Modernizacja infrastruktury informatycznej ZNiO

Data publikacji 2015-07-29
Data zakończenia 2015-08-10 09:00:00
Instytucja Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Pakiety oprogramowania emulującego,
  • Systemy operacyjne,
  • Serwery komputerowe,
  • Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 192512 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006, 482000000, 485180002, 486200000, 302331411, 727100000, 324210000, 324200003, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja infrastruktury informatycznej ZNiO poprzez:

A: wykonanie prac instalatorskich
B: dostawa sprzętu komputerowego
C: konfiguracje
D: druga dostawasprzętu i oprogramowania

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Zadanie A: wykonanie prac instalatorskich - 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zadanie B: dostawa sprzętu komputerowego - 40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zadanie C: konfiguracja - Czas: 17 dni kalendarzowych roboczych od daty podpisania umowy.
Zadanie D: druga dostawa sprzętu i oprogramowania - 14 dni kalendarzowych od daty odbioru pierwszej dostawy (zadanie B) .
Zadanie E: konfiguracja końcowa - 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Ulica ul. Szewska 37
Nr domu 37
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-139
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3444471 wew. 131
Fax 071 344 85 61
Internet www.oss.wroc.pl
Regon 93069199000000
E-mail s.kulaga@oss.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Fundacja
Rodzaj zam inny Fundacja
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 11.400,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy czterysta złotych 00/000)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie- zrealizowali: min. 3 (trzy) wdrożenia sprzętu serwerowego i infrastruktury informatycznej na co najmniej 500 000 PLN brutto każdy, w tym: a) co najmniej jedno wdrożenie środowiska przetwarzania danych - jedną dostawę wraz z wdrożeniem sprzętu serwerowego i macierzowego oraz środowiska wirtualizacyjnego na co najmniej 500 000 PLN brutto, oraz b) co najmniej jedno wdrożenie oferowanej infrastruktury sieciowej - jedną dostawę wraz z wdrożeniem przełączników sieciowych oferowanego przez Wykonawcę producenta na co najmniej 500 000 PLN brutto. (zwrot - Oferowanej infrastruktury sieciowej - to znaczy takiej, jaką Wykonawca proponuje w swojej ofercie, przy zaoferowaniu przełączników sieciowych danego producenta, winien wskazać realizację w wykazie oraz załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie zamówienia wraz z użyciem proponowanego sprzętu)
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na całość wartości składanej oferty (brutto) lecz nie mniejszej niż 50 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (jeśli dotyczy) 4. Opis techniczny sprzętu - załącznik nr 5 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby (Oryginał) - art. 26 ust. 2 b Pzp (jeśli dotyczy) 6. Oświadczenie - art. 22 - Załącznik nr 2
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia kosztów wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do wykonanych prac i dostaw przyjętych przez zamawiającego. c) modyfikacja terminów realizacji umowy. d) modyfikacja ilościowa przedmiotu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji - sprzęt (Gs)
Kryt 2p 3
Kryt 3 Okres gwarancji - kable (Gk)
Kryt 3p 2
Adres strony internetowej siwz www.oss.wroc.pl
Adres uzyskania siwz www.oss.wroc.pl; SIWZ w formie drukowanej do pobrania w siedzibie Zamawiającego (pok. 207, w budynku przy ul. Nankiera 17), za zaliczeniem pocztowym
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Szewska 37, Wrocław - pokój 102, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)