Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Ulica |
ul. ks. I. J. Skorupki 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
90-532
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 638 48 88
|
Fax |
42 638 48 77
|
Internet |
www.uml.lodz.pl
|
Regon |
00051418200000
|
E-mail |
m.jermolinska@uml.lodz.pl; w.seliga@uml.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Wiedza |
Wykonawca, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie minimum 2 zamówienia, z których każde polegało na instalacji RDBMS Oracle w konfiguracji RAC oraz minimum 2 zamówienia, z których każde polegało na optymalizacji bazy danych Oracle
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolne |
Wykonawca, zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej dwu osobowym, z czego:
- co najmniej jedną osobą posiadającą, wydany przez Oracle, certyfikat OCA lub OCP, potwierdzający posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie administrowania bazą danych Oracle;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i umiejętności w zakresie instalacji i zarządzania systemami operacyjnymi Linux Server
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Na potwierdzenie spełniania przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich, tj. dokumenty poświadczające, że producenci oferowanych urządzeń posiadają certyfikaty ISO serii 9001:2000 lub nowsze w zakresie produkcji oferowanych urządzeń lub inne równoważne
|
Inne dokumenty |
[Numeracja punktów zgodna z SIWZ] 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
6.1 W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2
do SIWZ),
6.1.2 W celu oceny spełniania warunku, dotyczącego posiadania wiedzy
i doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
6.1.2.1 wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Uwaga:
W wykazie Wykonawca winien ująć główne dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim zakresem dostawom określonym w warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w pkt. 5.1.2 SIWZ.
6.1.2.2 dowody potwierdzające, że dostawy opisane w pkt. 5.1.2 SIWZ zostały
wykonane należycie.
Uwaga:
1) Dowodami, o których mowa powyżej, są poświadczenia wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane.
2) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, składa swoje oświadczenie świadczące o wykonaniu dostaw należycie.
3) W sytuacji gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
6.1.2.3 W celu oceny spełniania warunku, dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
6.1.2.4 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ)
6.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału.
6.2.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia powyższych zasobów
odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
6.3.1 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik
nr 3 do SIWZ),
6.3.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.3.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu.
6.3.4 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie 6.3.2 SIWZ.
6.4 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
6.5 Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ).
6.6 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt. 6.3 i 6.5 SIWZ musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ, mogą zostać złożone w ich imieniu przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie.
6.7 Zamawiający przewiduje wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy. Zakrs i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załaczniku nr 8 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
15
|
Adres strony internetowej siwz |
http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. 8, III piętro
|
Data składania wniosków |
17/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. 8, III piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego.
2. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, udzielania zamówień uzupełniających.
3. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający przewiduje
możliwości zmian zawartej umowy. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 8 do SIWZ.
4. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca wykona zamówienie w niżej wymienionych etapach:
I etap - dostawa serwerów oraz przygotowanie harmonogramu prac dotyczących wykonania niniejszej umowy - do 22 dni roboczych od dnia wejścia w życie umowy.
II etap - instalacja oprogramowania wraz z migracją bazy danych Oracle zgodnie
z punktem 4.2 i 4.3 Załącznika nr 1 do SIWZ - do 42 dni roboczych od dnia wejścia w życie umowy lecz nie wcześniej niż przed zakończeniem etapu I.
III etap - optymalizacja bazy danych Oracle oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z punktem 4.4 i 4.5 Załącznika nr 1 do SIWZ - do 15 dni roboczych od zakończenia etapu II
IV etap - gwarancja na wykonaną instalację środowiska RDBMS Oracle oraz migrację danych przez okres 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego lecz nie wcześniej niż przed zakończeniem etapu III.
V etap - gwarancja i asysta techniczna dla dostarczonych serwerów przez okres ....... miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego lecz nie wcześniej niż przed zakończeniem etapu III
5. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Oddział ds. Obsługi Postępowań Bieżących w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Okres trwania zamówienia |
22
|