Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby ŁSI sp. z o. o.

Data publikacji 2015-08-03
Data zakończenia 2015-08-11 13:00:00
Instytucja Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 197256 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000, 302000001, 480000008, 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, w podziale na następujące części:
1. CZĘŚĆ NR 1:
1) Stacja robocza + Win7 - 4 szt.
2) Monitor do stacji roboczej - 7 szt.
3) Komputer przenośny + Win8 + Office 2013 Std - 2 szt.
4) Monitor LCD - 2 szt.
5) Zasilacz awaryjny - 3 szt.
6) Odnowienie kontraktu subskrypcyjnego Autodesk AutoCad Civil 3D - 2 szt.
7) Licencje oprogramowania antywirusowego - 101 szt. Odnowienie na 36 miesięcy

2. CZĘŚĆ NR 2:
1) Rozbudowa macierzy dyskowej - 1 szt.
2) Usługa instalacji, konfiguracji oraz implementacji dysków oraz macierzy z poz. 1)
3) Półka dyskowa do serwera backupu
4) Usługa rozbudowy półki dyskowej oraz systemu kopii zapasowych
5) Rozbudowa systemu zarządzania pocztą e-mail, kalendarzami, kontaktami
i komunikacją
6) Certyfikat SSL- 1 szt.
7) Licencja silnika baz danych wraz z licencjami dostępowymi wraz z usługą Software Assurance na okres 24 miesięcy
8) System antyspamowy - 1 szt.
9) Usługa uruchomienia systemu antyspamowego z poz. 8)

3. CZĘŚĆ NR 3
1) Serwer z szafą serwerową

4. CZĘŚĆ NR 4
1) Uaktualnienie oprogramowania TelWin Scada

5. CZĘŚĆ NR 5
1) Uaktualnienie oprogramowania Comarch ERP Optima

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5:
Asysta techniczna (gwarancja) na okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy dla: stanowisk oprogramowania:
- Comarch ERP Optima Duże Kadry i Płace - 2 stanowiska
- Comarch ERP Optima Kasa/Bank - 2 stanowiska

Asysta winna umożliwić przez okres jej trwania:
- standardową gwarancję na system z dostępem do aktualizacji,
- dostęp do nowych bezpłatnych wersji oprogramowania (uwzględniających najnowsze przepisy prawne i zawierających nową funkcjonalność),
- prawo do korzystania z pomocy specjalistów Comarch (telefoniczny hot-line dostępny
w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerami telefonów (12) 681 43 00 lub (12) 681 90 01),
- dostęp do specjalnych stron internetowych Comarch przeznaczonych dla Klientów (m.in. Centrum Wiedzy zawierające użyteczne informacje dotyczące oprogramowania Comarch ERP Optima).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - 4 znajduje się w załącznikach
nr 7a, 7b, 7c, 7d (odpowiednio dla danej części) do niniejszej SIWZ.

Opis

1) Stacja robocza + Win7 - 4 szt.
2) Monitor do stacji roboczej - 7 szt.
3) Komputer przenośny + Win8 + Office 2013 Std - 2 szt.
4) Monitor LCD - 2 szt.
5) Zasilacz awaryjny - 3 szt.
6) Odnowienie kontraktu subskrypcyjnego Autodesk AutoCad Civil 3D - 2 szt.
7) Licencje oprogramowania antywirusowego - 101 szt. Odnowienie na 36 miesięcy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w załączniku
nr 7a do SIWZ.1) Rozbudowa macierzy dyskowej - 1 szt.
2) Usługa instalacji, konfiguracji oraz implementacji dysków oraz macierzy z poz. 1)
3) Półka dyskowa do serwera backupu
4) Usługa rozbudowy półki dyskowej oraz systemu kopii zapasowych
5) Rozbudowa systemu zarządzania pocztą e-mail, kalendarzami, kontaktami
i komunikacją
6) Certyfikat SSL- 1 szt.
7) Licencja silnika baz danych wraz z licencjami dostępowymi wraz z usługą Software Assurance na okres 24 miesięcy
8) System antyspamowy - 1 szt.
9) Usługa uruchomienia systemu antyspamowego z poz. 8)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w załączniku
nr 7b do SIWZ.Serwer z szafą serwerową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w załączniku
nr 7c do SIWZ.Uaktualnienie oprogramowania TelWin Scada.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 znajduje się w załączniku
nr 7d do SIWZ.Uaktualnienie oprogramowania Comarch ERP Optima

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5:
Asysta techniczna (gwarancja) na okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy dla: stanowisk oprogramowania:
- Comarch ERP Optima Duże Kadry i Płace - 2 stanowiska
- Comarch ERP Optima Kasa/Bank - 2 stanowiska

Asysta winna umożliwić przez okres jej trwania:
- standardową gwarancję na system z dostępem do aktualizacji,
- dostęp do nowych bezpłatnych wersji oprogramowania (uwzględniających najnowsze przepisy prawne i zawierających nową funkcjonalność),
- prawo do korzystania z pomocy specjalistów Comarch (telefoniczny hot-line dostępny w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerami telefonów (12) 681 43 00 lub (12) 681 90 01),
- dostęp do specjalnych stron internetowych Comarch przeznaczonych dla Klientów (m.in. Centrum Wiedzy zawierające użyteczne informacje dotyczące oprogramowania Comarch ERP Optima).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
Ulica ul. Piotrkowska 190
Nr domu 190
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-368
Województwo łódzkie
Tel 042 6649100
Fax 042 6649102
Internet www.bip.lsi.net.pl
Regon 10007730100000
E-mail fert-blaszkowska@lsi.net.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 - 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych i 00/100) - dla części 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100) - dla części 3 - 600,00 zł (sześćset sześćdziesiąt złotych i 00/100) - dla części 4 - 800,00 zł (osiemset złotych i 00/100) - dla części 5 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów dla tych części. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale 10 SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie - ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 1. a. SIWZ
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: CZĘŚĆ NR 1: - co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda z nich; CZĘŚĆ NR 2: - co najmniej dwóch dostaw wyposażenia serwerowni wraz z oprogramowaniem serwerowym oraz uruchomieniem, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z nich CZĘŚĆ NR 3 - co najmniej dwóch dostaw serwerów, o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda z nich CZĘŚĆ NR 4 - co najmniej dwóch usług polegających na aktualizacji lub wdrożeniu oprogramowania TelWin Scada o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda z nich CZĘŚĆ NR 5 - Zamawiający odstępuje od opisania warunku w zakresie przedmiotowej części postępowania. W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli dniem publikacji jest dzień w którym NBP nie publikuje średniego kursu walut, przyjęty zostanie kurs z dnia poprzedzającego dzień publikacji ogłoszenia. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt a. i b SIWZ.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie - ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 1. a. SIWZ
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie - ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 1. a. SIWZ
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie - ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 1. a. SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające CZĘŚĆ NR 1 Pozycja 1 Stacja Robocza - Potwierdzenie kompatybilności z systemem operacyjnym Windows 7 oraz Windows 8 (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu - Deklaracja zgodności CE - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram (oświadczenie producenta) - Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - W przypadku awarii, dyski twarde zostają u Zamawiającego oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta o spełnieniu tego warunku - Certyfikat ISO 9001:2008 firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych - Potwierdzenie autoryzacji producenta komputera na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej - Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony Pozycja 2 Monitor do Stacji Roboczej z pkt. 1 - Oświadczenie producenta monitora, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - Certyfikat ISO 9001:2000 firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych - Potwierdzenie autoryzacji producenta monitora na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej - Oświadczenie producenta monitora potwierdzające wymianę monitora na wolny od wad, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednego uszkodzonego piksela w okresie gwarancji Pozycja 3 Komputer przenośny - Oświadczenie Wykonawcy opatrzone numerem postępowania oraz poparte oświadczeniem producenta, że obudowa o spełnia normy MIL-STD-810B -Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu -Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu -Deklaracja zgodności CE -Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki -Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logod Products List na daną platformę systemową (wydruk ze strony) -Certyfikat EnergyStar 6.0 - załączyć do oferty oświadczenie wykonawcy opatrzone numerem postępowania oraz poparte oświadczeniem producenta. Pozycja 4 Monitor LCD -Certyfikat ISO 9001:2000 firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych -Potwierdzenie autoryzacji producenta monitora na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej - Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem -Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego -Oświadczenie producenta monitora potwierdzające wymianę monitora na wolny od wad, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednego uszkodzonego piksela w okresie gwarancji CZĘŚĆ NR 2 Pozycja 8 Rozbudowa macierzy dyskowej -Oświadczenie producenta potwierdzające kompatybilność oferowanych dysków Pozycja 10 Pólka dyskowa do serwera backupu -Oświadczenie podmiotu realizującego serwisu lub producenta sprzętu, ze w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego -Certyfikat ISO 9001:2008 firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych - Potwierdzenie autoryzacji producenta na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej CZĘŚĆ NR 3 Pozycja 17 Serwer -Oświadczenie podmiotu realizującego serwisu lub producenta sprzętu, ze w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego -Certyfikat ISO 9001:2000 firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych -Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem -Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta serwera -Certyfikat ISO 14001 dla producenta serwera -Deklaracja CE
Inne dokumenty W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp a) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; b) a podmioty te będą brały udział w realizacji części Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy zgodnie z zapisami § 9 wzoru umowy (załącznik nr 6 a-e do SIWZ).
Kod kryterium C
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info https://lsi.proebiz.com/
Adres strony internetowej siwz www.bip.lsi.net.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego, ul.Piotrkowska 190, 90-368 Łódź
Data składania wniosków 11/08/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, ul.Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, Sekretariat, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający, na podstawie art. 24 ust 2a ustawy Pzp, wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 2. Termiy wykonania zamówienia zostały określone w dniach roboczych.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)