Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku i Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem

Data publikacji 2015-08-10
Data zakończenia 2015-08-25 10:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118723 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454321115, 454421008, 454530007, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w podziale na TRZY CZĘŚCI. Przedmiotowe roboty prowadzone będą w obiektach KRUS w:
1) OR KRUS w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 19-099 Białystok,
2) PT KRUS w Augustowie, ul. Młyńska 29, 16-300 Augustów,
3) PT KRUS w Dąbrowie Białostockiej, ul. Wesoła 23, 16-200 Dąbrowa Białostocka,
4) PT KRUS w Grajewie, ul. Osiedle Centrum 28A, 19-200 Grajewo,
5) PT KRUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16, 17-200 Hajnówka,
6) PT KRUS w Mońkach, ul. Tysiąclecia 19A, 19-100 Mońki,
7) PT KRUS w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 23, 17-300 Siemiatycze,
8) PT KRUS w Suwałkach, ul. Utrata 4C, 16-400 Suwałki,
9) PT KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Pl. Odrodzenia 9, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w godzinach pracy jednostek KRUS (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:30 do 15:30) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym frontu robót. Dopuszcza się możliwość realizacji umowy poza godzinami pracy po uprzednim uzyskaniu zgody Kierownika Placówki lub innej wyznaczonej osoby, w której prowadzony jest remont.
4. Prace objęte zamówieniem muszą być realizowane kompleksowo w taki sposób, aby jak najmniej zakłócać bieżącą pracę pracowników jednostek KRUS oraz obsługę interesantów, tj. malowanie i wymiana wykładzin podłogowych w poszczególnych pokojach biurowych musi następować bezpośrednio po sobie, aby czas wyłączenia pomieszczenia z użytkowania był jak najkrótszy.
5. Oprócz wykonania robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1) przed wykonaniem prac remontowych: wyniesienie znajdujących się w pomieszczeniach szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich demontażem, jeśli konstrukcja mebli tego wymaga, demontaż innych elementów wyposażenia pokoi, jeżeli jest on niezbędny do wykonania prowadzonych prac (ewentualnie ich przestawienie, jeżeli istnieje możliwość pozostawienia mebli i wyposażenia w pomieszczeniu) oraz zabezpieczenie ich folią,
2) po wykonaniu prac remontowych: wniesienie usuniętych szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich montażem, jeśli zostały rozmontowane, i ustawienie w miejscach wskazanych przez użytkowników pokoi, montaż innych elementów wyposażenia, jeśli były zdemontowane. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt mebli lub wyposażenia, jeżeli w trakcie ich demontażu, wynoszenia, wnoszenia, montażu lub ustawiania zostaną uszkodzone.
3) po zakończeniu ww. prac w danym pomieszczeniu: odkurzanie wykładzin, umycie i wyczyszczenie z użyciem odpowiednich środków czyszczących posadzek, stolarki drzwiowej i okiennej z szybami włącznie, parapetów, kaloryferów, szaf, biurek, regałów i innych mebli oraz wyposażenia pokoi (z wyłączeniem sprzętu komputerowego), tak aby pracownicy po wejściu do pomieszczeń mogli bez przeszkód przystąpić do pracy bieżącej.
4) w trakcie wykonywania prac remontowych Wykonawca ma obowiązek utrzymywania porządku i czystości ciągów komunikacyjnych, aby nie dopuszczać do zabrudzeń wykładzin podłogowych w pomieszczeniach oddanych do użytku po remoncie.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie wizji lokalnej są:
1) w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku, Pan Bogdan Korolczuk - kierownik Wydziału Administracyjno- Gospodarczego, tel. 85 749 73 56,
2) w Placówce Terenowej KRUS w Augustowie, Pani Beata Maria Malinowska - kierownik PT, tel. 87 644 67 14,
3) w Placówce Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej, Pani Zofia Danilewicz - Kierownik PT, tel. 85 712 14 86,
4) w Placówce Terenowej KRUS w Grajewie, Pani Marta Sztachelska - Kierownik PT, tel. 86 272 31 34,
5) w Placówce terenowej KRUS w Hajnówce, Pani Anna Kraśko - kierownik PT, tel. 85 682-60-90,
6) w Placówce Terenowej KRUS w Mońkach, Pani Elżbieta Kononiuk - Kierownik PT, tel. 85 716 59 03,
7) w Placówce Terenowej KRUS w Siemiatyczach, Pani Katarzyna Jakubiak - kierownik PT, tel. 85 655 34 33,
8) w Placówce Terenowej KRUS w Suwałkach, Pani Agnieszka Putra - Kierownik PT, tel. 87 566-65-19,
9) w Placówce Terenowej KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Pani Izabela Lutostańska, tel. 86 275 22 24.
7. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatengo usuwania i naprawy ewentualnych usterek lub wad.
8. Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji kosztorysowej należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości i kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia i obecnie funkcjonującymi. Podanie ewentualnie w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego, musi dostarczyć powyższe dokumenty przy odbiorze zamówienia.
10. Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.)

Opis

1) Roboty budowlane polegające na wykonaniu w budynku biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej oraz garażu, położonych w Dąbrowie Białostockiej przy ul. Wesołej 23, zadań obejmujących m.in.:
a) szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów oraz drobne prace remontowe we wskazanych pomieszczeniach budynku, montaż rolet,
b) zerwanie starych i wymianę na nowe wykładzin podłogowych we wskazanych pomieszczeniach budynku biurowego,
c) prace remontowe przy garażu.
2) Szczegółowy opis części I zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót pn. Roboty budowlane w budynku biurowym Placówki Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej oraz garażu przy ul. Wesołej 231) Roboty budowlane polegające na wykonaniu w lokalu biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Suwałkach, położonym w Suwałkach przy ul. Utrata 4C, zadań obejmujących m.in.:
a) szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów oraz drobne prace remontowe we wskazanych pomieszczeniach, montaż rolet, montaż skrzydeł drzwiowych,
b) zerwanie starych i wymianę na nowe wykładzin podłogowych we wskazanych pomieszczeniach.
2) Szczegółowy opis części II zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót pn. Roboty budowlane w lokalu biurowym Placówki Terenowej KRUS w KRUS w Suwałkach1) Roboty budowlane polegające na wykonaniu drobnych prac w pomieszczeniach oraz wokół obiektów jednostek KRUS zadań obejmujących m.in.:
a) OR KRUS w Białymstoku, ul. Legionowa 18:
- oczyszczenie i pomalowanie krat przy świetlikach,
- obłożenie tynkiem mozaikowym murku przy świetlikach,
- oczyszczenie i pomalowanie parapetów zewnętrznych parteru,
- naprawa okładziny schodów i przymocowanie odpadających płytek podłoża tarasu,
- oczyszczenie z rdzy i malowanie ogrodzenia,
- likwidacja pęknięcia płytek schodka zewnętrznego.
b) PT KRUS w Augustowie, ul. Młyńska 29:
- oczyszczenie z wysoleń schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych, wymiana płytek,
- naprawa zapadniętej kostki betonowej przy podjeździe do garażu,
- pomalowanie elewacji garażu,
- wymiana oświetlenia w 3 pomieszczeniach placówki,
- remont WC, montaż muszli sedesowej w miejsce brodzika prysznicowego,
- remont 2 pomieszczeń na potrzeby pomieszczeń socjalnych obejmujący szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, zerwanie starych i wymianę na nowe wykładzin podłogowych,
- wykonanie i montaż mebli na wymiar w pomieszczeniach socjalnych, zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
c) PT KRUS w Grajewie, ul. Osiedle Centrum 28 A - uzupełnienie opaski z kamyczków przy budynku.
d) PT KRUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16:
- odtworzenie glazury w pomieszczeniu WC,
- przerobienie instalacji sanitarnej w pomieszczeniu WC,
- wykonanie rewizji instalacji wody.
e) PT KRUS w Mońkach, ul. Tysiąclecia 19a:
-remont schodów zewnętrznych (wymiana uszkodzonego gresu na kostkę brukową, wypoziomowanie),
- naprawa lokalnie zapadniętej nawierzchni z kostki brukowej wewnętrznej drogi komunikacyjnej.
f) PT KRUS w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 23:
- naprawa czapki główki kominowej,
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- przełożenie lokalnie zapadniętej opaski z kostki betonowej,
- malowanie kominów,
- remont murku oporowego na tarasie i schodach zewnętrznych,
- wymiana wykładziny PCV na korytarzu na I piętrze wraz z wyrównaniem posadzki.
g) PT KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Plac Odrodzenia 9:
-naprawa uszkodzonego stopnia włazowego na dach,
-wykonanie nowej powłoki zabezpieczającej czapek kominowych.
2) Szczegółowy opis części III zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót OR KRUS w Białymstoku, PT KRUS w Augustowie, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Wysokiem Mazowieckiem oraz załącznik nr 11 - Przedmiar wykonania mebli i zestawienie wyposażenia w dwóch pomieszczeniach socjalnych w PT KRUS w Augustowie; rysunek z wymiarami (wizualizacja)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
Ulica ul. Legionowa 18
Nr domu 18
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-099
Województwo podlaskie
Tel 85 7497300
Fax 85 7497310
Internet www.krus.gov.pl
Regon 01251326200489
E-mail bialystok@krus.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację podpisu: czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 3) W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawców - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 4) Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (wg załącznika nr 5 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument zawierający zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Z treści dokumentów musi wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we wzorze umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia (oddzielnie na każdą część zamówienia)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.krus.gov.pl
Adres uzyskania siwz Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok
Data składania wniosków 25/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, kancelaria Oddziału na parterze budynku
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)