Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Kombatantów 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-110
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
085 6539800
|
Fax |
085 6539800
|
Internet |
www.lech.net.pl
|
Regon |
05000147200000
|
E-mail |
biuro@lech.net.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2015
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest z wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Szczegółowe postanowienia dotyczące w szczególności wnoszenia, zwrotu i utraty wadium zawiera SIWZ część I IDW pkt 11.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał przynajmniej trzy zamówienia, których przedmiotem były dostawy mebli, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) każda dostawa.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 200 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, w wykazie dostaw, wykonawca jest zobowiązany wykazać, co najmniej trzy dostawy określone w sekcji III.3.2) (tj w punkcie 9.5. ppkt 2 SIWZ część I IDW).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W zakresie wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawca wraz z ofertą złoży:
Opis oferowanych mebli - np. karty katalogowe i zdjęcia/rysunki mebli oraz sprzętu AGD, potwierdzające spełnienie parametrów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Część III SIWZ) oraz w celu określenia przedmiotu oferty. Wykonawca w tabeli w załączniku nr 6 powinien podać typ/rodzaj mebli/sprzętu AGD, model, kolor ORAZ winien wskazać numer załącznika w którym znajdują się opisy/karty katalogowe i zdjęcia umożliwiające jednoznaczną ocenę zgodności oferowanych mebli i sprzętu AGD z OPZ.
|
Inne dokumenty |
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, szczegółowe postanowienia zawiera SIWZ część I IDW pkt 10 ppkt 1.5.
5. Kompletna oferta musi zawierać:
a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do IDW),
b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
d) listę podmiotów należącą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331, z późn. zm), lub informacje o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy załącznik nr 5 do IDW,
e) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 9 i 10 IDW, w tym Opis oferowanych mebli i sprzętu AGD,
f) potwierdzenie wniesienia wadium.
6. Zamawiający zastrzega sobie, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, możliwość unieważnienia
postępowania,jeżeli środki pochodzące z Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Z wyjątkiem okoliczności przewidzianych umową, zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach:
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron, której nie można było przewidzieć lub której nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności;
b) w przypadku opóźnienia w przekazaniu przez wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu pomieszczeń, w których ma być ustawiony dostarczony przedmiot zamówienia;
c) niemożliwość zrealizowania zamówienia w pierwotnym terminie z przyczyn i zdarzeń, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego;
- o czas trwania przyczyny powodującej opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy;
2) wypłaty na rzecz Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia w związku z koniecznością magazynowania przedmiotu umowy, jeżeli nastąpi opóźnienie jego odbioru na wniosek Zamawiającego i będzie ono większe niż 30 dni w stosunku do przewidzianego pierwotnie terminu zakończenia realizacji zamówienia - o koszt, jaki okaże się niezbędny do magazynowania tych elementów;
3) zmiany w zakresie przedmiotu dostawy w stosunku do jej opisu w dokumentacji Zamawiającego o której mowa w § 1 ust 2 umowy, jeśli okaże się to niezbędne w celu usunięcia niezgodności, mogących uniemożliwić lub utrudnić rozstawienie elementów przedmiotu zamówienia w ich pierwotnie zaplanowanym usytuowaniu;
4) niezbędne będzie wprowadzenie zmian w treści umowy z powodu konieczności dostosowania jej zapisów do zmieniającego się prawa po dacie podpisania umowy - strony dostosują postanowienia umowy do zmienionego stanu prawnego.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
94
|
Kryt 2 |
Gwarancja Jakości
|
Kryt 2p |
6
|
Adres strony internetowej siwz |
www.lech.net.pl
|
Adres uzyskania siwz |
PUHP LECH sp. z o.o. ul. Kamienna 17, Białystok 15-021
|
Data składania wniosków |
25/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
PUHP LECH sp. z o.o.ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji
białostockiej współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Tak
|