Najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługa serwisowa wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego.

Data publikacji 2015-08-04
Data zakończenia 2015-08-11 09:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 198042 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301214306, 302321118, 301251105, 301243007, 503120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługa serwisowa wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe
Ulica ul. Fryderyka Chopina 10
Nr domu 10
Miejscowość Września
Kod Pocztowy 62-300
Województwo wielkopolskie
Tel 061 6402051, 6404457
Fax 061 6402051
Internet www.wrzesnia.powiat.pl
Regon 63126570000000
E-mail starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium NIE DOTYCZY
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony jeżeli wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 główną usługą polegającą na najmie urządzeń wielofunkcyjnych lub kopiarek wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000 zł brutto wg. załącznika nr 5 do SIWZ.
Potencjał Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zakres pisemny zobowiązania powinien zawierać co najmniej informacje wynikające z § 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. dot.: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku: 1) wyczerpania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w § 3 ust. 2, wartość przedmiotu zamówienia dla tego roku może zostać zwiększona kosztem lat kolejnych, bez zwiększania ogólnej wartości przedmiotu umowy. 2) niewykorzystania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w § 3 ust. 2, środki mogą zostać przesunięte na kolejne lata. 3) W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy zajdą następujące zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wysokość wynagrodzenia będzie podlegała waloryzacji od miesiąca obowiązywania zmiany. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas reakcji na zgłoszenie konserwacji/naprawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wrzesnia.powiat.pl
Adres uzyskania siwz www.wrzesnia.powiat.pl Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września, pok. 106
Data składania wniosków 11/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10 , 62 - 300 Września, pok.11a (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)