Sprzedaż, dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych

Data publikacji 2015-08-05
Data zakończenia 2015-08-14 10:00:00
Instytucja Mazowiecki Urząd Wojewódzki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117119 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w podręcznym składzie akt Zamawiającego w budynku Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 3/5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1 i 2 do wzoru umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Mazowiecki Urząd Wojewódzki
Ulica Pl. Bankowy 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel 022 6956015
Fax 022 6956019
Internet www.mazowieckie.pl
Regon 01327262000000
E-mail smalaczek@mazowieckie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 24
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał dostawę/dostawy o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), których przedmiot obejmował dostarczenie i montaż regałów archiwalnych. UWAGA: W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów NBP (Tabela A), obowiązującego na dzień składania ofert.
Potencjał Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom zamawiającego, o których mowa w SIWZ, wymaga się od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą planu rozmieszczenia oferowanych regałów z wyliczeniem rzeczywistych ilości metrów bieżących półek archiwalnych (w wyliczeniach należy uwzględnić tylko półki użytkowe, bez półki zamykającej regał od góry).
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w ust. 2 pkt 2) SIWZ, do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis sekcji III.4.3.1 stosuje się odpowiednio.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, że w związku z art. 144 ustawy Pzp zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego, - opóźnienia przekazania terenu realizacji prac montażowych, - zmiany terminu dokonania odbioru prac przewidzianych w umowie, - siły wyższej, - przedłużającego się postępowania odwoławczego, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. b) Zmiany sposobu realizacji zamówienia w postaci: - konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, - konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. c) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wynikającą ze zmiany stawki tego podatku obowiązującą w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, z zachowaniem formy pisemnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Ilość półek użytkowych w mb
Kryt 2p 15
Kryt 3 Okres gwarancji
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.mazowieckie.pl
Adres uzyskania siwz Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Biuro Budżetowo-Księgowe plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (pok. nr 52)
Data składania wniosków 14/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Biuro Budżetowo-Księgowe plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (pok. nr 52)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 24 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w ust. 1 pkt 2 rozdz. V SIWZ
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)