Zakup i dostawa kiosku multimedialnego z oprogramowaniem na wystawę Lapidarium w zabytkowym wnętrzu przyziemia gotyckiej Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku w Lublinie

Data publikacji 2015-07-28
Data zakończenia 2015-08-06 10:00:00
Instytucja Muzeum Lubelskie w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111897 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kiosku multimedialnego
z oprogramowaniem na wystawę Lapidarium w zabytkowym wnętrzu przyziemia gotyckiej Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku w Lublinie.
Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę kiosku multimedialnego
z oprogramowaniem na wystawę Lapidarium w zabytkowym wnętrzu przyziemia gotyckiej Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku w Lublinie.
Infokiosk powinien umożliwiać pełną kontrolę nad dostępem użytkowników do zasobów tabletu, funkcji ściągania i uruchamiania programów. Pozwalać na swobodnie zdefiniowanie strony startowej oraz mieć możliwość zdefiniowania obszaru dostępnych, bądź zabronionych stron www. Mieć blokadę niepożądanych treści, uniemożliwiać otwarcie strony np. o tematyce pornograficznej, wyświetlać wówczas komunikat o zablokowanym dostępie do tego typu treści. Infokiosk powinien posiadać oprogramowanie zabezpieczające tablet z możliwością indywidualnej konfiguracji oprogramowania. Sprzęt objęty przedmiotem umowy powinien być fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje także:
1) usuwanie, w okresie gwarancji i rękojmi, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek,
2) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi kiosku,
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych - ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone - ale nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30200000-1 Urządzenia komputerowe
48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Lubelskie w Lublinie
Ulica ul. Zamkowa 9
Nr domu 9
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-117
Województwo lubelskie
Tel 081 5325001 w. 13
Fax 081 5321743
Internet www.muzeumlubelskie.pl
Regon 00027668200000
E-mail administracja@zamek-lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III 4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazana jest istotna zmiana treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących sytuacjach: 1) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 5 dni, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia - o czas niezbędny do usunięcia awarii, 3) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, 4) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia - o czas niezbędny do uzyskania dostawy, 5) konieczności zmiany finansowania - w zakresie wymagań instytucji przekazującej środki finansowe, 6) zmiany terminu rozliczenia darowizny instytucji przekazującej środki finansowych w zakresie wymagań instytucji przekazującej środki finansowe - o czas wynikający ze zmiany (wydłużenie terminu realizacji zamówienia). 7) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 8) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności zmianą terminu realizacji zamówienia; 9) zmiany materiałów, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem wystawy, w tym zwiększeniem jej bezpieczeństwa; 10) zmiany technologii wykonania prac zaleconej przez nadzór inwestorski; 11) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, z zastrzeżeniem, że wartość wynagrodzenia wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, 12) jeżeli zmiany w zakresie poszczególnych elementów dostawy lub ich instalacji, przyczynią się do lepszej realizacji celu zamówienia, 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji jakości na podzespoły komputerowe
Kryt 2p 5
Kryt 3 Okres gwarancji jakości na stojak i elementy szklane
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.muzeumlubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin
Data składania wniosków 06/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w Muzeum Lubelskim w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, pokój nr 32.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)