Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych do Archiwum Zakładowego Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej - szpital przy ul. Wyspiańskiego 21.

Data publikacji 2015-08-04
Data zakończenia 2015-08-12 10:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 198326 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem regałów do Archiwum Zakładowego Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
-dostawę i montaż szyn jezdnych do regałów (montaż szyn w ostatnim tygodniu września);
-dostawę, wniesienie i montaż regałów do Archiwum Zakładowego Beskidzkiego Centrum Onkologii przy ul. Wyspiańskiego 21 w Bielsku-Białej;
-wywóz odpadów (karton, styropian, folia, itp.) oraz uporządkowanie terenu, najpóźniej w dniu odbioru końcowego;
-zapewnienie serwisu w okresie gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Ulica plac Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 033 4971497
Fax 033 4971786, 8227539
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E-mail t.baraniecki@um.bielsko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2015
Wadium Pobiera się wadium w kwocie 9 000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia wykonawcy
Wiedza Wykonanie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej (1) dostawy regałów przesuwnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie dokumentów i oświadczeń,
Potencjał Na podstawie oświadczenia wykonawcy
Zdolne na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy.
Sytuacja Posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca zobowiązany jest wskazać w w/w wykazie wykonanie co najmniej jednej (1) dostawy regałów przesuwnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, oraz dołączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub sa wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust.2b ustawy pzp). 2.dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo ( oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), określające zakres umocowania, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 3.Oświadczenie wykonawcy ( złożenie na formularzu OFERTA) : - związaniu ofertą przez okres 30 dni; -o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; -zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 4.Dokumenty określające zasady reprezentacji w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 5.Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców). 6.wykaz materiałów i urządzeń zamiennych - w przypadku zastosowania materiałów zamiennych (równoważnych).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a)co do terminu rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1)wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2)wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b)co do nieistotnych postanowień umowy; c)co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d)co do wynagrodzenia wykonawcy (ceny) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.um.bielsko.pl/bip
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała. Cena specyfikacji w wersji papierowej 10,00 zł brutto.
Data składania wniosków 12/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białe, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pok. nr 11.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe .
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)