sukcesywna dostawa kopert i kartonów dla jednostek UAM

Data publikacji 2015-08-10
Data zakończenia 2015-08-26 10:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118873 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301992301, 446171009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

sukcesywna dostawa kopert i kartonów dla jednostek UAM.
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2.
Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe oraz index wykonawcy (nr katalogowy) zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 9.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy.
Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do właściwych jednostek UAM wymienionych w Załączniku nr 6 do SIWZ, koszt rozładunku i wniesienia.
Dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności:
- odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
- muszą być fabrycznie nowe,
- muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone
Miejsce realizacji: jednostki organizacyjne UAM wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Ulica ul. Wieniawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-712
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8294440, 8291232
Fax 061 8294012, 8291103
Internet www.amu.edu.pl
Regon 00001293330000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza wykonawcy winni wykazach się wykonaniem co najmniej 1 dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć do oferty dowody potwierdzających czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw [załącznik nr 5 do SIWZ] i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykonawcy winni wykazach się wykonaniem co najmniej 1 dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć do oferty dowody potwierdzających czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw [załącznik nr 5 do SIWZ] i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty formularz cenowy, formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest: -w przypadku, gdy w terminie wskazanym w umowie nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 12 miesięcy, -w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności i zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie. -w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, -w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy, obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.amu.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWO REALIZOWANE NA POTRZEBY PROJEKTÓW: -Dobra szkoła - lepsza praktyka - doskonały nauczyciel. Przygotowanie szkół i opiekunów praktyk do efektywnej współpracy ze studentami chemii, umowa nr: UDA-POKL.03.03.02-00-061/10-00. -Nowa jakość praktyk pedagogicznych na WPA UAM, umowa nr: UDA-POKL.03.03.02-00-072/10-00 -Nowoczesne strategie wielostronnego przygotowania studentów do zawodu nauczyciela wspomagane internetowym systemem kształcenia. Przyroda w praktyce szkolnej, umowa nr: UDA-POKL.03.03.02-00-006/11-00 -Tablit - innowacyjny program wychowania przedszkolnego, umowa nr: UDA-POKL.03.03.04-00-220/12-00 -Dostosowanie modelu kształcenia studentów filologii polskiej do wyzwań współczesnego rynku pracy (ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju kompetencji informatycznych oraz informacyjno-medialnych), umowa nr: UDA-POKL.04.01.01-00-029/09-00 -Dialog międzykulturowy podstawą społeczeństwa obywatelskiego, umowa nr: UDA-POKL.04.01.01-00-075/09-00 -UAM: Unikatowy Absolwent = Możliwości. Wzrost potencjału dydaktycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza poprzez proinnowacyjne kształcenie w języku angielskim, interdyscyplinarność, e-learning, inwestycje w kadry, umowa nr: UDA-POKL.04.01.01-00-019/10-00 -UAM - ponadnarodowe i interdyscyplinarne rozwiązania XXI wieku, umowa nr: UDA-POKL.04.01.01-00-109/13-00 -Zwiększenie liczby absolwentów kierunków matematyka i informatyka prowadzonych na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, umowa nr: UDA-POKL.04.01.02-00-072/09-00 -Zwiększenie liczby absolwentów studiów II stopnia kierunków matematyka i informatyka prowadzonych na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, umowa nr: UDA-POKL.04.01.02-00-112/10-00 -Chemia Warta Poznania - nowa JAKOŚĆ studiowania - zwiększenie liczby absolwentów oraz atrakcyjności studiów na kierunku CHEMIA na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, umowa nr: UDA-POKL.04.01.02-00-111/10-00 -Studia na Biotechnologii i Ochronie środowiska UAM drogą do sukcesu zawodowego. umowa nr: UDA-POKL.04.01.02-00-234/11-00 -Zwiększenie liczby absolwentów kierunków matematyka i informatyka prowadzonych na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, umowa nr: UDA-POKL.04.01.02-00-235/12-00 -Warto poczuć Chemię - zwiększenie liczby absolwentów kierunku chemia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, umowa nr: UDA-POKL.04.01.02-00-040/12-00 -Zintegrowany program rozwoju Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Zaawansowane technologie dla rozwoju wysoko wykwalifikowanych kadr dla gospodarki, umowa nr: UDA-POKL.04.03.00-00-152/12-00 -Aktywni migranci na lokalnym rynku pracy. Projekt współpracy polsko-niemieckiej. umowa nr: UDA-POKL.07.02.01-30-092/12-00 oraz innych programów UAM współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)