Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
|
Ulica |
ul. 10 Lutego 24
|
Nr domu |
24
|
Miejscowość |
Gdynia
|
Kod Pocztowy |
81-364
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
058 761 20 87-88; 761 20 85
|
Fax |
058 6622841
|
Internet |
www.zdiz.gdynia.pl
|
Regon |
22035628700000
|
E-mail |
refzampub@zdiz.gdynia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2015
|
Wadium |
500 zł, (słownie: pięćset 00/100 złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
- 2 usług, każda o wartości netto minimum 30 000 zł, obejmujących organizację i realizację kampanii lub wydarzeń o charakterze promocyjno - informacyjnym na temat zrównoważonego transportu lub ekologii lub aktywnego stylu życia,
i
- jednej usługi obejmującej oklejenie przestrzeni reklamowej publicznych środków transportu zbiorowego, tj. trolejbusu i/lub autobusu,
oraz załączenie dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Zdolne |
Wymagane jest dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku grafika, posiadającą wykształcenie obejmujące grafikę komputerową lub co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku grafika komputerowego
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3) Formularz cenowy, sporządzony zgodnie ze wzorem formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik 1a do siwz.
4) Koncepcja wykonana przez Wykonawcę, podlegająca ocenie zgodnie z rozdziałem 14 siwz, zawierająca:
a) pracę graficzną na temat równoważenia transportu miejskiego, ekologii lub promowania aktywnego stylu życia, w formie wydruku (plakat format A4),
b) 10 pytań konkursowych przeznaczonych dla dzieci (do 12 lat), mających na celu sprawdzenie wiedzy na temat trolejbusów,
c) 10 pytań konkursowych przeznaczonych dla dorosłych, mających na celu sprawdzenie wiedzy na temat trolejbusów,
d) menu poczęstunku dla 400 osób, w formie opisu zawierającego rodzaj produktów, ilość i formę podania podczas wystawy trolejbusów. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na ten cel wynosi 2000 zł brutto. Wykonawca uwzględni wysokość tej kwoty przy wycenie poczęstunku.
W powyższej kwocie muszą zostać elementy niezbędne do podania poczęstunku np. opakowania, kubeczki, serwetki, talerzyki, sztućce, w zależności od rodzaju poczęstunku.
5) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
6) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
7) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz.
Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
W przypadku udostępnienia:
- osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
- wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego Wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
zawiera wzór umowy - Załącznik nr 8 do siwz
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Jakość, merytoryczna zawartość oferty
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zdiz.gdynia.pl/rzp/civitas
|
Adres uzyskania siwz |
w siedzibie Zamawiającego pok. 403
|
Data składania wniosków |
14/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego pok. 407
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Finansowanie:
a) Europejski Dzień Trolejbusowy, w ramach zadania G2.1. - Innowacyjne trolejbusy zasilane baterią litowo-jonową na nowej linii, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego,
b) Kampania promująca buspasy w Gdyni, w ramach zadania G3.5. - Wydzielone pasy ruchu dla autobusów wraz z systemem kontroli, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego,
c) Kampania promująca platformę www.mobilnagdynia.pl, w ramach zadania G3.4.- uruchomienie i prowadzenie platformy internetowej /Mobility 2.0/, dofinansowanego ze środków 7-go Programu Ramowego.
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
data zakończenia: 30.09.2015r.
Szczegółowy harmonogram realizacji usługi zawiera załącznik A do siwz.
3. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
w sprawach merytorycznych:
Urszula Domska, nr tel. 58 764 40 02 w godz. 8.00 - 15.00,
Alicja Pawłowska, nr tel. 58 764 40 02 w godz. 8.00 - 15.00,
w sprawach proceduralnych:
Kamila Kostkiewicz, nr tel. 58 761 20 86 w godz. 7.00 - 15.00
4. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 14.08.2015r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 206.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|