1. Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego.
2. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r.
3. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r., a także zapewnia przynajmniej:
a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami;
b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk;
c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe;
d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa.
5. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia:
a) zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę.
b) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego.
c) gwarancja jakości.
d) bieżące wsparcie techniczne. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Włocławku
|
Ulica |
ul. Zielna 2/4
|
Nr domu |
2/4
|
Miejscowość |
Włocławek
|
Kod Pocztowy |
87-800
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
0-54 2330950, 2330955
|
Fax |
0-54 2330960
|
Internet |
http://word.wloclawek.pl/
|
Regon |
91033649000000
|
E-mail |
hwalczak@word.wloclawek.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
|
Rodzaj zam inny |
samorządowa wojewódzka osoba prawna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
do wysokości 20 % zamówienia podstawowego
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 4300,00 zł, słownie: cztery tysiące trzysta złotych.
2. Wadium może być wniesione
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr
Bank Millenium S.A. nr: 35 1160 2202 0000 0001 4723 5892
4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje:
a. wskazanie nazwy postępowania:
b. wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres);
c. wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Włocławku z siedzibą: ul. Zielna 2/4, 87-800 Włocławek
d. wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy;
e. określenie kwoty gwarancji lub poręczenia ;
f. gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego;
g. wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert;
h. wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania.
4. Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami:
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Czas w miesiącach |
48
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku;
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał należyte wykonanie (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł brutto.
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę odpowiadającą 100% wartości złożonej oferty netto.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Umowa może podlegać zmianie w drodze aneksu podpisanego przez Strony w przypadku:
a) zmiany przepisów obowiązujących w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co spowodować może konieczność modyfikacji poszczególnych elementów Systemu;
b) zmian po stronie Zamawiającego polegających na zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
c) konieczności uwzględnienia zmiany stawki podatku VAT stawek podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
2. Aneks sporządzony w powyższych przypadkach nie powoduje powstania po stronie Wykonawcy roszczenia o zwiększenie należnego wynagrodzenia - z wyjątkiem ust. c) - z powodu ewentualnej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wobec podwyższenia stawki należnego podatku VAT, w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Aneks nie powoduje także powstania roszczeń o naprawienie szkody wynikłej z utraty spodziewanych korzyści przez Wykonawcę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Gwarancja jakości
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
http://word.wloclawek.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Włocławku
ul Zielna 2/4
87-800 Włocławek
Sekretariat WORD - pok. nr 12
|
Data składania wniosków |
10/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Włocławku
ul Zielna 2/4
87-800 Włocławek
Sekretariat WORD - pok. nr 12
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|