dostawa artykułów biurowych

Data publikacji 2015-08-03
Data zakończenia 2015-08-11 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 115759 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy.
Opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do Instrukcji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów biurowych z zachowaniem cen jednostkowych.
Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w co najmniej 80% wartości przedmiotu umowy.
Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Jednostki wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówione artykuły do wskazanego w zamówieniu miejsca w terminie 10 dni od przekazania zamówienia przez Jednostkę. Wzór zamówienia stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy.
Miejsce wykonania zamówienia: budynki znajdujące się na terenie Miasta Poznania wskazane w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych
pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułów równoważnych należy podać nazwę producenta i opis artykułu w wskazanych pozycjach załącznika nr 2 do wzoru umowy.
Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w załącznikach do SIWZ należy traktować jako standardy jakościowe.
Aspekt środowiskowy
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia aspekty środowiskowe w następujących pozycjach formularza cenowego poz. 6, 7, 66, 67, 113, 139, 148-150, 152, 241- 246, 290.
Zamawiający nie ogranicza podwykonawstwa.
INSTRUKCJA dla wykonawców dot. przygotowania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę artykułów biurowych wraz z wymienionymi załacznikami znajduje się na stronie http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/ postępowanie nr ZOU-XII.271.74.2015.ASz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Poznań
Ulica Plac Kolegiacki 17
Nr domu 17
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-841
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8785210
Fax 61 878 50 85
Internet http://bip.um.poznan.pl
Regon 63125782200000
E-mail bzp@um.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/05/2017
Wadium wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwa zamówienia na dostawę artykułów biurowych (bez papieru, tuszów i tonerów) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda lub 1 zamówienie o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Kod kryterium A
Etapy licytacji 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://poznan.marketplanet.pl
Licytacja IV.4.7 http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Licytacja IV.4.8 1. Licytacja zostanie przeprowadzona na platformie elektronicznej prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania, pod adresem https://poznan.marketplanet.pl (zwanej dalej systemem). 2. Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu do udziału w licytacji drogą elektroniczną (na adres e-mail podany we wniosku). We wniosku należy upoważnić osobę, która będzie składała oferty w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej. Informacje o loginie i haśle Wykonawca otrzyma w odrębnym mailu wygenerowanym z systemu. 3. Wymagania związane z rejestracją i identyfikacją Wykonawców: Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla Wykonawców uczestniczących w licytacji utworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Podczas rejestracji wysyłany jest e-mail na adres wskazany we wniosku z loginem i jednorazowym hasłem do systemu. Wykonawcy logują się do systemu samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła na hasło docelowe. Zasady dotyczące tworzenia hasła dostępne są w systemie. 4. Termin otwarcia licytacji właściwej oraz termin otwarcia licytacji testowej zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazanej przez Zamawiającego. 5. Wymagania techniczne: Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji oficjalnej wspieranej przez producenta oprogramowania oraz dostęp do sieci internetowej siła szyfrowania: 128bit; dostęp do Internetu: min. 56Kb na komputer, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox w wersjach oficjalnie wspieranych przez producentów oprogramowania.
Licytacja IV.4.9 1. Udział w licytacji elektronicznej wymaga zalogowania na stronie: https://poznan.marketplanet.pl 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 PLN (brutto). Postąpienia podlegać będą automatycznej ocenie i klasyfikacji na podstawie kryterium cena - 100%. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia licytacji w sytuacji, gdy w ciągu ostatnich 5 minut zostanie złożone postąpienie. Licytacja ulega wtedy przedłużeniu o 5 minut wg następującej reguły - do czasu, w którym nastąpiło postąpienie dolicza się 5 minut plus sekundy brakujące do pełnej minuty, w której nastąpiło postąpienie i w ten sposób zostaje wyznaczony czas zakończenia licytacji, obowiązujący do momentu ewentualnego złożenia kolejnego postąpienia. Przedłużenie licytacji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień i zakończy się po upływie 5 minut bezczynności. 6. Wykonawca podczas licytacji elektronicznej składa ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. W licytacji Wykonawcy składają oferty w cenie brutto. 7. Cenę należy skalkulować tak, aby uwzględniała wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy - w tym koszt dostarczenia i rozładunku artykułów biurowych do różnych budynków i pomieszczeń wskazanych w zamówieniach, zgodnie z lokalizacją podaną w załączniku nr 1 do wzoru umowy jak również koszty wszystkich czynnościami związanych z prawidłową i terminową realizacją przedmiotu zamówienia, określone w formularzu cenowym i wzorze umowy. Nie dopuszcza się żadnych innych opłat aniżeli wymienione w formularzu cenowym. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie związany nią przez 30 dni od dnia jej złożenia. 9. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę będzie zobowiązany do wypełnienia i dostarczenia, w ciągu 2 dni roboczych po zakończeniu licytacji, formularza cenowego ( załącznik nr 2 do wzoru umowy) i określenia w nim cen brutto na wszystkie elementy zamówienia. W przypadku, gdy niemożliwe będzie dostosowanie kwoty z licytacji do formularza cenowego, Wykonawca może zaokrąglić zaoferowaną podczas aukcji cenę w dół. Otrzymana wartość oferty nie może być większa niż kwota podana w licytacji elektronicznej. Wartość z pozycji Razem w formularzu cenowym musi być równa cenie zaoferowanej w licytacji elektronicznej. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość licytacji wieloetapowej. Kolejny etap licytacji zostanie zdefiniowany w systemie jedynie w sytuacji, gdy: a) złożone zostaną co najmniej dwie najkorzystniejsze oferty (tj. takie, które uzyskają tą samą liczbę punktów), a system wskaże, iż powyższe oferty znajdują się w rankingu na pozycji 1; b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadkach opisanych w pkt a) i b) informacje o rozpoczęciu kolejnych etapów zostaną przekazane Wykonawcom drogą mailową na adres e-mailowy podany we wniosku. Opis mechanizmu kolejnych etapów licytacji zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji.Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający zamieści informacje określone w art. 80 ustawy na stronie: http://bip.poznan.pl
Le etap1 1
Le etap1 c 20 minut oraz przedłużenia o 5 minut
Le etap2 2
Le etap2 c 20 minut oraz przedłużenia o 5 minut
Le etap3 3
Le etap3 c 20 minut oraz przedłużenia o 5 minut
Le czy nast Tak
Data składania wniosków 11/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce składania wniosków Urzęd Miasta Poznania plac Kolegiacki 17, pok. 152.
Termin otwarcia licytacji Otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 6 dnia od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej.
Wartość zamknięcia licytacji Zakończenie licytacji nastąpi po upływnie 20 min od otwarcia, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5
Wymagania zabezpieczenia umowy nie dotyczy
Istotne postanowienia wzór umowy wraz załącznikami stanowi załącznik do instrukcji dostępny jest na stronie internetowej zamawiajacego http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publicznenr postępowania ZOU-XII.271.74.2015.ASz
Informacje dodatkowe INSTRUKCJA dla wykonawców dot. przygotowania wniosków wraz z wymienionymi załacznikami znajduje się na stronie znajduje się na stronie http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/ postępowanie nr ZOU-XII.271.74.2015.ASz 1.Wniosek musi być sporządzony pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym oraz podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. 2.Jeżeli Instrukcja nie stanowi inaczej dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych Podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te Podmioty.3.Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.4.Wniosek i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone na drukach formularzy załączonych do Instrukcji lub przepisanych z zachowaniem pełnego zakresu treści.5.Poprawki muszą być umieszczone czytelnie oraz opatrzone podpisem jednej z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy.6.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. 7.Wniosek składa się w jednym egzemplarzu.8.Wymagane jest złożenie wniosku w opakowaniu uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem, zaadresowanie na Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań i oznaczenie nazwą, adresem Wykonawcy oraz hasłem: WNIOSEK ZOU-XIV.271.74.2015.ASz - Dostawa artykułów biurowych Nie otwierać przed 11.08.2015 r. godz. 10:15
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do Instrukcji; 2) Wypełniona i podpisana Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zmianami ), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do Instrukcji; 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do Instrukcji oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW DOTYCZĄCA PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ na dostawę artykułów biurowych wraz z wymienionymi załacznikami znajduje się na stronie http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/ postępowanie nr ZOU-XII.271.74.2015.ASz
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość - przedłużenia terminu trwania umowy w całości lub w części, w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy w terminie obowiązywania umowy - ograniczenia zakresu realizowanych dostaw w przypadku zmian organizacyjnych Jednostek takich jak: likwidacja, przekształcenie Jednostki.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)