Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2015-08-06
Data zakończenia 2015-08-14 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 200470 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego, z podziałem na 5 części:
1. część nr 1: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Studenckiego Centrum Kultury Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ;
2. część nr 2: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby: Instytutu Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ;
3. część nr 3: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Akademickiego Centrum Karier Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ;
4. część nr 4: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Studentów Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ;
5. część nr 5: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wydziału Prawa
i Administracji Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ

Opis

Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Studenckiego Centrum Kultury Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZDostawa materiałów promocyjnych na potrzeby: Instytutu Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZDostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Akademickiego Centrum Karier Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZDostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Studentów Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZDostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wydziału Prawa
i Administracji Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Opolski
Ulica Pl. Kopernika 11A
Nr domu 11A
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-040
Województwo opolskie
Tel 077 5 415977
Fax 077 5415930
Internet www.uni.opole.pl
Regon 00000138200000
E-mail piestrak@uni.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik. nr 1 do SIWZ), 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.uni.opole.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole, pok. nr 3
Data składania wniosków 14/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole, pok. nr 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)