ZP/81/2015 - na dostawę materiałów wodno - kanalizacynych dla Instytutu CZMP

Data publikacji 2015-08-07
Data zakończenia 2015-08-17 11:00:00
Instytucja Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 202528 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397153000, 421200008, 444100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów wodno - kanalizacynych dla Instytutu CZMP

Pakiet 1 - materiały wodno - kanalizacyjne

1. Wężyki 1/2x1/2 L=40cm - 50 szt.

2. Wężyki 1/2x1/2 L=50cm - 50 szt.

3. Wężyki 1/2x3/8 L=40cm - 50 szt.

4. Wężyki 1/2x3/8 L=50cm - 50 szt.

5. Głowice 1/2 - 100 szt.

6. Uszczelki zestaw /pod baterie/ - 400 kpl.

7. Pokrętła do baterii - 100 szt.

8. Syfony umywalkowe - 50 szt.

9. Syfon wannowy - 20 szt.

10. Syfony zlewozmywakowe - 50 szt.

11. Zawory pływakowe -wc - 50 szt.

12. Wlewki do baterii L-200 - 50 szt.

13. Zawory 1/2cal - 80 szt.

14. Zawory 3/4cal - 50 szt.

15. Nypel1/2cal - 50 szt.

16. Kolano nyplowe 1/2cal - 50 szt.

17. Kolanko 1/2cal do wody - 50 szt.

18. Mufka 1/2cal - 50 szt.

19. Śrubunki 1/2 - 80 szt.

20. Śrubunki 3/4 - 50 szt.

21. Redukcje 3/4x1/2 - 50 szt.

22. Koło prysznicowe na ręczniki - 20 szt.

23. Słuchawki prysznicowe - 50 szt.

24. Uchwyty na słuchawki prysznicowe - 30 szt.

25. Silikon sanitarny, poj. 300 ml - 20 szt.

26. Listwy do brodzika - 30 szt.

27. Klej do montowania listew do brodzika - 10 szt.

28. Rura odpływowa elastyczna Ø110 - 20 szt.

29. Rura odpływowa elastyczna Ø50 L 40>60cm - 30 szt.

30. Przełącznik przegubowy do baterii wannowej/krakowskiej/ - 30 szt.

31. Perlatorki do baterii -gwint zewnętrzny - 50 szt.

32. Perlatorki do baterii -gwint wewnętrzny - 50 szt.

33. Zawory kulowe kątowe 1/2x3/8 - 50 szt.

34. Zawory kulowe kątowe 1/2x1/2 - 50 szt.

35. Baterie /sztorcowe/(umywalkowa niklowana) - 15 szt.

36. Baterie /sztorcowa/(kuchenna niklowana) - 5 szt.

37. Baterie /ścienne/(umywalkowa niklowana) - 5 szt.

38. Bateria natryskowa ścienna niklowana - 15 szt.

39. Brodziki biały akrylowy 80/80 wysokości 12 cm - 10 szt.

40. Rura ocynkowana - 20 mb

41. Kompakt W-C (biały odpływ tylny) - 10 szt.

42. Deski w-c /twarde-białe/ - 30 szt.

43. Zlewozmywak dwukomorowy 80/60 (niklowany) - 10 szt.

44. Kabina prysznicowa wys 180 - 200 cm, szerokość 80 cm. prosta - 8 szt.

45. Mufka PCV Ø50 - 30 szt.

46. Kolano PCV Ø50 45o - 30 szt.

47. Kolano PCV Ø50 90o - 30 szt.

48. Kolano PCV Ø50 35o - 30 szt.

49. Rura PCV Ø50 - 30 mb

50. Końcówka PCV Ø50 - 10 szt.

51. Korek 1/2cal ocynk - 30 szt.

52. Spust z korkiem umywalkowy - 50 szt.

53. Taśma samowukanizująca - 30 szt.

54. Konopie uszczelniające - 5 szt.

55. Pasta uszczelniająca - 5 szt.

56. Odrdzewiacz 300ml. - 6 szt.

57. Kołki do umywalki - 20 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Ulica ul. Rzgowska 281/289
Nr domu 281
Nr miesz 289
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-338
Województwo łódzkie
Tel 42 271 17 52; 271 17 53
Fax 42 271 17 50
Internet www.iczmp.edu.pl
Regon 47161012700000
E-mail zamowienia@iczmp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.z 2013r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające
Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu:
1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność wyrobu z obowiązującymi normami technicznymi sanitarnymi.
2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że asortyment może być stosowany w obiektach użyteczności publicznej.
Inne dokumenty Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
1. Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.1 zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
1.2 niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
1.3 przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
1.4 zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
1.5 zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
1.6 zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostaw zapotrzebowania częściowego
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.iczmp.edu.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź
Data składania wniosków 17/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)