Wybór dostawcy projektorów ledowych wraz z montażem na masztach oświetlenia parkingu

Data publikacji 2015-07-29
Data zakończenia 2015-08-05 15:30:00
Instytucja Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 191956 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą projektorów ledowych, wykonanie projektu oraz zdemontowanie istniejącyh opraw i zamontowanie nowych opraw wraz z podłączeniem na istniejących masztach oświetlających parking P1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Ulica Al. Korfantego 38
Nr domu 38
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-161
Województwo śląskie
Tel 32 3927171, 3927202
Fax 32 3927376
Internet www.gtl.com.pl
Regon 27050488900000
E-mail biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Zaliczka Nie
Inne dokumenty WYMAGANE DOKUMENTY 1.1.Po zgłoszeniu się do aukcji, do dnia 05.08.2015, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu za pośrednictwem platformy pro-e biz następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 pkt 1 - 5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem do zaproszenia. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem do zaproszenia UWAGA! Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej: A. Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń , instalacji i sieci: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 2. urządzenia , instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 10. aparatura kontrolno- pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2. B. Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac na stanowisku DOZORU w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1. Urządzenia instalacji i sieli elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 2. Urządzenie, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV 10. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2. 4) Wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu/-ów potwierdzającego/-ych, że dostawy zostały wykonane należycie. UWAGA! Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie opraw oświetlenia ledowego wraz z wykonaniem projektu obejmującego zastosowane oprawy i przedstawienie oczekiwanego rozkładu natężenia oświetlenia oraz zdemontowaniem istniejących opraw i zamontowaniem nowych, na kwotę co najmniej 30 000 PLN każda. 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dot. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia zgodnie z załączonym wzorem. 6) oświadczenie o podwykonawcach, wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia 7) wypełniony formularz wymagania szczegółowe - załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. 8) Certyfikat IP 65 lub wyższy oferowanych lamp 9) Certyfikat wyrobu CE oferowanych lamp 10) Badania ze zgodnością z dyrektywą RoHS 2002/95/WE 1.2 Wskazane powyżej dokumenty należy złożyć w formie scanów. 1.3 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumenty przekazane za pośrednictwem platformy pro-e biz w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do zaproszenia muszą być złożone w formie oryginałów. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. 1.4 Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. 1.5 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.6 W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda nie później niż na 2 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
Adres strony internetowej siwz http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php.
Adres uzyskania siwz http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php.
Data składania wniosków 05/08/2015
Godzina składania wniosków 15:30
Miejsce Wykonawca w terminie do dnia 05.08.2015, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wymaganych dokumentów. W dniu 10.08.2015 rozpocznie się runda aukcyjna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)