Dostawa i montaż rolet biurowych z systemem częściowo zaciemniającym oraz rolet laboratoryjnych z systemem całkowicie zaciemniającym do budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II) w Warszawie - WF-37-41/15

Data publikacji 2015-07-31
Data zakończenia 2015-08-12 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 195248 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395154009, 395154102, 441153105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż rolet biurowych z systemem częściowo zaciemniającym oraz rolet laboratoryjnych z systemem całkowicie zaciemniającym do budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II) w Warszawie:

- Dostawa i montaż rolet biurowych z systemem częściowo zaciemniającym:
Przedmiot zamówienia obejmuje dokonanie pomiarów, dostarczenie i montaż rolet. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia na okres min. 5 lat liczone od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis, przeglądy niezbędne dla utrzymania warunków gwarancji.
- Dostawa i montaż rolet laboratoryjnych z systemem całkowicie zaciemniającym:
Przedmiot zamówienia obejmuje dokonanie pomiarów, dostarczenie i montaż rolet. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia na okres min. 5 lat liczone od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis, przeglądy niezbędne dla utrzymania warunków gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego - www.fuw.edu.pl

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica Krakowskie Przedmieście 26/28
Nr domu 26/28
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-927
Województwo mazowieckie
Tel 22 55 32 403
Fax 22 55 32 213
Internet www.fuw.edu.pl
Regon 00000125800000
E-mail zamowienia.publiczne@fuw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 12 000,00 zł. brutto (słownie: dwanaście tysięcy złotych brutto) UWAGA! Wniesiona przez Wykonawcę kwota wadium powinna uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. - Wadium może być wnoszone w: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. - Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). - Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 1 i 3 ustawy. - Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy w oryginale dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Nazwa rachunku: Uniwersytet Warszawski, Adres odbiorcy: Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa Nazwa i adres banku: Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa Numer konta bankowego: 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 Dla Wykonawców zagranicznych: IBAN: PL 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 ; Swift: BIGBPLPWXXX Z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Dostawa i montaż rolet biurowych z systemem częściowo zaciemniającym oraz rolet laboratoryjnych z systemem całkowicie zaciemniającym do budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II) w Warszawie - WF-37-41/15 - Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę jego wpływu na rachunek ZAMAWIAJĄCEGO. - Wadium, które wpłynie na konto ZAMAWIAJĄCEGO po ww. terminie, skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY i odrzuceniem oferty. - ZWROT WADIUM DLA WYKONAWCY: 1.ZAMAWIAJĄCY zwraca wadium wszystkim WYKONAWCOM niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem WYKONAWCY, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 2.WYKONAWCY, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ZAMAWIAJĄCY zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.ZAMAWIAJĄCY zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. - UTRATA WADIUM NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO. 1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
Wiedza Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy, należy rozumieć: 2 dostawy rolet wewnętrznych wraz z montażem o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (dopuszczony różny system sterownia: elektryczny lub ręczny).
Potencjał Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
Zdolne Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
Sytuacja Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że zastosowane do rolet tkaniny posiadają atest higieniczny do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, trudnopalności, oraz wyróżniają się dobrą stabilnością wymiarów (odporne na deformację w wyniku działania promieniowania słonecznego) oraz posiadają wysoki współczynnik trwałości kolorów 2. Dotyczy rolet laboratoryjnych całkowicie zaciemniających: Zamawiający żąda od wykonawców aby wraz z ofertą dostarczyli próbkę tkaniny rolety laboratoryjnej w celu przeprowadzenia pomiarów transmisji materiału w zakresie nieprzepuszczalności dla światła zakresie od ultrafioletu (od 200 nanometrów), przez zakres widzialny, aż do podczerwieni (do 20 mikrometrów). Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 1. formularz ofertowy - wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ 2. opis techniczny oraz karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające informacje wskazane w pkt. 2 SIWZ oraz w załączniku nr 1a oraz 1b do SIWZ, 3. dowód wniesienia/wpłacenia wadium, 4. jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii , 5. pełnomocnictwo (jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona zawierająca treść) przez osoby upoważnione, z zastrzeżeniem pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu do oddania zasobów oraz oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: a) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), itp. c) zmiany parametrów elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowe elementy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 10
Kryt 3 termin realizacji zamówienia
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.fuw.edu.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, pokój 0.18 (parter).
Data składania wniosków 12/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 5, pokój 0.18 (parter).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu p.n. Centrum Nowych Technologii Ochota Uniwersytetu Warszawskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: XIII - Infrastruktura szkolnictwa wyższego, Działanie: 13.1 - Infrastruktura szkolnictwa wyższego - nr umowy o dofinansowanie: UDA-POIS.13.01-016.08-00. -Wizja lokalna: Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej. Termin wizji ustala się na dzień 06.08.2015 r. godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w holu Budynku WF UW przy pl. Pasteura 5. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 06.08.2015 r. godz. 09:00 przesłać faksem na nr 22 55 32 597 lub mailem: Antonina@fuw.edu.pl wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji. - Zgodnie z art. 147 ustawy Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę. - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie. - Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy. - Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony przed podpisaniem umowy. - Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy do pokrycia roszczeń z tytułu nie wykonania umowy lub nienależytego wykonania umowy. - Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 70% zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. - Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 30% zostanie zwrócone Wykonawcy nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. - Zabezpieczenie może być wnoszone w: 1)Pieniądzu, 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3)Gwarancjach bankowych, 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. - Zabezpieczenie należytego wykonania umowy składane w formach gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1)być wystawione na UNIWERSYTET WARSZAWSKI, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa; 2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zabezpieczenie to jest mu należne; 3)w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie wykonują zamówienie - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z wykonaniem zamówienia działań lub zaniechań każdego z tych Wykonawców; 4)jeżeli zabezpieczenie wymaga informowania gwaranta lub poręczyciela o zmianach umowy bądź informowania go o zmianach i uzyskiwania jego akceptacji w tym zakresie, Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem każdego aneksu do umowy przedstawić potwierdzenie akceptacji przez gwaranta lub poręczyciela wprowadzonych zmian, bądź wnieść nowe zabezpieczenie; 5)okres ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie może być krótszy niż okres realizacji umowy i rękojmi za wady przedmiotu umowy. - Zabezpieczenie wniesione przelewem zwraca się wraz z odsetkami na rachunek Wykonawcy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)