Adaptacja sali na terenie ZUOK na cele edukacji ekologicznej (wyposażenie sali i zaplecza) w ramach Projektu Centrum Edukacji Ekologicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania EcoKid

Data publikacji 2015-08-04
Data zakończenia 2015-08-12 09:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Telewizje,
  • Elementy składowe sieci,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116047 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302100001, 302372001, 323212001, 302161100, 302131006, 323220006, 323246006, 302132007, 324220007, 302321108, 386516009, 386510003, 486240008, 301910004, 301914008, 397134306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali i zaplecza w związku z adaptacją sali na terenie ZUOK na cele edukacji ekologicznej w ramach Projektu Centrum Edukacji Ekologicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania EcoKid, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa następującego asortymentu:
Wizualizer szt. 1,
Laptop szt. 3,
Projektor (3d bezprzewodowy)
szt. 1,
Projektor (2d bezprzewodowy) szt. 1,
Monitor interaktywny
szt. 1,
Okulary 3D migawkowe
szt. 15,
Okulary 3D pasywne polaryzacyjne do współpracy z telewizorem 3D szt. 50,
Telewizor z pasywną technologią 3D (min. 55 cali z modułem Wi - Fi) szt. 1,
Wskaźnik laserowy (do prezentacji) szt. 1,
Tablet szt. 25,
Modem i okablowanie
szt. 1,
Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1,
Kamera cyfrowa szt. 1,
Aparat cyfrowy szt. 1,
Interaktywne pióro z funkcją tabletu szt. 2,
Oprogramowanie szt. 2,
Bindownica szt. 1,
Laminator szt. 1,
Niszczarka do dokumentów szt. 1,
Odkurzacz szt. 1

Opis

W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa następującego asortymentu:
Wizualizer szt. 1,
Laptop szt. 3,
Projektor (3d bezprzewodowy)
szt. 1,
Projektor (2d bezprzewodowy) szt. 1,
Monitor interaktywny
szt. 1,
Okulary 3D migawkowe
szt. 15,
Okulary 3D pasywne polaryzacyjne do współpracy z telewizorem 3D szt. 50,
Telewizor z pasywną technologią 3D (min. 55 cali z modułem Wi - Fi) szt. 1,
Wskaźnik laserowy (do prezentacji) szt. 1,
Tablet szt. 25,
Modem i okablowanie
szt. 1,
Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1,
Kamera cyfrowa szt. 1,
Aparat cyfrowy szt. 1,
Interaktywne pióro z funkcją tabletu szt. 2,
Oprogramowanie szt. 2W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa następującego asortymentu:
Bindownica szt. 1,
Laminator szt. 1,
Niszczarka do dokumentów szt. 1W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa następującego asortymentu:
Odkurzacz szt. 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
Ulica ul. Grudziądzka 159
Nr domu 159
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6398119, 6398166
Fax 056 6398120
Internet http://www.mpo.torun.pl
Regon 87052597300000
E-mail renata.markiewicz@mpo.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/09/2015
Wadium Wadium należy wnieść w kwocie: Część 1 - 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w Części 2 i 3
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego i/lub audiowizualnego o wartości co najmniej 40.000 zł brutto każda, oraz załączy dowód, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę w Części 1 zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Dokumenty potwierdzające umocowanie do złożenia oferty, w tym: a. w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, który należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, b. w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, które należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, c. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników oprócz dokumentów, o których mowa w pkt. a i b również pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo winno określać jego zakres i być udzielone przez Wykonawcę lub osobę/y umocowane do wykonywania określonej czynności.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą dotyczyć: 1) zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 2) zmian w zakresie wymogów stawianych przez Zamawiającego dotyczących dostawy przedmiotu umowy, w szczególności w sytuacji, gdy ze względu na zmianę przepisów prawa lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych; 3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej w szczególności ze zmiany przepisów prawa, w tym przepisów dot. stawki podatku VAT, przy zachowaniu ceny netto bez zmian, 4) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; 5) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzenia oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów 6) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów 7) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które są korzystne dla Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Warunki gwarancji
Kryt 2p 3
Kryt 3 Warunki serwisu
Kryt 3p 1
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.mpo.torun.pl
Adres uzyskania siwz Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 203
Data składania wniosków 12/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)