Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Matejki 59
|
Nr domu |
59
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-770
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 834 6148
|
Fax |
61 834 61 47
|
Regon |
30097351000000
|
E-mail |
k.uminska@ztm.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego w przypadku konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/11/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez sprawdzenie prawidłowości i kompletności wymaganego oświadczenia, zgodnie z formuł ą spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2, 2a, 3 i 4 ustawy Pzp.
|
Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez sprawdzenie prawidłowości i kompletności wymaganego oświadczenia, zgodnie z formuł ą spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2, 2a, 3 i 4 ustawy Pzp.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) toromierzem elektronicznym do pomiarów ciągłych,
b) profilomierzem,
c) falistomierzem,
umożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia na infrastrukturze torowej tramwajowej w Poznaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez sprawdzenie prawidłowości i kompletności wymaganych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2, 2a, 3 i 4 ustawy Pzp.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże,
że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w liczbie, pozwalającej na jego wykonanie w określonym czasie:
- jedną osobą*, wpisaną na listę wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności drogowej lub kolejowej,
- jedną osobą*, wpisaną na listę wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub kolejowej.
*Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej osoby posiadającej dwa powyższe uprawnienia wymienione w tiret pierwszy i drugi niniejszego ogłoszenia.
Ponadto osoby, o których mowa, mają wykazać, że zrealizowały łącznie prace polegające na wykonaniu oceny stanu technicznego torów i rozjazdów tramwajowych o łącznej długości minimum 20 km toru pojedynczego i 4 węzłów rozjazdowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez sprawdzenie prawidłowości i kompletności wymaganych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2, 2a, 3 i 4 ustawy Pzp.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez sprawdzenie prawidłowości i kompletności wymaganego oświadczenia, zgodnie z formuł ą spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2, 2a, 3 i 4 ustawy Pzp.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
I) Formularz ofertowy, według załącznika nr 1 do SIWZ, II) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub kopia pełnomocnictwa poświadczona
notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do
podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Pełnomocnictwo winno podpisane być przez osoby
uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy, III)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do
SIWZ, IV) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna): 1.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony
do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy,
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres
jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie
zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dokument pełnomocnictwa
musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w
tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo winno zostać
załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za
zgodność z oryginałem przez tegoż pełnomocnika, przy czym dokumenty, o których mowa w sekcji III pkt III.4.2, III.4.3
III.4.4 niniejszego ogłoszenia, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego składa i podpisuje odrębnie. 4. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż
jednym podmiocie występującym wspólnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
łącznie wykazują spełnienie warunków o których mowa w sekcji III pkt III.3.1, pkt III.3.2, pkt III.3.3, pkt III.3.4. i pkt III.3.5 niniejszego ogłoszenia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają oddzielne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w sekcji III pkt III.4.2, 4.3 i 4.4. niniejszego ogłoszenia. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. V) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca
zobowiązany jest do wykazania w Formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom. 1. Definicja umowy o podwykonawstwo zgodnie z art. 2 pkt. 9b ustawy Pzp. Umowa
o podwykonawstwo - należy przez to rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której
przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą
między wybranym przez zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku
zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między
dalszymi podwykonawcami. 2. Za prace zrealizowane przez podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak
za własne. VI) Wykonawcy polegający na zasobach innych podmiotów: 1. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b
ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przedmiotowe zobowiązanie powinien określać: - zakres
dostępnych Wykonawcy zasobów innych podmiotów; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez
Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakter stosunku, jaki łączył Wykonawcę z innym podmiotem; -
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, o których mowa w
niniejszym ust. należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca
polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, dokumenty potwierdzające zobowiązanie tych
podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia muszą być złożone w formie oryginału i podpisane przez te podmioty. 3. Wykonawcy
powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w sekcji III pkt III.4.2. niniejszego ogłoszenia. Zobowiązanie
podmiotu trzeciego oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia muszą być złożone w formie oryginału i
podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu trzeciego. Pozostałe dokumenty, o których mowa w
sekcji III pkt III.4.2 niniejszego ogłoszenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela podmiotu trzeciego. 4. Zamawiający żąda wskazania
przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania
przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach
określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w
Formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z
podaniem nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasobach Wykonawca powołuje się na zasadach
określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego. 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,
odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp, dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:
a) wystąpienia siły wyższej,
b) braku możliwości dotrzymania przez Wykonawcę
terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn pozostających po stronie Zamawiającego,
c) zmiany rachunku
bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony lub oznaczenia Stron umowy, wynikających ze stanu
faktycznego lub prawnego,
d) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i
usług (VAT), e) zmiany w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych, niż określone powyżej sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiałby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Ilość osób biorących udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia zatrudniona na podstawie umowy o pracę
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ztm.poznan.pl, http://bip.poznan.pl/public/
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Transportu Miejskiego
w Poznaniu,ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, pok. 317, III piętro.
|
Data składania wniosków |
17/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu,ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, Kancelaria Urzędu, pok. 004, parter, w godzinach urzędowania - 7:30 -15:30.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|