Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 46 /15

Data publikacji 2015-08-07
Data zakończenia 2015-08-17 09:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 202120 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208, 301251002, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest, Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach 9 zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach tych zadań, Zadanie Nr 1 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń BROTHER ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz - stanowiący wykaz cennik asortymentowo - ilościowy). Zadanie Nr 2 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń HP ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do siwz- stanowiący wykaz cennik asortymentowo - ilościowy). Zadanie Nr 3 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń Lexmark ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz - stanowiący wykaz cennik asortymentowo-ilościowy). Zadanie Nr 4 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń OKI ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do siwz - stanowiący wykaz cennik asortymentowo-ilościowy). Zadanie Nr 5 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń Samsung
( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do siwz - stanowiący wykaz cennik asortymentowo-ilościowy). Zadanie Nr 6 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń Dell, Kyocera, Tally, Xerox
( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do siwz - stanowiący wykaz cennik asortymentowo-ilościowy). Zadanie Nr 7 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń Brother, HP, Lexmark, OKI, Samsung ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do siwz - stanowiący wykaz cennik asortymentowo-ilościowy). Zadanie Nr 8 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń Panasonic, Canon, Ricoh
( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do siwz - stanowiący wykaz cennik asortymentowo-ilościowy). Zadanie Nr 9 - zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla urządzeń Panasonic ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do siwz - stanowiący wykaz cennik asortymentowo-ilościowy). Wymagania ogólne:1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy z terminem ważności ( przydatności do użycia )nie krótszym niż 12 miesięcy licząc od daty jego dostawy do Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisemnego zobowiązania.3. Wykonawca zobowiązany będzie również do zapewnienia rozładunku oraz dostarczenia towaru zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11-go Listopada 37/59, zwanym dalej miejscem dostawy. 4.Termin dostawy przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 7 dni od otrzymania pisemnego zapotrzebowania. 5.Wykonawca zapewni takie opakowanie materiałów jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. 6. Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji użytkowania przedmiotu zamówienia, minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 7.Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej w Załącznikach nr 1-9 do SIWZ ( stanowiących wykaz cennik asortymentowo-ilościowy ) ilość materiałów nie mniej jednak niż 70%. Odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie wówczas wynagrodzenie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia. 8. Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczne stwierdzenie ich okresu ważności, nazwy oraz nazwy producenta i symbolu. Opakowania zbiorcze materiałów winne dodatkowo wskazywać ilość materiału w opakowaniu. 9.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym zakres równoważności ofert odnosić się będzie do minimalnych parametrów. Wydajność i jakość muszą być lepsze lub zgodne z parametrami materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów poszczególnych typów urządzeń drukujących wyszczególnionych w wykazach - cennikach asortymentowo - ilościowych. Równoważny przedmiot musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego został zaoferowany. Wskazanie przez Zamawiającego na nazwę, znak firmowy, markę określa minimalne wymagania
co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancji jakości. Zamawiający dopuszcza do zastosowania (zaproponowania) innych odpowiedników rynkowych (równoważnych), z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez Zamawiającego, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego tzn. zamiennika tusze i tonery muszą być fabrycznie nowe (tj. wyprodukowane z nowych lub z nowych i reprodukowanych materiałów, niepoddawanych procesowi ponownego napełnienia ). Pod pojęciem materiałów reprodukowanych Zamawiający rozumie materiały pochodzące z procesu recyclingu, które mogą być ponownie wykorzystane w procesie produkcji nowych wyrobów.
Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Ulica ul. 11 Listopada 37/59
Nr domu 37/59
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-600
Województwo mazowieckie
Tel 48 3453103
Fax 48 3452002
Internet http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Regon 67089737900000
E-mail agnieszka.swierczynska@mazowiecka.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości, Zadanie Nr 1 -1.026,00 zł, Zadanie Nr 2 -1.497,00 zł, Zadanie Nr 3 -3.227,00 zł, Zadanie Nr 4 -666,00 zł, Zadanie Nr 5 -213,00 zł, Zadanie Nr 6 -762,00 zł, Zadanie Nr 7 -1.124,00 zł, Zadanie Nr 8 -1.043,00 zł, Zadanie Nr 9 -224,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 109, poz. 1158 z póź. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto podając w tytule przelewu numer postępowania przetargowego na które Wykonawca składa ofertę oraz nr zadania oraz kwoty w rozbiciu na poszczególne zadania. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga, W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone, 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
Wiedza W ramach tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1, 2, 3, 7 i 8 wykazał się wiedzą i doświadczeniem. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zadania polegającego na dostawie materiałów i akcesoriów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na kwotę min. 40.000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 ( zgodnego w treści z załącznikiem nr 10 do siwz ) oraz na podstawie dołączonego do oferty Wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw materiałów i akcesoriów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ostatnich 3 latach o wartości min. 40 000,00 zł brutto ( wzór stanowi załącznik nr 11 do siwz )
Potencjał Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
Zdolne Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
Sytuacja Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem głównych dostaw należy rozumieć co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie materiałów i akcesoriów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na kwotę min. 40 000 zł brutto ( wzór stanowi załącznik nr 11 do siwz ) Uwaga: W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie ( załącznik nr 11 do siwz) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie wykonawcy ( wzór stanowi załącznik nr 15 do siwz), że oferowane dostawy spełniają wymogi równoważności określone przez zamawiającego w siwz. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, oznacza to, że zaoferowane materiały równoważne wyszczególnione w wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9 do siwz, spełniają wymogi równoważności określone przez Zamawiającego, a także że przysługuje na nie 12 miesięczny okres ważności.
Inne dokumenty 1 ) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Uwaga: W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez podmioty trzecie i złożony w oryginale. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, to wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3 ) g) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, z którego musi wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. 4 ) Wypełniony formularz ofertowy. 5 ) Wykazy-cenniki asortymentowo-ilościowe ( wzór stanowią Załączniki nr 1 - 9 do siwz ) stanowiące integralną część formularza ofertowego. 6 ) Dowód wniesienia wadium potwierdzający zabezpieczenie oferty w wymaganym terminie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1 ) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania Umowy dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2 ) w przypadku wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o ile zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy. 3 ) Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu realizacji umowy w przypadku uzyskania wartości, o której mowa w paragrafie 4 ust. 2 umowy, 4 ) Wykonawca dopuszcza możliwość zmniejszenia przez Zamawiającego ilości przedmiotu zamówienia z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia, jednak nie więcej niż 30 procent ilości określonej w Załączniku nr do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801A.
Data składania wniosków 17/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801A.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)