Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
|
Ulica |
ul. Borowska 213
|
Nr domu |
213
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-556
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 733 11 40
|
Fax |
071 733 11 49
|
Internet |
www.usk.wroc.pl
|
Regon |
00028901200000
|
E-mail |
ask.dzp@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 34 000,00 zł słownie: (trzydzieści cztery tysiące zł 00/100)
Pakiet nr 1 24 000,00
Pakiet nr 2 10 000,00
potwierdzenie zapłaty wadium należy dołączyć do oferty.
9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
9.3.1 pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta
26 1130 1033 0018 8007 3520 0010
9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
9.3.3 gwarancjach bankowych;
9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
9.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9.5 Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 12:00
9.6 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
9.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.).
9.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
9.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.Ocena spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 i 7 SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
|
Wiedza |
6.1.3 W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda:
W zakresie pakietu nr 1 : Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 3 robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przez Wykonawcę - ZAŁĄCZNIK NR 6a DO SIWZ.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
|
Potencjał |
W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7
Wykonawca w zakresie pakietu nr 1 wykaże, że ma do dyspozycji co najmniej 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia oraz posiada doświadczenie w nadzorowaniu robót z tego zakresu.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
|
Zdolne |
W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7
Wykonawca w zakresie pakietu nr 1 wykaże, że ma do dyspozycji co najmniej 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia oraz posiada doświadczenie w nadzorowaniu robót z tego zakresu.
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - ZAŁĄCZNIK nr 5 do SIWZ
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
|
Sytuacja |
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający żąda złożenia opłaconej
Polisy na całość wartości składanej oferty(brutto) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
7.1 W zakresie pakietu nr 1: Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną .
7.2 W zakresie pakietu nr 2 :
- aktualny certyfikat PN-EN ISO 9001 wydany przez niezależną, uprawnioną jednostkę certyfikującą.
- Zamawiający wymaga, aby przy składaniu ofert Wykonawca złożył wzorniki kolorów/ wybarwień etc dla:
- Kolory RAL- przy malowaniu proszkowym/lakierowaniu powinny być dostępne wszystkie kolory.
- Kolory NCS- przy malowaniu/lakierowaniu- powinny być dostępne wszystkie kolory.
- Meble tapicerowane- jeżeli Zamawiający nie opisał dokładnie w opisie przedmiotu zamówienia- przedstawić próbki co najmniej 10 kolorów.
- Meble w laminacie/okleinie/drewnie/tworzywie etc - jeżeli Zamawiający nie opisał dokładnie w opisie przedmiotu zamówienia- przedstawić próbki co najmniej 10 kolorów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach:
- zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
- gwałtownej dekoniunktury,
- ograniczenia dostępności surowców.
Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej.
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy; nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, a w szczególności nie rozstrzygnięcia pakietu nr 1, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
|
Kod kryterium |
C
|
Adres strony internetowej siwz |
www.usk.wroc.pl
|
Adres uzyskania siwz |
www.usk.wroc.pl
|
Data składania wniosków |
13/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego, ul.
Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H,
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|