Dostawa oraz instalacja sprzętu do rozbudowy systemu DMR w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu-zadanie nr 2 i 3

Data publikacji 2015-08-03
Data zakończenia 2015-08-11 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 196278 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322000005, 302140002, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych dyspozytora systemu DMR z 3 monitorami ( zadanie nr 2) oraz dostawa sprzętowych bram dostępowych przeznaczonych do współpracy radiotelefonu DM4601 firmy Motorola z oprogramowaniem dyspozytorskim TRBOnet firmy Neocom wraz z rozszerzeniem licencji do użytkowanego oprogramowania (zadanie nr 3)
Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności:
-sprzedaż i dostarczenie sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (zadanie nr 2),
-sprzedaż i dostarczenie sprzętu oraz rozszerzenie licencji do posiadanego oprogramowania TRBOnet i TRBOWatch zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (zadanie nr 3).

Opis

Przedmiotem zadania nr 2 jest sprzedaż i dostawa:
I.Stacji roboczych dyspozytora systemu DMR - ilość: 9 szt
II.Monitor stacji roboczej dyspozytora systemu DMR - ilość: 27 szt.Przedmiotem zamówienia nr 3 jest:
- dostawa 12 kompletów sprzętowej bramy dostępowej zapewniającej współpracę poprzez sieć IP radiotelefonu DM4601 firmy Motorola z oprogramowaniem TRBOnet firmy Neocom.
- rozszerzenia posiadanych licencji do oprogramowania TRBOnet firmy Neocom
(zwiększenie liczby jednoczesnych połączeń dyspozytorów o 16 stanowisk)
- rozszerzenie posiadanych licencji do oprogramowania TRBOWatch firmy Neocom:
(zwiększenie liczby monitorowanych przemienników o 19 urządzeń, w tym: 5 przemienników master, 14 przemienników peer)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Ulica ul. Korfantego 2
Nr domu 2
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-077
Województwo opolskie
Tel 77 4545001, 4222670
Internet www.opolska.policja.gov.pl
Regon 53112570400000
E-mail zamowienia@opolska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium -dla zadania nr 2 - 1 000,00 PLN -dla zadania nr 3 - 2 000,00 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dokumenty potwierdzają, że wykonawca: posiada wiedzę i doświadczenie, tj.:wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł brutto UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali ww. dostawy w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość brutto tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dowodami , o których mowa w pkt.III.4.1) są poświadczenia. Poświadczenia w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli wykonawca z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów, w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Za główne dostawy, dla których należy przedstawić dowody uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 8.I SIWZ (dot. posiadania wiedzy i doświadczenia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z którego bezsprzecznie i jednoznacznie będzie wynikać co najmniej: a. rodzaj udostępnianych zasobów, b. w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - formę udostępnienia zasobów, c. jakiego okresu zobowiązanie dotyczy, d. kto jest podmiotem przyjmującym zasoby. Ww. zobowiązanie musi mieć formę oryginału. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. W przypadku, gdy w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca powoływał się, na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, a podmiot ten będzie podwykonawcą, to jeżeli Wykonawca będzie chciał zmienić albo zrezygnować z tego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia ten warunek w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach: dla zad. nr 2 (§ 7 ust. 1 wzoru umowy): 1)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy; 2)po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3)niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 4)wystąpiła zależność realizacji przedmiotu umowy z wynikami innych projektów teleinformatycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy. * dla zad. nr 3 (§ 8 ust. 1 wzoru umowy): 1)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, w zakresie modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny Umowy, 2)po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, 3)zaistnieje okoliczność lub zdarzenie uniemożliwiające realizację umowy w terminie, na które Strony nie miały wpływu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info https://aukcje.uzp.gov.pl - jeżeli w danym zadaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty pisemne niepodlegająceodrzuceniu
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul.Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostępna za odpłatnością
Data składania wniosków 11/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45- 077 Opole, pokój 204 Sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega ponadto, iż wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, podlega wykonawca, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe,które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)