Dostawa wyposażenia techniczno-informatycznego systemu SCADA dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku

Data publikacji 2015-08-03
Data zakończenia 2015-08-11 09:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 115749 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia techniczno-informatycznego systemu SCADA dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku
W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć:
-Serwery
- Komputer Stacjonarny z dwoma monitorami
- Macierz pamięci masowej
- Serwer czasu rzeczywistego z antena GPS oraz okablowaniem
- Zasilacz UPS w obudowie RACK2U
- Zasilacz UPS w obudowie Tower
- Stacja i serwer dla systemu CCTV

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
Ulica ul. Mielczarskiego 51
Nr domu 51
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-709
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3461244
Fax 41 3460373
Internet www.pgo.kielce.pl
Regon 29243397100000
E-mail biuro@pgo.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka komunalna
Rodzaj zam inny Spółka komunalna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Wadium w wysokości 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał: minimum dwie dostawy a w ramach każdej z nich dostarczono minimum serwery, macierze, komputery stacjonarne o wartości brutto minimum 200 000,00 zł każda z dostaw
Sytuacja Na potwierdzenie należy złożyć: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności to jest wykonywaniem robót budowlanych związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 PLN. - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż -300 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. - Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jasno wynikać; a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z zapisami SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.pgo.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. adres: ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce
Data składania wniosków 11/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. adres: ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Funduszu Spójności
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)