Dostawa systemu teleinformatycznego

Data publikacji 2015-08-05
Data zakończenia 2015-08-13 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116757 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722630006, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego.
Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r.
System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r., a także zapewnia przynajmniej:
a zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami;
b zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk
c obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe
d obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę.
e funkcjonalności niezbędne do prawidłowego i nieutrudnionego działania Zamawiającego w procesach kompleksowej obsługi egzaminowania oraz ewidencjonowania kandydatów na kierowców.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa.
Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia:
a zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę.
b udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego.
c gwarancja jakości.
d bieżące wsparcie techniczne.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia
a Całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpić winno nie później niż w dniu 4 stycznia 2016r., z wyłączeniem: okresu udzielonej licencji, która będzie realizowana przez cały okres trwania umowy, gwarancji realizowanej w okresie wynikającym z oferty złożonej przez Wykonawcę, a także czynności stałego utrzymywania przez Wykonawcę Systemu w pełnej funkcjonalności, realizowanych przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem pkt b) i c).
b Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia Systemu w pełni funkcjonalnego w środowisku testowym nie później niż w terminie do dnia 3 listopada 2015r.
c Szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę winno odbyć się w uruchomionym środowisku testowym i zakończyć nie później niż w terminie do dnia 31 grudnia 2015r.
Przepisy regulujące
a czynności podejmowane przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej w dalszej części SIWZ - p.z.p. lub ustawą (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami p.z.p., ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 121), nadto przepisy aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy, w szczególności:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 231),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1692),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735).
b dotyczące przedmiotu zamówienia i stanowiące element jego opisu:
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 155).
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 1137)
Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1114).
Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (t.j. Dz. U. 2013 poz. 262).
Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 i 827).
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182).
Rozporządzenie z dnia 13 lipca 2012r. Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2012 poz. 995 )
Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. z 2012r. poz. 1005).
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia pełną zgodność z wymienionymi powyżej przepisami wg stanu ich obowiązywania i brzmienia na dzień 4 stycznia 2016r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Ulica ul. Bydgoska 30C
Nr domu 30C
Miejscowość Legnica
Kod Pocztowy 59-220
Województwo dolnośląskie
Tel 076 8660251
Fax 076 8660251
Internet www.word-legnica.pl
Regon 39062005100000
E-mail sekretariat@word-legnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa osoba prawna
Rodzaj zam inny samorządowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust. l pkt 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnych zamówień uzupełniających w zakresie dotyczącym dostawy systemu teleinformatycznego, w rozumieniu przedstawionym powyżej, w ilości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Wadium Zamawiający przewiduje wniesienie wadium. Zamawiający określa wysokość wadium na kwotę 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów oraz oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał należyte wykonanie (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów oraz oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów oraz oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów oraz oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę odpowiadającą 100% wartości złożonej oferty netto. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów oraz oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty dowód wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszystkie postanowienia istotne dla stron postępowania zawarto w treści Wzoru umowy- zał. nr 5 do SIWZ. 2. Umowa może podlegać zmianie w drodze aneksu podpisanego przez Strony w przypadku: a) zmiany przepisów obowiązujących w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co spowodować może konieczność modyfikacji poszczególnych elementów Systemu; b) zmian po stronie Zamawiającego polegających na zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego. c) konieczności uwzględnienia zmiany stawki podatku VAT stawek podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 3. Aneks sporządzony w powyższych przypadkach nie powoduje powstania po stronie Wykonawcy roszczenia o zwiększenie należnego wynagrodzenia - z wyjątkiem ust. c) - z powodu ewentualnej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wobec podwyższenia stawki należnego podatku VAT, w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Aneks nie powoduje także powstania roszczeń o naprawienie szkody wynikłej z utraty spodziewanych korzyści przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 gwarancja jakości
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.word-legnica.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, ul. Bydgoska 30C w Legnicy, sekretariat I pietro
Data składania wniosków 13/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Legnicy, ul. Bydgoska 30C, sekretariat I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)