Dostawa sprzętu informatycznego

Data publikacji 2015-08-06
Data zakończenia 2015-08-14 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4226
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 200908 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na 9 części (zadań). Ilości określono w załączniku nr 1 do SIWZ-opis przedmiotu zamówienia. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Termin realizacji zamówienia:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r. 4. Miejsce realizacji:Jednostka wojskowa 4226- SKŁAD ZEGRZE ul. Warszawska 22 05-130 Zegrze Południowe.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30.11.2015r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4226
Ulica ul. Marsa 110
Nr domu 110
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-470
Województwo mazowieckie
Tel 22 6815 030
Fax 22 6815 093
Internet www.2rblog.wp.mil.pl
Regon 14266590400000
E-mail 2rblog.zampub@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa-podsektor rządowy
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa-podsektor rządowy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: w zakresie zadania 1-9 1. Wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że procesor w oferowanej konfiguracji komputera osiągnął wymagany wynik. Testy powinny być potwierdzone przez przedstawiciela Producenta komputera w Polsce 2. Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo`d Producenta List na daną platformę systemową- wydruk ze strony 3. Oświadczenia Producenta jednostki potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych 4. Oświadczenie Producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę w zakresie ISO7779. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez firmę serwisującą Autoryzacje Producenta komputera oraz ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych 6. Oświadczenie wykonawcy potwierdzonego przez producenta że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowany Serwis. 7. Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub Producenta sprzętu że w razie awarii dysków twardych dysk zostaje u zamawiającego. W zakresie zadania 1, 3, 7, 9. 1. Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu 2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu 3. Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu. Wszystkie baterie i akumulatory (wewnętrzne) nie mogą zawierać kadmu, rtęci i ołowiu ponad śladowe ilości, zgodnie z dyrektywą 91/157/EWG. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002/96/EC. Wymagane jest dołączenie dokumentu potwierdzającego spełnienie powyższych warunków, wystawionego przez niezależną jednostkę badawczą. Dopuszcza się wydruk strony internetowej potwierdzającej spełnienie normy W zakresie zadania nr 2, 4, 5, 6, 8. 1. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu 2. Deklaracja zgodności CE 3. Link do strony z dostępem do najnowszych sterowników 4 Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0.- wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu -dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. 5. Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu, nie mogą zawierać farb i powłok na dużych plastikowych częściach, których nie da się poddać recyklingowi lub ponownie użyć. Wszystkie produkty zawierające podzespoły elektroniczne oraz niebezpieczne składniki powinny być bezpiecznie i łatwo identyfikowalne oraz usuwalne. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002/96/EC. Produkty muszą składać się z co najmniej w 65% ze składników wielokrotnego użytku/zdatnych do recyklingu. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC. Wymagane jest dołączenie dokumentu potwierdzającego spełnienie powyższych warunków, wystawionego przez niezależną jednostkę badawczą. Dopuszcza się wydruk strony internetowej potwierdzającej spełnienie normy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1. podwykonawcy określonego w paragraf 9; 2. zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 3. zmiany określonego producenta, typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w paragraf 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy; 4. sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 5. terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób proporcjonalny, gdy a. wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na skutek odwołania złożonego do Krajowej Izby Odwoławczej Urzędu Zamówień Publicznych b. wystąpi zjawisko siły wyższej mające wpływ na termin realizacji. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od ustąpienia zjawiska siły wyższej wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało bezpośredni wpływ na wykonanie umowy.6. Norm przedmiotowych lub WDTT na produkt dotyczących zmiany metod badań, gdy Wykonawca wystąpi z wnioskiem wskazującym obiektywne przyczyny dokonania zmiany. 4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.2rblog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego -ul. Marsa 110 04-470 Warszawa, budynek nr 1, pokój nr 106,
Data składania wniosków 14/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego -ul. Marsa 110 04-470 Warszawa,(kancelarii ogólnej) budynek nr 3, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)