Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
|
Ulica |
ul. Długa 49
|
Nr domu |
49
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
53-633
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
0-71 3559076
|
Fax |
0-71 3734906, 3550866
|
Internet |
www.zdium.wroc.pl
|
Regon |
00015014200000
|
E-mail |
uzpnz@zdium.wroc.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu zakresu przedmiotowego zamówienia podanego w pkt II.1.4)
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
3
|
Wadium |
8 000,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek:
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie chodnika, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-jezdnego lub drogi, o nawierzchni bitumicznej.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić dowolny Wykonawca.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie /spełnia / nie spełnia/.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek:
Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej jednym zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę chodnika, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-jezdnego lub drogi, o nawierzchni bitumicznej i który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi oraz przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić dowolny Wykonawca.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie /spełnia / nie spełnia/.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
W wyżej wymienionym wykazie należy wskazać jedno zamówienie obejmujące budowę lub przebudowę chodnika, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-jezdnego lub drogi, o nawierzchni bitumicznej z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Informacja o niewykonanych lub nienależycie wykonanych zamówieniach w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. Zgodnie z art.24 ust.2a ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.,
b) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
c) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d) sposobu rozliczenia niniejszej umowy,
e) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
f) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom lub Podwykonawcy, w stosunku do wykazu dołączonego do oferty,
g) zmiany podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się w ofercie lub zmiany formy przekazania do dyspozycji tych zasobów.
2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie.
3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://wzp.zdium.wroc.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Paulina Giżycka, tel. 71 37 60 851
|
Data składania wniosków |
14/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|