Dostawa materiałów promocyjnych z wykonaniem nadruków dla projektu Improved national cooperation structures to prevent trafficking in human beings realizowanego w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014

Data publikacji 2015-07-31
Data zakończenia 2015-08-10 11:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 195030 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów promocyjnych z wykonaniem nadruków dla projektu Improved national cooperation structures to prevent trafficking in human beings realizowanego w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014, obejmująca niżej wymienione produkty:
1. Przenośny bank energii 40 szt.
2. Parasol na kiju 40 szt.
3. Zestaw do pielęgnacji obuwia 40 szt.
4. Zestaw piśmienny 40 szt.
5. Zestaw do herbaty 40 szt.
6. Cukierki krówki 40 kg
7. Spinki do mankietów 30 par
8. Ramka cyfrowa 30 szt.
9. Torba na laptopa 30 szt.
10. Torba papierowa 70 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Ulica ul. Stefana Batorego 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-591
Województwo mazowieckie
Tel 22 6015916, 6014537, 6014913
Fax 22 8456044, 6463708
Internet www.msw.gov.pl
Regon 01229324000000
E-mail zamowienia@msw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Na postawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Projektu umowy - Zestawienie Oferowanych Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych
Inne dokumenty Do oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) należy załączyć: 1. dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, 2. pełnomocnictwo (jeżeli zostało udzielone) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3. Zestawienie Oferowanych Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych (zał. nr 4 do Projektu umowy), 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie: typu, modelu i parametrów sprzętu elektronicznego - przenośnego banku energii i ramki cyfrowej, opisanych w punktach 1 i 8 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Zestawienia Oferowanych Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych, w przypadku obiektywnej niemożności jego dostarczenia (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, itp.) Umowę można zmienić co do typu, modelu i parametrów sprzętu elektronicznego, pod warunkiem, że oferowany sprzęt elektroniczny będzie miał nie gorsze parametry niż określone w Zestawieniu Oferowanych Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych. 3. Zmiany Umowy określone w ust. 2 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Skrócenie terminu wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia liczonego od dnia ostatecznej akceptacji wizualizacji materiałów promocyjnych
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.msw.gov.pl lub bip.msw.gov.pl (link: zamówienia publiczne)
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 431
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 431
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe A. Postępowanie jest w 85% współfinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, Programu PL-15. B. Termin wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w § 3 Projektu umowy - do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia liczonego od dnia ostatecznej akceptacji wizualizacji materiałów promocyjnych przez Zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XIV niniejszej SIWZ. C. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje kryteria : Cena - 85%, Skrócenie terminu wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia liczonego od dnia ostatecznej akceptacji wizualizacji materiałów promocyjnych przez Zamawiającego - 15%. D. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - od ul. Rakowieckiej 2a, Biuro przepustek jest czynne w godzinach 8.00 - 16.00. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 149-13 lub 146-63 dzwoniąc z Biura Przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem. E. 1. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem Umowy) dostarczenia Umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w tym również Umowy spółki cywilnej. F. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do podania: kwoty netto umowy, kwoty podatku VAT.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)