Dostawa używanej zamiatarki ulicznej skonfigurowanej fabrycznie, bez przeróbek

Data publikacji 2015-07-29
Data zakończenia 2015-08-06 10:00:00
Instytucja Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113543 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 349211000, 397134100, 429950007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej zamiatarki ulicznej skonfigurowanej fabrycznie, bez przeróbek, wolnej od wad fizycznych (tj. bezwypadkowego), technicznych (tj. dopuszczony do ruchu) i prawnych, spełniającego poniższe wymagania.
2. Maszyna musi spełniać n.w. wymagania, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż poniżej opisane wymagane wyposażenie:

WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE I WYPOSAŻENIE
Podwozie
1. Rok produkcji pojazdu nie starszy niż 2010 rok,
2. Silnik Diesla czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, o mocy min. 130 kW, spełniający normy emisji spalin EURO 5,
3. Zbiornik paliwa pojazdu min. 125 l,
4. DCM 14 500-15 500 kg,
5. Liczba osi - 2, z napędem na koła tylne, oś tylna bliźniacza,
6. Rozmiar opon 10R22, opony radialne, bezdętkowe, minimalna głębokość bieżnika
10 mm, koło zapasowe minimalna głębokość bieżnika 10 mm,
7. Na osiach, opony o jednakowej rzeźbie bieżnika,
8. Kabina dwuosobowa, krótka z ogrzewaniem + ewentualnie klimatyzacja,
9. Lusterka wsteczne zamontowane po obu stronach kabiny, na przód pojazdu podgrzewane, paraboliczne,
10. Pakiet drogowy, pojazd musi spełniać wszystkie obowiązujące przepisy i regulacje prawne dla tego typu pojazdów,
11. Pneumatyczny, regulowany fotel kierowcy,
12. Instalacja elektryczna 24V, wyłącznik główny akumulatorów,
13. Resorowanie: resor/resor, resor/poduszka,
14. Przebieg max. 40 000 km,
15. Kierownica po prawej/lewej stronie kabiny, regulowana dwupłaszczyznowo,
16. Skrzynia biegów manualna,
17. Wydech spalin podwozia za kabiną, skierowany do góry,
18. Blokada tylnego mostu,
19. Rozstaw osi 3 000 - 3 400 mm,
20 Wspomaganie kierownicy,
21. Wspomaganie sprzęgła,
22. Hamulce tarczowe ze wspomaganiem, hamulec ręczny, hamulec silnikowy,
23. Sprawna, szczelna instalacja hydrauliczna i pneumatyczna,
24. Sprawna, zabezpieczona przed wilgocią instalacja elektryczna,
25. Komputer pokładowy,
26. Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka - zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
27. Kolor kabiny - oryginalny fabrycznie,
Zabudowa
1. Rok produkcji zabudowy - zamiatarki nie starszy niż 2010 rok., Zabudowa fabryczna bez przeróbek.
2. Zamiatarka z własnym czterocylindrowym, rzędowym, chłodzonym cieczą silnikiem Diesla o mocy min. 50 kW, EUROMOT 3A,
3. Kąt ustawienia szczotek bocznych sterowany hydraulicznie z kabiny operatora,
4. Przebieg/Il. mth pracy zamiatarki max. 1000,
5. Dwa agregaty zamiatające,
6. Dwie szczotki boczne talerzowe,
7. Dwie ssawy zamontowane za szczotkami bocznymi, na kołach tocznych, ogumienie pełne, z możliwością unoszenia w celu zbierania większych zanieczyszczeń,
8. Szczotka walcowa skrętna współpracująca z lewą lub prawa ssawą,
9. Regulacja prędkości obrotowej i docisku szczotek,
10. Hydrauliczny napęd turbiny ssącej, szczotek bocznych i szczotki walcowej,
11. Szczotki sterowane hydraulicznie,
12. Opuszczanie/podnoszenie/zamykanie/otwieranie ssaw pneumatyczne,
13. Średnice szczotek wg zaleceń producenta zabudowy,
14. Ssawy o szerokości 500 - 600 mm,
15. Automatyczne unoszenie szczotek i ssaw w przypadku włączenia biegu wstecznego,
16. Spryskiwacze/zraszacze, zamontowane na każdą szczotkę oraz w ssawach,
17. Możliwość zamiatania: jedną prawa/lewa szczotka boczna i walcową,
18. Rura ssąca na liście, sterowana pneumatycznie zamontowana obrotowo na dachu zabudowy z rurą przedłużającą,
19. Przewód spuszczania nadmiaru wody ze zbiornika zmiotek,
20. Pojemność zbiornika zmiotek min. 6m3,
21. System filtrów zabezpieczający przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania,
22. Pojemność zbiornika wody min. 1300 l,
23. Sterowanie pracą zamiatarki z pulpitu sterującego zamontowanego w kabinie pojazdu,
24. Kamera z prawej strony i z tyłu pojazdu, monitor w kabinie kierowcy,
25. Dwa światła ostrzegawcze zamontowane z tyłu zabudowy,
26. Tylny rozładunek zmiotek poprzez hydraulicznie podnoszoną zabudowę i otwieraną klapę tylną,
27. Awaryjne Podnoszenie zabudowy,
28. Szerokość zamiatania jedną szczotką boczną + walcową min 2,4 m,
29. Wydajność zamiatania min 14 000 m2/h.
30. Zabudowa malowana fabrycznie, bez ognisk korozji,
31. Zbiornik na zmiotki wykonany z blachy kwasoodpornej, szczelny,
32. Zbiornik wody wraz ze wszystkimi przyłączami szczelny, bez wycisków,
33. Sprawna, szczelna instalacja hydrauliczna i pneumatyczna,
34. Sprawna, zabezpieczona przed wilgocią instalacja elektryczna 24V, zasilana
z akumulatorów podwozia
35. Kolor zabudowy - oryginalny fabrycznie
36. Zalegalizowany tachograf
Zarówno podwozie jak i zabudowa w pełni sprawna, serwisowana tzn. po pełnych przeglądach, wymianie olejów, filtrów, płynów eksploatacyjnych, pasków, przewodów, złączy, przyłączy dla układów:
1. Zasilania
2. Napędowych,
3. Hydraulicznych
4. Pneumatycznych
5. Elektrycznych

3. Pojazd musi być zarejestrowany w Polsce i posiadać badania techniczne ważne min. sześć miesięcy.
4. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w dokumentację techniczno-eksploatacyjną: Kartę pojazdu, certyfikat samochodu specjalnego - aktualna polska homologacja, instrukcję obsługi pojazdu i zabudowy wraz z wykazem części, parametrami szczotek w języku polskim, komplet kluczy, książkę serwisową pojazdu i zabudowy, zaświadczenie, że przedmiot zamówienia stanowi własność sprzedającego, dokument potwierdzający opłatę polisy na okres min. sześciu miesięcy, świadectwo dopuszczalności wg Polskiej i Unijnej normy, wyniki badań wibracji ogólnej, miejscowej, hałasu (muszą spełniać wymogi norm obowiązujących w tym zakresie), dokumenty potwierdzające normy zużycia paliwa.
5. Wykonawca wyda Zamawiającemu Certyfikat/Deklarację zgodności maszyny.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia odnośnie pracy i obsługi maszyny w siedzibie Zamawiającego, oraz wydania przeszkolonym pracownikom odpowiednich certyfikatów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt w celu przeprowadzenia oględzin pojazdu i weryfikacji czy stan techniczny, prawny i wizualny pojazdu jest zgodny ze złożoną ofertą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem o terminie przeprowadzenia oględzin.

UWAGA
Po dokonaniu oględzin:
- jeśli pojazd spełnia wymogi Zamawiającego, zostaną podpisane niezbędne dokumenty
i pojazd pozostaje do dyspozycji Zamawiającego;
- jeśli nie spełnia wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do zabrania pojazdu z placu Zamawiającego w tym samym dniu.

Wszelkie koszty związane z oględzinami pojazdu ponosi Wykonawca.

Niedostarczenie oferowanego samochodu w wyznaczonym terminie będzie oznaczało, że stan techniczny, prawny i wizualny pojazdu jest niezgodny z wymogami określonymi w SIWZ.
W takim przypadku oferta zostanie odrzucona. Koszt dostarczenia samochodu ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
Ulica ul. Sejneńska 84
Nr domu 84
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 87 566 78 55
Fax 87 565 99 26
Internet www.zdiz.suwalki.pl
Regon 20066207700000
E-mail przetargi@zdiz.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 06.08.2015 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10 i 11
Wiedza W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować należyte wykonanie głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem była jedna dostawa zmywarki, zamiatarki, bądź specjalistycznego samochodu ciężarowego o wartość nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10 i 11
Potencjał Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10 i 11
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10 i 11
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10 i 11
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: a) urzędowej zmiany stawki VAT, wartość nominalna Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, ulegnie odpowiedniej zmianie; b) polepszenia parametrów technicznych dostawy; c) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, d) zmiana numeru rachunku Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 7 Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zdiz.suwalki.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, pokój 115
Data składania wniosków 06/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, pokój 115
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)