Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Poznań
|
Ulica |
Plac Kolegiacki 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-841
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8785210
|
Fax |
61 878 50 85
|
Internet |
http://bip.um.poznan.pl
|
Regon |
63125782200000
|
E-mail |
bzp@um.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/05/2017
|
Wadium |
wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwa zamówienia
na dostawę artykułów biurowych (bez papieru, tuszów i tonerów) o wartości
nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda lub 1 zamówienie o łącznej wartości
nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.
|
Potencjał |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Kod kryterium |
A
|
Etapy licytacji |
2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
https://poznan.marketplanet.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
|
Licytacja IV.4.8 |
1. Licytacja zostanie przeprowadzona na platformie elektronicznej prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania, pod adresem https://poznan.marketplanet.pl (zwanej dalej systemem). 2. Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu do udziału w licytacji drogą elektroniczną (na adres e-mail podany we wniosku). We wniosku należy upoważnić osobę, która będzie składała oferty w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej. Informacje o loginie i haśle Wykonawca otrzyma w odrębnym mailu wygenerowanym z systemu.
3. Wymagania związane z rejestracją i identyfikacją Wykonawców: Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla Wykonawców uczestniczących w licytacji utworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Podczas rejestracji wysyłany jest e-mail na adres wskazany we wniosku z loginem i jednorazowym hasłem do systemu. Wykonawcy logują się do systemu samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła na hasło docelowe. Zasady dotyczące tworzenia hasła dostępne są w systemie. 4. Termin otwarcia licytacji właściwej oraz termin otwarcia licytacji testowej zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazanej przez Zamawiającego. 5. Wymagania techniczne: Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji oficjalnej wspieranej przez producenta oprogramowania oraz dostęp do sieci internetowej siła szyfrowania: 128bit; dostęp do Internetu: min. 56Kb na komputer, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox w wersjach oficjalnie wspieranych przez producentów oprogramowania.
|
Licytacja IV.4.9 |
1. Udział w licytacji elektronicznej wymaga zalogowania na stronie: https://poznan.marketplanet.pl 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 PLN (brutto). Postąpienia podlegać będą automatycznej ocenie i klasyfikacji na podstawie kryterium cena - 100%. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia licytacji w sytuacji, gdy w ciągu ostatnich 5 minut zostanie złożone postąpienie. Licytacja ulega wtedy przedłużeniu o 5 minut wg następującej reguły - do czasu, w którym nastąpiło postąpienie dolicza się 5 minut plus sekundy brakujące do pełnej minuty, w której nastąpiło postąpienie i w ten sposób zostaje wyznaczony czas zakończenia licytacji, obowiązujący do momentu ewentualnego złożenia kolejnego postąpienia. Przedłużenie licytacji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień i zakończy się po upływie 5 minut bezczynności. 6. Wykonawca podczas licytacji elektronicznej składa ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. W licytacji Wykonawcy składają oferty w cenie brutto. 7. Cenę należy skalkulować tak, aby uwzględniała wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy - w tym koszt dostarczenia i rozładunku artykułów biurowych do różnych budynków i pomieszczeń wskazanych w zamówieniach, zgodnie z lokalizacją podaną w załączniku nr 1 do wzoru umowy jak również koszty wszystkich czynnościami związanych z prawidłową i terminową realizacją przedmiotu zamówienia, określone w formularzu cenowym i wzorze umowy. Nie dopuszcza się żadnych innych opłat aniżeli wymienione w formularzu cenowym. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie związany nią przez 30 dni od dnia jej złożenia. 9. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę będzie zobowiązany do wypełnienia i dostarczenia, w ciągu 2 dni roboczych po zakończeniu licytacji, formularza cenowego ( załącznik nr 2 do wzoru umowy) i określenia w nim cen brutto na wszystkie elementy zamówienia. W przypadku, gdy niemożliwe będzie dostosowanie kwoty z licytacji do formularza cenowego, Wykonawca może zaokrąglić zaoferowaną podczas aukcji cenę w dół.
Otrzymana wartość oferty nie może być większa niż kwota podana w licytacji elektronicznej. Wartość z pozycji Razem w formularzu cenowym musi być równa cenie zaoferowanej w licytacji elektronicznej. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość licytacji wieloetapowej. Kolejny etap licytacji zostanie zdefiniowany w systemie jedynie w sytuacji, gdy:
a) złożone zostaną co najmniej dwie najkorzystniejsze oferty (tj. takie, które uzyskają tą samą liczbę punktów), a system wskaże, iż powyższe oferty znajdują się w rankingu na pozycji 1;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przypadkach opisanych w pkt a) i b) informacje o rozpoczęciu kolejnych etapów zostaną przekazane Wykonawcom drogą mailową na adres e-mailowy podany we wniosku. Opis mechanizmu kolejnych etapów licytacji zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji.Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający zamieści informacje określone w art. 80 ustawy na stronie: http://bip.poznan.pl
|
Le etap1 |
1
|
Le etap1 c |
20 minut oraz przedłużenia o 5 minut
|
Le etap2 |
2
|
Le etap2 c |
20 minut oraz przedłużenia o 5 minut
|
Le etap3 |
3
|
Le etap3 c |
20 minut oraz przedłużenia o 5 minut
|
Le czy nast |
Tak
|
Data składania wniosków |
11/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce składania wniosków |
Urzęd Miasta Poznania plac Kolegiacki 17, pok. 152.
|
Termin otwarcia licytacji |
Otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 6 dnia od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej.
|
Wartość zamknięcia licytacji |
Zakończenie licytacji nastąpi po upływnie 20 min od otwarcia, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
nie dotyczy
|
Istotne postanowienia |
wzór umowy wraz załącznikami stanowi załącznik do instrukcji dostępny jest na stronie internetowej zamawiajacego http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publicznenr postępowania ZOU-XII.271.74.2015.ASz
|
Informacje dodatkowe |
INSTRUKCJA dla wykonawców dot. przygotowania wniosków wraz z wymienionymi załacznikami znajduje się na stronie znajduje się na stronie http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/ postępowanie nr ZOU-XII.271.74.2015.ASz 1.Wniosek musi być sporządzony pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym oraz podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. 2.Jeżeli Instrukcja nie stanowi inaczej dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych Podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te Podmioty.3.Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.4.Wniosek i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone na drukach formularzy załączonych do Instrukcji lub przepisanych z zachowaniem pełnego zakresu treści.5.Poprawki muszą być umieszczone czytelnie oraz opatrzone podpisem jednej z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy.6.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek.
7.Wniosek składa się w jednym egzemplarzu.8.Wymagane jest złożenie wniosku w opakowaniu uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem, zaadresowanie na Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań i oznaczenie nazwą, adresem Wykonawcy oraz hasłem:
WNIOSEK ZOU-XIV.271.74.2015.ASz - Dostawa artykułów biurowych Nie otwierać przed 11.08.2015 r. godz. 10:15
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do Instrukcji;
2) Wypełniona i podpisana Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji
i konsumentów ( Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zmianami ), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do Instrukcji;
3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami
art. 23 ust. 2 ustawy.
Dodatkowo:
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany
załącznik nr 4 do Instrukcji oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii.
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW DOTYCZĄCA PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW
O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ
na dostawę artykułów biurowych wraz z wymienionymi załacznikami znajduje się na stronie http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/ postępowanie nr ZOU-XII.271.74.2015.ASz
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość
- przedłużenia terminu trwania umowy w całości lub w części, w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy w terminie obowiązywania umowy
- ograniczenia zakresu realizowanych dostaw w przypadku zmian organizacyjnych Jednostek takich jak: likwidacja, przekształcenie Jednostki.
|