Zakup, dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu-2 zadania

Data publikacji 2015-07-31
Data zakończenia 2015-08-10 12:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 195316 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 486200000, 302313000, 302131006, 302372805, 302321108, 301210003, 302360002, 302372001, 302374106, 302374601, 325200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw obejmujących:
Zakup, dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu.
Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty opisujące parametry techniczne i użytkowe. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia winny być dostarczone ze wszelkimi kablami niezbędnymi do ich prawidłowego użytkowania.
Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania tj.:
Zadanie 1:
- komputery - 38 szt.,
- monitory - 38 szt.,
- zasilacze awaryjne - 38 szt.,
- laptopy - 6 szt.

Zadanie 2:
- Drukarki laserowe (sieciowe) 17 szt.,
- urządzenia wielofunkcyjne- 6 szt.,
- pendrive szyfrowany - 2 szt.,
- pendrive -10 szt.,
- myszy komputerowe - 20 szt.,
- klawiatury - 20 szt.,
- patchcordy - 250 szt.
Szczegółowy asortyment i ilość zamieszczono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym: Załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do SIWZ

Opis

Zadanie 1 tj.: Komputery 38 szt., monitory 38 szt., zasilacze awaryjne 38 szt., laptopy 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1a do siwzZadanie 2 tj.: Drukarki laserowe (sieciowe) 17 szt., urządzenia wielofunkcyjne 6 szt., pendrive szyfrowane 2 szt., pendrive 10 szt., myszy komputerowe 20 szt., klawiatury 20 szt., patchcord - 250 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1b do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
Ulica ul. 3 Maja 33
Nr domu 33
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-200
Województwo śląskie
Tel 32 2962201
Fax 32 2962214
Internet www.mopssosnowiec.bip.info.pl
Regon 00346577400000
E-mail szp@mopssosnowiec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazane w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Zobowiązanie podmiotów - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Formularz zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu strajków i innych nadzwyczajnych wydarzeń, b) zmiany dotyczące podmiotu, który będzie prowadzić serwis gwarancyjny.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.mopssosnowiec.bip.info.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zespół Specjalistów ul. 3 Maja 33 41-200 Sosnowiec II piętro, pokój 317
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Dział Obsługi Kancelaryjnej - kancelaria ul. 3 Maja 33 41-200 Sosnowiec parter, pokój 115
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)