Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna
|
Ulica |
ul. Kaliskiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-908
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 83 78 65
|
Fax |
261 83 97 23
|
Internet |
www.wat.edu.pl
|
Regon |
01212290000000
|
E-mail |
szp@wat.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 8000,00 zł (osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 06.08.2015r. do godz. 09:00.
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa,
ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228.
z dopiskiem DOSTAWA OPROGRAMOWANIA PLATFORMY eLEARNING
2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wyznaczonym czasie i formie, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych.
Zwrot, zatrzymanie wadium następuje na podstawie art. 46 ustawy Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna jako spełniony warunek wiedzy i doświadczenia, na podstawie wykazu dostaw (zał. nr 5 do SIWZ), z którego wynikać będzie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował przynajmniej jedną dostawę platformy e-learningowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.
Podstawowymi dowodami są poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw - należy wówczas podać przyczyny braku uzyskania poświadczenia.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wymienionych dowodów.
W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna jako spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób (zał. 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia z których wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej:
a. Dwoma specjalistami w zakresie proponowanej platformy eLearningowej, posiadającymi wykształcenie wyższe w zakresie informatyki i minimum 3 -letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych
(do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wyżej opisane wykształcenie oraz doświadczenie)
b. Instruktorem, w zakresie proponowanej platformy eLearningowej, posiadającym wykształcenie wyższe w zakresie informatyki i minimum 3 - letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych.
(do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wyżej opisane wykształcenie oraz doświadczenie)
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna jako spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej
i finansowej, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub dysponuje zdolnością kredytową na kwotę min. 500 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ,
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ.
4) oryginał gwarancji stanowiącej dowód wniesienia wadium.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istnieje możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówieniai zastąpienie go nowocześniejszymi modelami tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego modelu, lub modelu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia.
Zmiany do umowy nie mogą obejmować:
a. wartości zamówienia,
b. zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia (ilości).
Zaproponowane przez Wykonawcę oprogramowanie ujęte w aneksie, winno odpowiadać parametrom technicznym wykazanym w załączniku do umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
termin wykonania
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wat.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek 22, pokój nr 7 (wejście przez biuro przepustek)
|
Data składania wniosków |
06/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - KANCELARIA JAWNA WAT, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, bud. nr 100, pokój 130 (wejście przez biuro przepustek)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
POIS.13.01.00-00-007/12 Przebudowa budynku nr 65 na cele Centrum Studiów Zaawansowanych Inżynierii Systemów WAT w Warszawie. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: XIII, Działanie: 13.1.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|