Dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania budynku nr 10 Archiwum Państwowego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104

Data publikacji 2015-07-28
Data zakończenia 2015-08-10 10:00:00
Instytucja Archiwum Państwowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111883 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005, 316251004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:

Dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania według zestawienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ w budynku nr 10 Archiwum Państwowego w Katowicach (niżej łącznie Sprzęt). Przedmiot zamówienia obejmuje również połączenie sieciowe z istniejącymi centralami znajdującymi się w budynkach nr 10 i nr 7 oraz sprawdzenie prawidłowości działania Sprzętu w obecności wskazanego przez Zamawiającego pracownika lub pracowników.

Dostarczony sprzęt oraz elementy ogólnego wyposażenia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion jakiegokolwiek używania lub uszkodzenia.

Zamawiający zastrzega zastosowanie dla systemu przeciwpożarowego specyfikacji technicznej PKN-CLC/TS 54-14.


Pełny opis techniczny Sprzętu zawierają:
- Projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ;
- Przedmiary robót stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru stanowiąca Załącznik nr 13 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Archiwum Państwowe w Katowicach
Ulica ul. Józefowska 104
Nr domu 104
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-145
Województwo śląskie
Tel 0-32 208 78 01
Fax 0-32 208 78 05
Regon 00000106300000
E-mail administracja@katowice.ap.gov.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa skarbu państwa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie żąda od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizował) co najmniej 2 (dwie) dostawy systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania wraz z montażem, o jakich mowa w SIWZ, o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) każda z dostaw, z podaniem wartości brutto (każdej z dostaw z osobna), przedmiotu, dat ich wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych), Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z brzmieniem przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. W wykonaniu powyższej dyspozycji Zamawiający poniżej przewiduje w treści SIWZ możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1 Zmiana terminu wykonania umowy: 1.1 wystąpienie okoliczności siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu umowy o wykonanie zamówienia publicznego, a powodujące niemożliwość wywiązania się przez jedną lub obie Strony z postanowień umowy w jej obecnym brzmieniu, w ustalonym umową pierwotnym terminie, a którym strona nie będzie mogła zapobiec nawet przy zastosowaniu należytej staranności, jak np. pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk generalny (z wyjątkiem strajków w przedsiębiorstwach Stron i podwykonawców) wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, ataki terrorystyczne, embargo lub zarządzenia władz; 1.2 zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmian przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 1.3 pisemne wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego. 2 Pozostałe zmiany: 2.1 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji zmniejszenie ceny kontraktowej objętej ofertą Wykonawcy, która została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku wstrzymania lub ograniczenia finansowania zamówienia publicznego; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie stosownie pomniejszone przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie przez Wykonawcę świadczenia; 2.2 inne niż wymieniona w pkt. 1.1 powyżej siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ oraz umową zawartą w sprawie zamówienia publicznego; 2.3 wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez podmiot udzielający gwarancji inny niż Wykonawca; 2.4 zmiany wysokości należnego podatku od towarów i usług VAT na skutek zmian w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa, 2.5 obniżenie wysokości wynagrodzenia na skutek wadliwego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego, 2.6 inna niż przewidziane w punktach powyżej - zmiana umowy korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, acz nie wyłącznie, w zakresie dokonywania płatności. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany oznaczeń Stron, w tym firmy, zmiany adresu, siedziby, danych teleadresowych
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 gwaracje
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.ap.gov.pl/katowice
Adres uzyskania siwz Archiwum Państwowe w Katowicach ul. Józefowska 104 40 - 145 Katowice pok. nr 107, Budynek nr 1
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Archiwum Państwowe w Katowicach ul. Józefowska 104 40 - 145 Katowice pok. nr 107, Budynek nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Internet www.katowice.ap.gov.pl
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)