Rozbudowa i integracja systemu informatycznego Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie wraz z migracją danych - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI)

Data publikacji 2015-07-31
Data zakończenia 2015-08-10 09:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy informacji medycznej,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 195486 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722000007, 488140007, 488141008, 488142009, 488143000, 488144001, 488145002, 480000008, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i integracja systemu informatycznego Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie (dalej Szpital lub Zamawiający) wraz z migracją danych - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jego integralną część oraz załącznik nr 7 do SIWZ- istotne postanowienia umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica Al. Solidarności 67
Nr domu 67
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-401
Województwo mazowieckie
Tel 22 6187190
Fax 22 6187190
Internet www.szpitalpraski.pl
Regon 01229882300000
E-mail zamowienia@praski.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/03/2016
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące załącznik nr 3 do siwz) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.
Wiedza WARUNEK: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa i wdrożenie oprogramowania w jednostce ochrony zdrowia a także spełniają wymogi jakościowe zgodne z normą PN-EN ISO 9001:2009/PN-EN ISO 9001:2008 w zakresie instalacji i wdrożeń oprogramowania lub równoważne wydane przez jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju certyfikatów OPIS SPOSOBU OCENY WARUNKU: na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru wykazu stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa i wdrożenie oprogramowania w jednostce ochrony zdrowia.
Potencjał na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolne WARUNEK: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazując, że dysponują co najmniej: -jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu, posiadającą doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego systemu informatycznego w zakresie co najmniej części medycznej dla szpitala (poświadczone certyfikatem z zarządzania projektem na poziomie PRINCE2 Practitioner lub certyfikatu PMI - PMP (Project Management Professional) lub równoważny certyfikat z metodyki zarządzania projektami) - pięcioma specjalistami w zakresie wdrażania systemów informatycznych posiadającymi doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla szpitala. OPIS SPOSOBU OCENY WARUNKU: na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzające spełnianie wymagań wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca składa wykaz na własnym druku (w treści druku muszą znaleźć się informacje wskazane powyżej).
Sytuacja WARUNEK: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują środkami finansowymi bądź posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 złotych brutto OPIS SPOSOBU OCENY WARUNKU: na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W celu spełnienia pozostałych wymagań SIWZ Wykonawca załączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru załącznik Nr 2 do SIWZ b) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, określający co najmniej daty rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów i zakresów prac a także wyszczególnienie czynności wynikających z opisu przedmiotu zamówienia niezbędnych do kompleksowej realizacji zamówienia (Zamawiający nie określa wzoru dokumentu) c) Dowód wpłaty wadium (np. wydruk dokonanego przelewu). Jeśli wadium jest wniesione w formie innej niż pieniężna - wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wadialnego w oddzielnej kopercie (nie wpinać w sposób trwały do oferty), w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w trakcie zawierania umowy, albo zmiana będzie dla Zamawiającego korzystna. Dopuszcza się zmiany ustawowej stawki VAT wprowadzonej w okresie pomiędzy złożeniem oferty a wystawieniem faktury z tym, iż zwiększenie w jej wyniku wartości brutto umowy jest niemożliwe. Dopuszcza się zmianę postanowień umowy (zgodnie z art. 144 pzp) w zakresie, gdy z przyczyn niedotyczących Wykonawcy nastąpiła konieczność zmiany: a) terminów przewidzianych w SIWZ, b) sposobu i/lub zakresu wykorzystania licencji których listę zawiera Załącznik nr 7 do Umowy, c) liczby jednoczasowych dostępów do danego elementu CSI (zwiększenie), d) sposobu dostępu do archiwalnych danych zgromadzonych przez Zamawiającego, e) harmonogramu rzeczowo-finansowego, f) planu i zakresu szkoleń.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Kryt 3 deklarowany maksymalny roczny koszt nadzoru autorskiego po wygaśnięciu gwarancji
Kryt 3p 10
Kryt 4 deklarowany maksymalny roczny koszt serwisu po wygaśnięciu umowy
Kryt 4p 10
Adres strony internetowej siwz www.szpitalpraski.pl
Adres uzyskania siwz SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA Dział Zamówień Publicznych, Bud. D, pok. 15
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA Sekretariat, Bud. D, pok. 12
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)