dostawa odzieży ochronnej dla personelu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Przedmiot zamówienia podzielono na IX Zakresów.
Zakres nr I - bluza damska i męska (personel medyczny- lekarz)
Zakres nr II - bluza damska i męska( personel medyczny- pielęgniarka, położna, rehabilitant, masażyści, dietetyczka, laborant, technik, fizyk medyczny),
Zakres nr III - bluza damska i męska ( sekretarka medyczna, rejestratorka )
Zakres nr IV - Fartuch ( męski i damski )
Zakres nr V - Odzież robocza drelichowa
Zakres nr VI - Odzież dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
Zakres nr VII - Odzież dla Działu Higieny Szpitalnej, transportu wewnętrznego, Centralnej Sterylizacji, salowych, pozostałych komórek organizacyjnych Szpitala
Zakres nr VIII - ubranie robocze (bluza i spodnie) dla portierów
Zakres nr IX - polary dla rejestratorek, podkoszulki dla masażystów, bezrękawniki dla transportu wewnętrznego
Opisbluza damska i męska (personel medyczny- lekarz)bluza damska i męska (personel medyczny- pielęgniarka, położna, rehabilitant, masażyści, dietetyczka, laborant, technik, fizyk medyczny),bluza damska i męska (sekretarka medyczna, rejestratorka )Fartuch ( męski i damski )Odzież robocza drelichowaOdzież dla Szpitalnego Oddziału RatunkowegoOdzież dla Działu Higieny Szpitalnej, transportu wewnętrznego, Centralnej Sterylizacji, salowych, pozostałych komórek organizacyjnych Szpitala- ubranie robocze (bluza i spodnie) dla portierówpolary dla rejestratorek, podkoszulki dla masażystów, bezrękawniki dla transportu wewnętrznego |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
|
Ulica |
ul. Lwowska 178a
|
Nr domu |
178a
|
Miejscowość |
Tarnów
|
Kod Pocztowy |
33-100
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
014 6315460
|
Fax |
014 6315460, 6212581
|
Regon |
85005274000000
|
E-mail |
ania@lukasz.med.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.lukasz.med.pl
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
9
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości: 12 287,00 zł. lub na poszczególne zakresy:
zakres nr wadium
I. 1 387
II. 6 465
III. 931
IV. 437
V. 323
VI. 495
VII. 1 834
VIII. 124
IX. 292
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzany do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP.
Katalog w języku polskim opisujący oferowany asortyment wystawiony przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortymentowej (dotyczy: Zakresu I,II.III,IV,VI, VII,VIII, IX)
Tabela,opis rozmiarów dla poszczególnych zakresów.
Karty danych technicznych - wystawione przez producenta tkaniny o których mowa w załączniku nr 1B - Wymagania do materiału- dla Zakresu I
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
Dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny.
Wymagania dla poszczególnych zakresów :
zakres I
Wymagania do materiału:
1. Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru, Gramatura materiału 180 m / g 2, Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C. Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
3. producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
4. wzór ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. Poz. 1)
zakres II
Wymagania do materiału:
1. Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru, Gramatura materiału 180 m / g 2, Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C. Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
3.Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
4. Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. Poz. 1)
Zakres III
Wymagania do materiału:
1.Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru, Gramatura materiału 180 m / g 2, Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C. Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny
2.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
3.Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
4.Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. Poz. 1).
Zakres IV
Wymagania do materiału w pozycji 1 i 2 :
1) Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru Gramatura materiału 180 m / g 2 Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny
2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
3) Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
4) Do oferty należy dołączyć próbki materiału i koloru o wymiarach 15 x 10 cm
Zakres V
Wymagania do materiału:
6. Bawełna o składzie 100% Gramatura materiału dla bluzy i spodni 280 g/m2 - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny
7. Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
8. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
9. Do oferty należy dołączyć próbki materiału i koloru o wymiarach 15 x 10 cm
Zakres VI
Wymagania do materiału:
1) Elanobawełna o składzie 33 % bawełny i 67 % poliestru Gramatura materiału 165 m / g 2 Temperatura prania tkaniny 95 0 C Kurczliwość materiału w temperaturze 95 0 C po 1 praniu max. +/- 2 % po 5 praniu max. + 2/- 4 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny
2) Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
3) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
4) Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ
Zakres VII
Wymagania do materiału:
1.Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru Gramatura materiału 180 m / g 2 Temperatura prania tkaniny 95 0 C Kurczliwość materiału w temperaturze 95 0 C po 1 praniu max. +/- 2 % po 5 praniu max. + 2/- 4 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny
2.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
3.Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
4. Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. poz. 1)
Zakres VIII
Wymagania do materiału:
1.Elanobawełna o składzie 50 % bawełny i 50 % poliestru, Gramatura materiału 180 m / g 2, Temperatura prania tkaniny: pranie przemysłowe 85 0 C, pranie domowe 60 0 C. Kurczliwość materiału w temperaturze 75 0 C - 5x - max. +/- 2,5 % - dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
3. Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
4. Do oferty należy dołączyć wzory ubrań w kolorze i kroju zgodnym ze SIWZ (dot. Poz. 1)
Zakres IX
Wymagania do materiału:
1. - poz. 1, 2 i 5 wykonana z 100 % poliestru
- poz. 3 i 4 wykonany z tkaniny o składzie 89 % bawełny i 11 % elastanu
dane potwierdzone w załączonej do oferty Karcie danych technicznych - wystawionej przez producenta tkaniny.
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków
3. Należy dołączyć dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkaniny
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w szczególności, gdy:
a) numeru katalogowego produktu,
b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c) przedmiotowym (produkt zamienny),
d) sposobu konfekcjonowania,
e) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i zaakceptowanego przez Zamawiającego,
f) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych , lub
g) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczonego sprzętu, lub
h) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub
i) potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub
j) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
termin dostawy
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
www.lukasz.med.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro)
|
Data składania wniosków |
17/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
środki własne
|
Czy unieważnienie |
Nie
|