Adaptacja pomieszczeń po banku na potrzeby Urzędu

Data publikacji 2015-08-06
Data zakończenia 2015-08-21 11:00:00
Instytucja Gmina Jawor
Miejscowość Jawor
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117429 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453110000, 454210004, 454421008, 454310007, 454211524, 391300002, 453322005, 453323006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń po banku na potrzeby Urzędu.
1) Opis zakresu robót przy adaptacji sali operacyjnej:
demontaż istniejącego sufitu podwieszanego, zamontowanie nowego sufitu podwieszanego, spełniającego warunki p.poż REI60, rozbiórka istniejącej lady z demontażem ułożonych na ladzie płyt granitowych, montaż ścianek działowych z płyt G-K, montaż ścianek działowych z profili aluminiowych w kolorze już istniejących tj. w kolorze złotym, w miejscu zdemontowanych schodów wykonać nowe (stopnice i podstopnice) z drewna twardego i zabezpieczyć od spodu spełniając p.poż R60, w miejscu istniejącej wentylacji wykonać nową z rur ocynkowanych SPIRO i wykonać izolację dźwiękochłonną matą z wełny mineralnej gr. 10 cm, zamontować wentylator dachowy, pomalować sufity farbą emulsyjną, pomalować ściany farbą lateksową, pomalować okna farbą akrylową, pomalować kraty farbą olejną, w pomieszczeniach biurowych ułożyć panele podłogowe - stopień ścieralności A-4 gr. 8mm, zakup mebli wg. rys. m1.
2) Opis zakresu robót przy adaptacji pomieszczenia gospodarczego na WC:
wykucie ościeżnic; zamurowanie otworów drzwiowych; wykucie nowego otworu drzwiowego i osadzenie drzwi; rozebranie posadzki; izolacja posadzki i wykonanie nowego podłoża; skucie tynku na wys. 2,0 m i wykonanie nowego tynku; wykonanie ścianek działowych z płyt G-K wodoodpornych dwuwarstwowo; sufit podwieszany z płyt G-K zapewniających odporność ogniową REI 60; montaż ościeżnic i zawieszenie skrzydeł; ułożenie glazury na ścianach na wys. 2,0 m; ułożenie płyt gres na posadzce; montaż wentylatorów włączanych przy zapalaniu światła; roboty malarskie; rozszklenie i zaszklenie szybą matową lub nakleić folie matową; roboty malarskie; instalacje wody; instalacje kanalizacji sanitarnej; montaż umywalek, ustępów typu kompakt, pisuaru; montaż ustępu i umywalki dla niepełnosprawnych; montaż uchwytów w WC dla niepełnosprawnych; demontaż grzejnika i zamontowanie nowego C22/600/700.

Lokalizacja: Rynek 1-5; działka nr ewid. 194 obręb nr 7- Stare Miasto, - obiekt wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/2953/1020/L decyzją z dnia 13.04.1994 r.
Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków Decyzja nr 124/2015 z dnia 16.02.2015r. wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.
Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych Decyzja nr 47/2015 z dnia 26.02.2015r. wydana przez Starostę Jaworskiego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Jawor
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Jawor
Kod Pocztowy 59-400
Województwo dolnośląskie
Tel 076 8702021
Regon 39064739200000
E-mail um@jawor.pl
Internet www.jawor.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2015
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 5 800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych 00/100). 1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ Oddział w Jaworze, ul. Grunwaldzka 35, nr konta: 58 2030 0045 1110 0000 0218 6120 - z dopiskiem: Adaptacja pomieszczeń po banku na potrzeby Urzędu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach lub bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, c) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), sposób przekazania: złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 17 u Naczelnika Wydziału Księgowości przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi następujące uprawnienia: -do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz -do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz -do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - zgodnie z art. 14 Prawa budowlanego. W przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ww. ustawy należy powołać się na inne aktualne uprawnienia, odpowiednie do wymaganego przez Zamawiającego zakresu.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca składa dokumenty dotyczące w szczególności (załącznik nr 6 do SIWZ): a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 5) oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 9 do SIWZ); 4) dowód wniesienia wadium; 5) kosztorys ofertowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony umowy ustalają, że w przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez obie Strony umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust.1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany producenta urządzeń i wyposażenia, 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 5) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 6) zmiany ilości robót budowlanych ze względu na wady dokumentacji projektowej, 7) zmiany ilości w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 8) zmiany inspektorów nadzoru oraz kluczowych osób i podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, 9) zmiany formy zabezpieczenia umowy (zmiana przewidziana art. 149 ust. 1 Pzp), 10) dłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady, 11) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 12) inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty, które nie będą ingerować w przedmiot zamówienia, a ich wprowadzenie będzie niezbędne do należytego wykonania zamówienia. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności lub nie, zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienia zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawy wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiany obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa robót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) śmierć, choroba, zwolnienie z pracy lub inne okoliczności lub zdarzenia losowe dotyczące osób, podmiotów uczestniczących w realizacji umowy ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego, 8) kolizje z niezinwentaryzowanymi, podziemnymi sieciami i urządzeniami, 9) wady dokumentacji projektowej, 10) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub zatrudnionego przez niego personelowi, 11) nieprzewidziane warunki geologiczne, hydrogeologiczne, wykopaliska, wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne, a także inne przeszkody uniemożliwiające kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach w tym zagrażających wykonaniem zamówienia z wadą, 12) siła wyższa. 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. 9. Wprowadzenie zmiany umowy, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 4 pkt 6, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja jakości
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.jawor.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski, Rynek 1, 59-400 Jawor
Data składania wniosków 21/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski, Rynek 1, 59-400 Jawor I piętro, sekretariat, pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)