Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
|
Ulica |
ul. Stefana Batorego 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-591
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6015916, 6014537, 6014913
|
Fax |
22 8456044, 6463708
|
Internet |
www.msw.gov.pl
|
Regon |
01229324000000
|
E-mail |
zamowienia@msw.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
45
|
Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Na postawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Projektu umowy - Zestawienie Oferowanych Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych
|
Inne dokumenty |
Do oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) należy załączyć:
1. dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ,
2. pełnomocnictwo (jeżeli zostało udzielone) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem,
3. Zestawienie Oferowanych Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych (zał. nr 4 do Projektu umowy),
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność
z oryginałem
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie: typu, modelu i parametrów sprzętu elektronicznego - przenośnego banku energii i ramki cyfrowej, opisanych w punktach 1 i 8 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Zestawienia Oferowanych Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych, w przypadku obiektywnej niemożności jego dostarczenia (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, itp.) Umowę można zmienić co do typu, modelu i parametrów sprzętu elektronicznego, pod warunkiem, że oferowany sprzęt elektroniczny będzie miał nie gorsze parametry niż określone w Zestawieniu Oferowanych Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych.
3. Zmiany Umowy określone w ust. 2 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Skrócenie terminu wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia liczonego od dnia ostatecznej akceptacji wizualizacji materiałów promocyjnych
|
Kryt 2p |
15
|
Adres strony internetowej siwz |
www.msw.gov.pl lub bip.msw.gov.pl (link: zamówienia publiczne)
|
Adres uzyskania siwz |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 431
|
Data składania wniosków |
10/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 431
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
A. Postępowanie jest w 85% współfinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, Programu PL-15.
B. Termin wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w § 3 Projektu umowy - do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Skrócenie terminu wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia liczonego od dnia ostatecznej akceptacji wizualizacji materiałów promocyjnych przez Zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XIV niniejszej SIWZ.
C. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje kryteria :
Cena - 85%,
Skrócenie terminu wykonania i dostawy przedmiotu zamówienia liczonego od dnia ostatecznej akceptacji wizualizacji materiałów promocyjnych przez Zamawiającego - 15%.
D. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - od ul. Rakowieckiej 2a, Biuro przepustek jest czynne w godzinach 8.00 - 16.00. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 149-13 lub 146-63 dzwoniąc z Biura Przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem.
E. 1. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem Umowy) dostarczenia Umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w tym również Umowy spółki cywilnej.
F. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do podania: kwoty netto umowy, kwoty podatku VAT.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|