Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego na potrzeby Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 8części. - nr postępowania 101/15

Data publikacji 2015-07-31
Data zakończenia 2015-08-10 10:00:00
Instytucja Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Ochronne nakrycia głowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 115147 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009, 181000008, 184442005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego na potrzeby Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 8części.
1.3. Opis podziału na części:

CZĘŚĆ 1 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Gostynin - Płock
CZĘŚĆ 2 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Ciechanów
CZĘŚĆ 3 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Grodzisk Mazowiecki
CZĘŚĆ 4 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Ostrołęka
CZĘŚĆ 5 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Wołomin
CZĘŚĆ 6 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Węgrów- Siedlce
CZĘŚĆ 7 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Radom
CZĘŚĆ 8 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno

Opis

Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Gostynin - PłockCZĘŚĆ 2 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego CiechanówCZĘŚĆ 3 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Grodzisk MazowieckiCZĘŚĆ 4 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego OstrołękaCZĘŚĆ 5 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego WołominCZĘŚĆ 6 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Węgrów- SiedlceCZĘŚĆ 7 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego RadomCZĘŚĆ 8 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
Ulica ul. Mazowiecka 14
Nr domu 14
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-048
Województwo mazowieckie
Tel 22 244 90 00
Fax 22 244 90 13
Internet www.mzdw.pl
Regon 01330574900000
E-mail przetargi@mzdw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawcy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy środków ochrony indywidualnej lub odzieży i obuwia roboczego, o wartości brutto każde nie mniejszej niż: Część 1 - 17 800 zł słownie: siedemnaście tysięcy osiemset złotych Część 2 - 6 000 zł słownie: sześć tysięcy złotych Część 3 - 16 600 zł słownie: szesnaście tysięcy sześćset złotych Część 4 - 7 700 zł słownie: siedem tysięcy siedemset złotych Część 5 - 22 500 zł słownie: dwadzieścia dwa tysiące pięćset złotych Część 6 - 10 000 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych Część 7 - 7 000 zł słownie: siedem tysięcy złotych Część 8 - 22 000 zł słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów tych podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z tymi podmiotami oraz ewentualnego zakresu i okresu udziału tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. Zamawiający prosi o ułożenie i zszycie składanych dokumentów w podanej wyżej kolejności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11 ppkt. 4., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych nie wcześniej niż w terminie właściwym dla dokumentu zastępowanego oświadczeniem. 12. Dokumenty załączone do oferty muszą spełniać następujące wymogi 12.1 Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty 12.2. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 12.3. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 12.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy składają łącznie, zaś dokumenty wymienione w pkt 11 ppkt 3, 4, składa każdy z wykonawców, a dokumenty o których mowa w pkt 11 ppkt 5 i 6, mogą być złożone przez wykonawców łącznie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: 2.1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; b) dopuszczalne jest zmniejszenie dostawy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że dokona zakupu ilości minimalnej, zgodnie z tabelą nr 2 oraz tabelą nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (Część III SIWZ). W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 3.1. zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; Zmiany, o których mowa w lit b) lub c) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień zdania następnego. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec podwyższeniu o kwotę stanowiącą równowartość kosztów poniesionych w związku z wprowadzeniem zmian, o których mowa w lit b) lub c), jeżeli zakładane w okresie amortyzacji, oszczędności w kosztach eksploatacji przedmiotu umowy, uzyskane na skutek wprowadzenia tych zmian, przewyższą kwotę tej podwyżki. W przypadku dostarczania w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą zawsze wymagane wobec urządzeń lub materiałów, zastępujących te proponowane w ofercie. 3.2. Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, b) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3.3. Zmiany organizacji spełniania świadczenia a) Zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego b) Zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy c) Zmiany zasad oznaczania rzeczy lub obiektów jeśli oznaczenie nie narusza prawa i zasad bezpieczeństwa d) Zmiany zasad oznaczania i opakowania rzeczy, jeśli oznaczenie lub opakowania zamienne nie naruszają prawa i zasad bezpieczeństwa 4. Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. c) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Kryt 3 okres rękojmi
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.mzdw.pl
Adres uzyskania siwz Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, pokój 206,207.
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, Kancelaria Ogólna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)