Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Ulica |
Al. Solidarności 67
|
Nr domu |
67
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
03-401
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6187190
|
Fax |
22 6187190
|
Internet |
www.szpitalpraski.pl
|
Regon |
01229882300000
|
E-mail |
zamowienia@praski.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/03/2016
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą,
w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych)
2. Wadium może być wniesione :
a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział
w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
3. Zatrzymanie wadium.
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę:
d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami.
4. Zwrot wadium.
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące załącznik nr 3 do siwz) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.
|
Wiedza |
WARUNEK: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa i wdrożenie oprogramowania w jednostce ochrony zdrowia a także spełniają wymogi jakościowe zgodne z normą PN-EN ISO 9001:2009/PN-EN ISO 9001:2008 w zakresie instalacji i wdrożeń oprogramowania lub równoważne wydane przez jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju certyfikatów
OPIS SPOSOBU OCENY WARUNKU: na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru wykazu stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 400 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa i wdrożenie oprogramowania w jednostce ochrony zdrowia.
|
Potencjał |
na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Zdolne |
WARUNEK: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia wykazując, że dysponują co najmniej:
-jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu, posiadającą doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego systemu informatycznego w zakresie co najmniej części medycznej dla szpitala (poświadczone certyfikatem z zarządzania projektem na poziomie PRINCE2 Practitioner lub certyfikatu PMI - PMP (Project Management Professional) lub równoważny certyfikat z metodyki zarządzania projektami)
- pięcioma specjalistami w zakresie wdrażania systemów informatycznych posiadającymi doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla szpitala.
OPIS SPOSOBU OCENY WARUNKU: na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzające spełnianie wymagań wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca składa wykaz na własnym druku (w treści druku muszą znaleźć się informacje wskazane powyżej).
|
Sytuacja |
WARUNEK: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują środkami finansowymi bądź posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 złotych brutto
OPIS SPOSOBU OCENY WARUNKU: na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
W celu spełnienia pozostałych wymagań SIWZ Wykonawca załączy do oferty:
a) Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru załącznik Nr 2 do SIWZ
b) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, określający co najmniej daty rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów i zakresów prac a także wyszczególnienie czynności wynikających z opisu przedmiotu zamówienia niezbędnych do kompleksowej realizacji zamówienia (Zamawiający nie określa wzoru dokumentu)
c) Dowód wpłaty wadium (np. wydruk dokonanego przelewu). Jeśli wadium jest wniesione
w formie innej niż pieniężna - wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wadialnego
w oddzielnej kopercie (nie wpinać w sposób trwały do oferty), w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w trakcie zawierania umowy, albo zmiana będzie dla Zamawiającego korzystna.
Dopuszcza się zmiany ustawowej stawki VAT wprowadzonej w okresie pomiędzy złożeniem oferty a wystawieniem faktury z tym, iż zwiększenie w jej wyniku wartości brutto umowy jest niemożliwe.
Dopuszcza się zmianę postanowień umowy (zgodnie z art. 144 pzp) w zakresie, gdy z przyczyn niedotyczących Wykonawcy nastąpiła konieczność zmiany:
a) terminów przewidzianych w SIWZ,
b) sposobu i/lub zakresu wykorzystania licencji których listę zawiera Załącznik nr 7 do Umowy,
c) liczby jednoczasowych dostępów do danego elementu CSI (zwiększenie),
d) sposobu dostępu do archiwalnych danych zgromadzonych przez Zamawiającego,
e) harmonogramu rzeczowo-finansowego,
f) planu i zakresu szkoleń.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
deklarowany maksymalny roczny koszt nadzoru autorskiego po wygaśnięciu gwarancji
|
Kryt 3p |
10
|
Kryt 4 |
deklarowany maksymalny roczny koszt serwisu po wygaśnięciu umowy
|
Kryt 4p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalpraski.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA
Dział Zamówień Publicznych, Bud. D, pok. 15
|
Data składania wniosków |
10/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA
Sekretariat, Bud. D, pok. 12
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|