Dostawa i wdrożenie środowiska wirtualnych desktopów na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa

Data publikacji 2015-07-28
Data zakończenia 2015-08-14 10:00:00
Instytucja Krajowa Rada Sądownictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy operacyjne,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 191272 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302331411, 488220006, 486200000, 302311008, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i wdrożenie środowiska wirtualnych desktopów na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Przedmiotowy sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany w 2015 roku, gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nie objętych przedmiotowym zamówieniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krajowa Rada Sądownictwa
Ulica ul. Rakowiecka 30
Nr domu 30
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-528
Województwo mazowieckie
Tel 022 3 792 792
Fax 0223 792 794
Internet www.krs.pl
Regon 14081364800000
E-mail i.rymarzmanka@krs.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Tak
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli wartość danego zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, podana wartość zostanie przeliczona według kursu średniego NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, należy złożyć następujące dokumenty: W zakresie Sekcji IV Opisu przedmiotu zamówienia - Oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych: A) Certyfikaty wymagane w przypadku zaoferowania vmware 5 - VCP5-DT lub VCA6-DT dla vmware 6 B) Certyfikat wymagany w przypadku zaoferowania Citrix - CCA-V. C) W odniesieniu do pkt. III oraz VII Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ) - Wyniki testów wydajności, opublikowane na stronie www.spec.org, potwierdzające spełnienie warunków dotyczących wydajności procesora. Zamawiający dopuszcza, by wyniki te dotyczyły serwera innego producenta, serwera o innej konfiguracji lub innego modelu serwera niż oferowany serwer, pod warunkiem, że serwer ten posiada taki sam procesor co oferowany serwer.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie wskazanym we Wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Oznaczenie okoliczności i Zakres zmian w umowie: 1. W przypadku konieczności zmian terminu wykonania Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego - Zmiana terminu wykonania Umowy;Zmiana zasad płatności; 2. W przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację Umowy na zasadach w niej określonych - Zmiana terminu wykonania Umowy; Zmiana zasad płatności 3. Upustów u Wykonawcy, lub innych okoliczności wpływających na zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy - Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; Zmiana zasad płatności;
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.krs.pl
Adres uzyskania siwz BIURO KRAJOWEJ RADY SĄDOWNICTWA 02-528 Warszawa ul. Rakowiecka 30; Piętro 2 Pokój nr 28
Data składania wniosków 14/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 30 - pokój 1- Kancelaria Główna, piętro 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b pzp zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)