Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
|
Ulica |
ul. Korfantego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Opole
|
Kod Pocztowy |
45-077
|
Województwo |
opolskie
|
Tel |
77 4545001, 4222670
|
Internet |
www.opolska.policja.gov.pl
|
Regon |
53112570400000
|
E-mail |
zamowienia@opolska.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
-dla zadania nr 2 - 1 000,00 PLN
-dla zadania nr 3 - 2 000,00 PLN
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dokumenty potwierdzają, że wykonawca:
posiada wiedzę i doświadczenie, tj.:wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł brutto
UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali ww. dostawy w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość brutto tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Dowodami , o których mowa w pkt.III.4.1) są poświadczenia. Poświadczenia w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli wykonawca z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów, w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane.
Za główne dostawy, dla których należy przedstawić dowody uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 8.I SIWZ (dot. posiadania wiedzy i doświadczenia).
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z którego bezsprzecznie i jednoznacznie będzie wynikać co najmniej:
a. rodzaj udostępnianych zasobów,
b. w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - formę udostępnienia zasobów,
c. jakiego okresu zobowiązanie dotyczy,
d. kto jest podmiotem przyjmującym zasoby.
Ww. zobowiązanie musi mieć formę oryginału.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
W przypadku, gdy w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca powoływał się, na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, a podmiot ten będzie podwykonawcą, to jeżeli Wykonawca będzie chciał zmienić albo zrezygnować z tego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia ten warunek w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach:
dla zad. nr 2 (§ 7 ust. 1 wzoru umowy):
1)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy;
2)po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
3)niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
4)wystąpiła zależność realizacji przedmiotu umowy z wynikami innych projektów teleinformatycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy.
* dla zad. nr 3 (§ 8 ust. 1 wzoru umowy):
1)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, w zakresie modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny Umowy,
2)po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta,
3)zaistnieje okoliczność lub zdarzenie uniemożliwiające realizację umowy w terminie, na które Strony nie miały wpływu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Czy będzie aukcja |
Tak
|
Aukcja dod info |
https://aukcje.uzp.gov.pl - jeżeli w danym zadaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty pisemne niepodlegająceodrzuceniu
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul.Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostępna za odpłatnością
|
Data składania wniosków |
11/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-
077 Opole, pokój 204 Sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega ponadto, iż wykluczeniu z postępowania, na podstawie
art. 24 ust. 2a ustawy, podlega wykonawca, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych,
chyba że wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe,które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|