dostawa odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie

Data publikacji 2015-07-30
Data zakończenia 2015-08-17 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113735 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 351134704
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie

Przedmiot zamówienia podzielono na IX Zakresów.
Zakres nr I - bluza damska i męska (personel medyczny- lekarz)
Zakres nr II - bluza damska i męska( personel medyczny- pielęgniarka, położna, rehabilitant, masażyści, dietetyczka, laborant, technik, fizyk medyczny),
Zakres nr III - bluza damska i męska ( sekretarka medyczna, rejestratorka )
Zakres nr IV - Fartuch ( męski i damski )
Zakres nr V - Odzież robocza drelichowa
Zakres nr VI - Odzież dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
Zakres nr VII - Odzież dla Działu Higieny Szpitalnej, transportu wewnętrznego, Centralnej Sterylizacji, salowych, pozostałych komórek organizacyjnych Szpitala
Zakres nr VIII - ubranie robocze (bluza i spodnie) dla portierów
Zakres nr IX - polary dla rejestratorek, podkoszulki dla masażystów, bezrękawniki dla transportu wewnętrznego

Opis

bluza damska i męska (personel medyczny- lekarz)bluza damska i męska (personel medyczny- pielęgniarka, położna, rehabilitant, masażyści, dietetyczka, laborant, technik, fizyk medyczny),bluza damska i męska (sekretarka medyczna, rejestratorka )Fartuch ( męski i damski )Odzież robocza drelichowaOdzież dla Szpitalnego Oddziału RatunkowegoOdzież dla Działu Higieny Szpitalnej, transportu wewnętrznego, Centralnej Sterylizacji, salowych, pozostałych komórek organizacyjnych Szpitala- ubranie robocze (bluza i spodnie) dla portierówpolary dla rejestratorek, podkoszulki dla masażystów, bezrękawniki dla transportu wewnętrznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Ulica ul. Lwowska 178a
Nr domu 178a
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33-100
Województwo małopolskie
Tel 014 6315460
Fax 014 6315460, 6212581
Regon 85005274000000
E-mail ania@lukasz.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.lukasz.med.pl
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości: 12 287,00 zł. lub na poszczególne zakresy: zakres nr wadium I. 1 387 II. 6 465 III. 931 IV. 437 V. 323 VI. 495 VII. 1 834 VIII. 124 IX. 292
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzany do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP. Katalog w języku polskim opisujący oferowany asortyment wystawiony przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortymentowej (dotyczy: Zakresu I,II.III,IV,VI, VII,VIII, IX) Tabela,opis rozmiarów dla poszczególnych zakresów. Karty danych technicznych - wystawione przez producenta tkaniny o których mowa w załączniku nr 1B - Wymagania do materiału- dla Zakresu I Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków Dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny. Wymagania dla poszczególnych zakresów : zakres I Wymagania do materiału: 1. Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru, Gramatura materiału 180 m / g 2, Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C. Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 3. producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny 4. wzór ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. Poz. 1) zakres II Wymagania do materiału: 1. Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru, Gramatura materiału 180 m / g 2, Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C. Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 3.Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny 4. Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. Poz. 1) Zakres III Wymagania do materiału: 1.Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru, Gramatura materiału 180 m / g 2, Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C. Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny 2.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 3.Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny 4.Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. Poz. 1). Zakres IV Wymagania do materiału w pozycji 1 i 2 : 1) Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru Gramatura materiału 180 m / g 2 Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny 2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 3) Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny 4) Do oferty należy dołączyć próbki materiału i koloru o wymiarach 15 x 10 cm Zakres V Wymagania do materiału: 6. Bawełna o składzie 100% Gramatura materiału dla bluzy i spodni 280 g/m2 - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny 7. Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny 8. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 9. Do oferty należy dołączyć próbki materiału i koloru o wymiarach 15 x 10 cm Zakres VI Wymagania do materiału: 1) Elanobawełna o składzie 33 % bawełny i 67 % poliestru Gramatura materiału 165 m / g 2 Temperatura prania tkaniny 95 0 C Kurczliwość materiału w temperaturze 95 0 C po 1 praniu max. +/- 2 % po 5 praniu max. + 2/- 4 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny 2) Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny 3) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 4) Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ Zakres VII Wymagania do materiału: 1.Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru Gramatura materiału 180 m / g 2 Temperatura prania tkaniny 95 0 C Kurczliwość materiału w temperaturze 95 0 C po 1 praniu max. +/- 2 % po 5 praniu max. + 2/- 4 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny 2.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 3.Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny 4. Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. poz. 1) Zakres VIII Wymagania do materiału: 1.Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru, Gramatura materiału 180 m / g 2, Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C. Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 3. Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny 4. Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. Poz. 1) Zakres IX Wymagania do materiału: 1. - poz. 1, 2 i 5 wykonana z 100 % poliestru - poz. 3 i 4 wykonany z tkaniny o składzie 89 % bawełny i 11 % elastanu dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 3. Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w szczególności, gdy: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) sposobu konfekcjonowania, e) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i zaakceptowanego przez Zamawiającego, f) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych , lub g) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczonego sprzętu, lub h) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub i) potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub j) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.lukasz.med.pl
Adres uzyskania siwz SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro)
Data składania wniosków 17/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe środki własne
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)