Budowa portalu intranetowego i kancelarii na platformie Microsoft SharePoint 2013

Data publikacji 2015-08-03
Data zakończenia 2015-08-11 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością

Szczegóły

Numer ogłoszenia 115739 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487830000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa portalu intranetowego i kancelarii na platformie Microsoft SharePoint 2013, przygotowanie środowiska testowego i produkcyjnego oraz szkolenie użytkowników
Warunki i sposób realizacji opisano w załącznikach nr 4, 7, 8, 9
Zamawiający przewiduje zamówienia w ramach prawa opcji, o których mowa w załącznikach Nr 3 i 4 do niniejszej specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 261 83 78 65
Fax 261 83 97 23
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 250
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 usługi obejmujące swym zakresem zaprojektowanie i wdrożenie portalu intranetowego oraz funkcjonalności obiegu dokumentów, dla co najmniej 2000 użytkowników na platformie Microsoft SharePoint 2013, o wartości nie mniejszej niż 620 000,00 zł netto każda (wyłączając koszty licencji na sprzęt i oprogramowanie) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw/usług. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
Zdolne Zamawiający uzna jako spełniony warunek na podstawie wykazu osób (zał. 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia z których wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej: 1) Kierownik projektu (Project Manager) Co najmniej 1 osoba oddelegowana do realizacji projektu, której wiedza i doświadczenie potwierdzona jest stosownym certyfikatem w zakresie zarządzania projektami, np. Prince2, PMI, IPMA. Posiadająca co najmniej 3-letnią praktykę oraz udział w realizacji co najmniej 3 projektów wdrożenia platformy SharePoint (w wersji 2010 lub 2013) na stanowisku kierownika projektu, których przedmiotem było wdrożenie portalu intranetowego lub obiegu kancelaryjnego w firmach zatrudniających minimum 2000 pracowników. 2) Architekt SharePoint Co najmniej 2 osoby oddelegowane do realizacji projektu o kwalifikacjach nie mniejszych niż poniższe: Posiadają następujące certyfikaty: - MCSD: SharePoint Applications (SharePoint 2013) - MCSD: Web Applications - MCTS: SharePoint 2010, Application Development - MCPD: SharePoint Developer 2010 Posiadają co najmniej 5-letnią praktykę, doświadczenie w realizacji prac analitycznych oraz opracowaniu projektów technicznych w co najmniej 3 projektach wdrożenia platformy SharePoint (w wersji 2010 lub 2013) na stanowisku architekta, których przedmiotem było wdrożenie portalu intranetowego lub obiegu kancelaryjnego w firmach zatrudniających minimum 2000 pracowników. 3) Developer SharePoint Co najmniej 3 osoby oddelegowane do realizacji projektu o kwalifikacjach nie mniejszych niż poniższe: Posiadają zdane egzaminy: - (70-488) Developing Microsoft SharePoint Server 2013 Core Solutions - (70-480) Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 Posiadają następujące certyfikaty (dla Sharepoint 2013): - MCSD: SharePoint Applications (SharePoint 2013) - MCSD: Web Applications Bądź (dla Sharepoint 2010): - MCTS: SharePoint 2010, Application Development - MCPD: SharePoint Developer 2010 Posiadają doświadczenie w realizacji prac programistycznych oraz realizacji projektów technicznych w co najmniej 3 projektach wdrożenia platformy SharePoint (w wersji 2010 lub 2013), których przedmiotem było wdrożenie portalu intranetowego w firmach zatrudniających minimum 2000 pracowników. 4) Administrator SharePoint Co najmniej 1 osoba oddelegowana do realizacji projektu o kwalifikacjach nie mniejszych niż poniższe: Posiada następujące certyfikaty: - MCSA: Windows Server 2012 - MCSE: SharePoint (SharePoint 2013) - MCTS: SharePoint 2010, Configuration Posiada doświadczenie w realizacji prac instalacyjno-konfiguracyjnych w co najmniej 3 projektach wdrożenia platformy SharePoint (w wersji 2010 lub 2013), których przedmiotem było wdrożenie portalu intranetowego lub obiegu kancelaryjnego w firmach zatrudniających minimum 2000 pracowników. 5) Trener Co najmniej 1 osoba oddelegowana do realizacji projektu o kwalifikacjach nie mniejszych niż poniższe: Posiada następujący certyfikat: - Microsoft Certified Trainer Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w co najmniej 1 projekcie wdrożenia platformy SharePoint (w wersji 2010 lub 2013), którego przedmiotem było wdrożenie portalu intranetowego w firmie zatrudniającej minimum 2000 pracowników. 6) Projektant funkcjonalny / Architekt informacji Co najmniej 1 osoba oddelegowana do realizacji projektu o kwalifikacjach nie mniejszych niż poniższe: Posiada doświadczenie w realizacji zaprojektowania oraz opracowania dynamicznych makiet funkcjonalnych (technologia axure lub równoważna) w co najmniej 3 projektach wdrożenia platformy SharePoint, których przedmiotem było wdrożenie portalu intranetowego lub obiegu kancelaryjnego w firmach zatrudniających minimum 2000 pracowników. 7) Grafik Co najmniej 1 osoba oddelegowana do realizacji projektu o kwalifikacjach nie mniejszych niż poniższe: Posiada doświadczenie w realizacji zamówienia w zakresie prac graficznych mających na celu przygotowanie projektu graficznego interfejsu dla portalu intranetowego dostarczonego w firmach zatrudniających minimum 2000 pracowników. Zamawiający dopuszcza inne certyfikaty i egzaminy firmy Microsoft potwierdzające umiejętności w zakresie platformy SharePoint równoważne do wskazanych w tabeli powyżej. Równoważność jest tu rozumiana jako podobny lub identyczny zakres tematyczny w dowolnej wersji platformy, nie niższej jednak niż wersja SharePoint 2013. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty imiennego wykazu osób dla powyższych ról w projekcie. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi wszystkie dokumenty poświadczające spełnienie powyższych wymagań dla każdej z przedstawionych osób (np. w formie transkryptów certyfikatów)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Należy wykazać co najmniej 2 usługi obejmujące swym zakresem zaprojektowanie i wdrożenie portalu intranetowego oraz funkcjonalności obiegu dokumentów, dla co najmniej 2000 użytkowników na platformie Microsoft SharePoint 2013, o wartości nie mniejszej niż 620 000,00 zł netto każda (wyłączając koszty licencji na sprzęt i oprogramowanie)
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ 4)oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ. 5)dokumenty poświadczające poziom partnerstwa Microsoft co najmniej: - Gold w zakresie Collaboration and Content - Silver w zakresie Application Development 6)szczegółowy kosztorys projektu, na podstawie którego opracowano harmonogram 7)harmonogram prac stanowiący załącznik Nr 10 do SIWZ 8)stawki za prace dodatkowe stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 5 (wejście przez biuro przepustek)
Data składania wniosków 11/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 11.08.2015r. do godz. 9:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)