Dostawa oraz montaż sprzętu i urządzeń wspomagających proces szkolenia dla JW 1560 Sochaczew w 2015 r.

Data publikacji 2015-07-31
Data zakończenia 2015-08-19 09:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4938
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 195146 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gabinetu dydaktycznego do wspomagania procesu szkolenia (blok 4, sala 015). Przedmiot zamówienia polega na dostawie, montażu i dopuszczeniu do użytku oraz serwisowaniu gabinetu dydaktycznego do wspomagania procesu szkolenia. Sprzęt wchodzący w skład jednego gabinetu dydaktycznego: notebook laptop, komputer All-in-one, projektor multimedialny do tablicy interaktywnej - PR 2 urządzenie stacjonarne do montażu podsufitowego, tablica interaktywna z oprogramowaniem, UPS 2000 VA / 1600 W RACK/TOWER, panel sterowania (pulpit sterowniczy lektora z jednostką centralną i wbudowanym modułem USB do podłączenia komputera z okablowaniem), słuchawki z mikrofonem, program do sterowania pracownią, przyłącza stanowisk uczniowskich (e-learning), radioodtwarzacz CD wraz z zestawem nagłośnienia z bezprzewodowym systemem dyskusyjnym, zestaw nagłośnienia z bezprzewodowym systemem dyskusyjnym na 16 stanowisk, sieć elektryczna i logiczna, stolik uczniowski prosty, stolik uczniowski łukowy, biurko nauczyciela, fotel nauczyciela, krzesło ucznia. 1.W przypadku zaistnienia potrzeby przetestowania oferowanego sprzętu, Wykonawca dostarczy egzemplarze testowe oferowanego sprzętu po otwarciu ofert, w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, celem weryfikacji spełnienia minimalnych wymogów technicznych. 2.Wykonawca zobowiązany jest do montażu i instalacji w/w sprzętu. 3.Wykonawca zobowiązany jest wliczyć / wkalkulować koszty za usługę określoną w pkt. 2 w cenę sprzętu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4938
Ulica ul. Sadków 9
Nr domu 9
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-603
Województwo mazowieckie
Tel 261 511 500
Fax 261 511 300
Regon 14267631600000
E-mail zamowienia.42blotsz@sp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 28/09/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o, którym mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6; 3.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2; 4. Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1)uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2)z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 3 niniejszego nagłówka w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.42blsz.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz JEDNOSTKA WOJSKOWA 4938, Sadków 9, 26-603 Radom, budynek Sztabu, numer pokoju 1.
Data składania wniosków 19/08/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce JEDNOSTKA WOJSKOWA 4938, Sadków 9, 26-603 Radom, budynek Sztabu, Kancelaria Jawna, numer pokoju 242.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)