Zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, sprzęt AGD, fotele obrotowe, kanapy i krzesła

Data publikacji 2015-07-30
Data zakończenia 2015-08-10 09:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble różne,
  • Włókiennicze okładziny ścienne,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Maty,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114217 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391920002, 398317003, 397000009, 392243300, 392243300, 392243104, 395320000, 391100006, 331920002, 391120000, 391413005, 391131008, 391211007, 391310009, 349111007, 395150005, 391211007, 331900008, 391511006, 425130005, 397113617
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, sprzęt AGD, fotele obrotowe , kanapy i krzesła. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2015 r., zgodny z wyspecyfikowanym, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
Sprzęt stanowić będzie wyposażenie: Oddziału zachowawczo - geriatrycznego w Szpitalu Wolskim.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia o ile są wymagane zgodnie z prawem.
Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników oddziałów szpitalnych, w których umieszczony będzie przedmiot zamówienia, w zakresie obsługi całego wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy. Szkolenia muszą być potwierdzone protokołem
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne, wypisane paszporty techniczne oferowanego sprzętu (z wyszczególnieniem w paszporcie technicznym nazwy producenta, nazwy urządzenia, modelu i typu urządzenia, roku produkcji, klasy urządzenia, oznaczenia CE, osoby odpowiedzialnej za sprzęt, daty uruchomienia urządzenia). Wykonawca powinien posiadać własny lub zewnętrzny autoryzowany serwis na przedmiot zamówienia. Należy podać dane teleadresowe autoryzowanych serwisów.
Przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, sprzęt AGD, fotele obrotowe , kanapy i krzesła. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, sprzęt AGD, fotele obrotowe , kanapy i krzesła. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, sprzęt AGD, fotele obrotowe , kanapy i krzesła. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, sprzęt AGD, fotele obrotowe , kanapy i krzesła. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, sprzęt AGD, fotele obrotowe , kanapy i krzesła. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, sprzęt AGD, fotele obrotowe , kanapy i krzesła. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Kasprzaka 17
Nr domu 17
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-211
Województwo mazowieckie
Tel 022 3894859
Fax 022 3894922
Internet www.wolski.med.pl
Regon 01103538100000
E-mail zamowieniapubliczne@wolski.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Certyfikat CE, Deklaracja zgodności, Atest higieniczny, Certyfikat bezpieczeństwa - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego pakietu i której pozycji dotyczy dokument 2. Materiały informacyjne (np. katalogi, ulotki informacyjne), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego pakietu i której pozycji dotyczy dokument
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy wraz ze specyfikacjami technicznymi - załącznik nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wprowadzenie wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie dało się przewidzieć, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://zp1.wolski.med.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 8, Sekcja Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 2, Kancelaria Główna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)