Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 14 Pakietów na potrzeby sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

Data publikacji 2015-08-06
Data zakończenia 2015-08-14 10:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mączne,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
  • Produkty dla niemowląt,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Napoje bezalkoholowe,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 200304 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158712006, 158511009, 158840008, 31425003, 151315000, 151000009, 151311305, 153311709, 158960005, 159800001, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 14 Pakietów na potrzeby sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Ulica ul. Chałubińskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Nowa Sól
Kod Pocztowy 67-100
Województwo lubuskie
Tel 068 3882111
Fax -68 3871281
Internet www.szpital-nowasol.pl
Regon 97077473300000
E-mail zpnowasol@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium łącznie wynosi: 12 369,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy trzysta sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100) w tym: Pakiet I - 2 456,00zł (słownie: dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt sześć złotych 00/100) Pakiet II - 709,00zł (słownie: siedemset dziewięć złotych 00/100) Pakiet III - 324,00zł (słownie: trzysta dwadzieścia cztery złote 00/100) Pakiet IV - 362,00zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt dwa złote 00/100) Pakiet V - 934,00zł (słownie: dziewięćset trzydzieści cztery złote 00/100) Pakiet VI - 275,00zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt pięć złotych 00/100) Pakiet VII - 552,00zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt dwa złote 00/100) Pakiet VIII - 590,00zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet IX - 1 824,00zł (słownie: jeden tysiąc osiemset dwadzieścia cztery złote 00/100) Pakiet X - 1 499,00zł (słownie: jeden tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100) Pakiet XI - 735,00zł (słownie: siedemset trzydzieści pięć złotych 00/100) Pakiet XII - 352,00zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt dwa złote 00/100) Pakiet XIII - 270,00zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet XIV - 1 487,00zł (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdziesiąt siedem złotych 00/100) UWAGA: W przypadku składania ofert np. na dwa Pakiety należy zsumować kwoty wadium (np. Pakiet I i II wadium opiewać będzie na łączną kwotę 3 165,00 zł. )
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie, wykonał lub wykonuje łącznie jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej łącznie 466 300,00 zł brutto, lub gdy Wykonawca składa ofertę na poszczególne Pakiety wykazuje dostawę o wartości: - w Pakiecie I jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 114 000,00 zł brutto, - w Pakiecie II jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 31 000,00 zł brutto, - w Pakiecie III jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 13 800,00 zł brutto, - w Pakiecie IV jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 300,00 zł brutto, - w Pakiecie V jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, - w Pakiecie VI jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 11 900,00 zł brutto, - w Pakiecie VII jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto, - w Pakiecie VIII jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, - w Pakiecie IX jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 700,00 zł brutto, - w Pakiecie X jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 63 000,00 zł brutto, - w Pakiecie XI jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 31 000,00 zł brutto, - w Pakiecie XII jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 14 800,00 zł brutto, - w Pakiecie XIII jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 13 300,00 zł brutto, - w Pakiecie XIV jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 62 500,00 zł brutto, W przypadku składania ofert np. na dwa Pakiety należy zsumować ww wartości i wykazać się dostawą na łączną kwotę (np Pakiet I i II na kwotę 145 000,00zł brutto) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone),ale również wykonywane, w takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego, dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 5.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie atestów na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie. - nie dotyczy pakietu nr VII. 5.2. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawodawstwa żywnościowego (w tym ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2006 nr 171 poz. 1225). - nie dotyczy pakietu nr VII. 5.3. Wymagany HACCP. Do oferty musi być złączony dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. - nie dotyczy pakietu nr VII. 5.4 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnego rejestru czystości samochodu dostawczego potwierdzający mycie i dezynfekcję pojazdu oraz aktualna książeczka zdrowia kierowcy oraz przedstawienie ich Zamawiającemu na jego żądanie. 5.5. Wykonawca zobowiązany jest na okres trwania umowy do użyczenia zamrażarki skrzyniowej w ilości jednej zamrażarki. - załączać oświadczenie. - dotyczy Pakietu XI, XII. 5.6 Załączyć do oferty przetargowej SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, podpisany przez upoważnionego Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymogów Zamawiającego. 5.7. Załączyć do oferty wykaz środków transportu dopuszczonych do przewozu żywności zgodnie z decyzją zezwoleniem wydanym przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny w oparciu o przepisy ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914) wg załącznika nr 10 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem decyzji/ zezwoleń Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające wymienione w wykazie pojazdy do przewozu żywności. zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 5.8 W przypadku oferowania jaj konsumpcyjnych kurzych wymagane jest aktualne zaświadczenie Sanepidu, że ferma jest wolna od Salmonelli i chorób zakaźnych. - Dotyczy Pakietu VII. 5.9 Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie dodatkowych próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w treści załącznika nr 1 pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ.
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z zał. Nr 3-3.13 do SIWZ 3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale III pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 5) Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy. 6) Oświadczenie Wykonawcy- Załącznik Nr 9 do SIWZ. 7) Wykaz środków transportu - Załącznik Nr 10 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności: 2.1 Stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia. W tym przypadku zmiana dotyczyć będzie zakresu przedmiotu zamówienia oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2.2 Stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu. W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy Formularz cenowy, a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy. 2.3 Zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 2.4 Konieczności przesunięcia terminów umownych, jako następstwa okoliczności, których nie można było przewidzieć, a wynikających: a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. b) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2.5 Wygaśnięcia umowy przed terminem określonym w § 3 ust. 1 umowy z uwagi na to, że wartość przedmiotu umowy, który został dostarczony na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień, przed upływem terminu na jaki została zawarta niniejsza umowa ,osiągnie wysokość maksymalnego wynagrodzenia, które Wykonawca otrzyma zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 1 umowy. 2.6 Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy. 2.7 Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy . 3. Warunkiem dokonanie zmian, o których mowa w pkt. 2 z zastrzeżeniem punktu 2.3 jest to, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. Zmiany tylko do dostaw asortymentowych 4. Wszczęcie procedury dokonania zmian w umowie uzależnione jest od złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian. 5 Każda ze zmian wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do zawartej umowy. 6. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-nowasol.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego tj. w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego7 - biurowiec pokój nr 6.
Data składania wniosków 14/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego tj. w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego7 - biurowiec pokój nr 34
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)