Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu teleinformatycznego Wojewódzkich Ośrodków Ruchu Drogowego.

Data publikacji 2015-08-10
Data zakończenia 2015-08-18 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 204222 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722630006, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla WORD Katowice systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151), dalej zwana u.k.p., wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. wraz z przepisami wykonawczymi, tj. jednolitego dla wszystkich wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego systemu teleinformatycznego w rozumieniu art. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2013 poz. 235), zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 2 u.k.p. wraz:
1.ze wdrożeniem rozumianym w szczególności jako: skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu Zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie całości Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmian stanu prawnego, dotyczących Zamawiające oraz udzielania bieżącego wsparcia technicznego. Wymagane jest uwzględnienie posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury sprzętowo-programowej w dostarczanym rozwiązaniu, tak pod względem funkcji sprzętu jak i jego wydajności,
2.ze wdrożeniem pełnej funkcjonalności Systemu w każdym z sześciu Oddziałów Terenowych Zamawiającego:
Katowice ul. Francuska 78
Bytom ul. Strzelców Bytomskich 98
Dąbrowa Górnicza ul. Tysiąclecia 56
Jastrzębie Zdrój ul. Armii Krajowej 31
Rybnik ul. Ekonomiczna 21
Tychy ul. Jana Pawła II 3
3.ze zintegrowaniem Systemu z systemem, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 2 u.k.p.,
4.z przeszkoleniem personelu Zamawiającego,
5.z usługą gwarancji i utrzymania Systemu w okresie obowiązywania umowy wynoszącym minimum 2 lata od dnia podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji jest wielkością minimalną, niezbędną do oceny przez Zamawiającego, iż oferta jest zgodna ze SIWZ.
6.z udzieleniem licencji na korzystanie z Systemu na określonych w umowie w sprawie zamówienia publicznego polach eksploatacji na okres obowiązywania umowy,
7.z dostawą kart wykorzystujących certyfikat X.509 lub kart z bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (t.j. Dz. U. 2013 poz. 262), umożliwiających identyfikację użytkownika w systemie oraz potwierdzanie operacji określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012 r. poz. 995 z późn. zm.) dalej Rozporządzeniem w/s egzaminowania bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w tymże Rozporządzeniu, wraz z czytnikami kart w ilości wynikającej z Załącznika nr 1 do Specyfikacji systemu teleinformatycznego ośrodka egzaminowania. W zakres dostawy wchodzi również dostarczenie i odnawianie certyfikatów w czasie trwania umowy, bez ograniczeń ilościowych w przypadku kart wykorzystujących certyfikat X.509.
System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy, zgodnie z procedurami opisanymi w odpowiednich przepisach, i przekazywaniu odpowiednim organom informacji o wynikach egzaminu, co wymaga między innymi zintegrowania z systemami wymaganymi do obsługi profilu kandydata na kierowcę o którym mowa w § 2 pkt. 7) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 roku w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. poz. 1005 z późn. zm.) zwanego dalej PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r oraz utrzymania stałej łączności z tymi systemami. Według pisma Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Departamentu Ewidencji Państwowych o numerze DEP-WURE-0469-11-3/2015 oraz ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. o zmianie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (na dzień ogłoszenia zamówienia ustawa ta oczekuje na podpis Prezydenta RP), proces obsługi PKK będzie prowadzony w zmodernizowanym Systemie Informatycznym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców prowadzonym przez Ministra Spraw Wewnętrznych zwanym dalej SI CEPiK a więc będzie wymagana integracja z tym systemem.
W skład Systemu musi wchodzić, baza pytań, o której mowa w art. 51 ust. 2a u.k.p., umożliwiająca przeprowadzenie egzaminu państwowego zgodnie z zasadami określonymi w art. 51 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 pkt 1 u.k.p. oraz rozdziałem 4 Rozporządzenia w/s egzaminowania, wraz z aplikacją o której mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie Komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 21 listopada 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1629)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Ulica ul. Francuska 78
Nr domu 78
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-507
Województwo śląskie
Tel 032 3593002
Fax 032 3593001
Internet www.word.katowice.pl
Regon 27374789400000
E-mail word@word.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Rodzaj zam inny samorządowa wojewódzka osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W niniejszym postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 18.08.2015 r., godzina 11.00, i wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) nastąpi przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 11.00 w dniu 18.08.2015 r. Wykonawca, który złoży ofertę i wpłaci wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 11.00 w dniu 18.08.2015 r. , a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godziny 11.00 w dniu 18.08.2015 r., podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 p.z.p., a jego oferta zostanie odrzucona. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 p.z.p.): a. pieniądzu przelewem, na konto Zamawiającego: Numer rachunku: Bank BPH S.A. Oddział w Katowicach nr 31106000760000321000214386 z dopiskiem wadium w przetargu nr ZP/ST/7/15 na dostawę, wdrożenie i utrzymanie systemu teleinformatycznego Wojewódzkich Ośrodków Ruchu Drogowego . b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych; d. gwarancjach bankowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa powyżej, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: 1.co najmniej 2 wdrożeń, każde o wartości min. 500 000,00 PLN brutto, systemów informatycznych sieciowych, wielostanowiskowych w jednostkach sektora finansów publicznych, z których każde obejmowało minimum 20 licencji dostępowych; 2. co najmniej 2 wdrożeń, każde o wartości min. 250 000,00 PLN brutto, autorskiej bezpiecznej aplikacji teleinformatycznej, w której używane są certyfikaty X.509 lub certyfikaty kwalifikowane i dedykowana jest do minimum 70 użytkowników. W tym przynajmniej jedna wdrożona aplikacja musiała zostać wdrożona dla: instytucji, której komórki organizacyjne zlokalizowane są w minimum dwóch niezależnych lokalizacjach lub zespołu instytucji, które zlokalizowane są w minimum dwóch niezależnych lokalizacjach. 3. min. 1 wdrożenie systemu informatycznego dla podmiotu administracji publicznej. Jeżeli wartość zrealizowanych wdrożeń systemów informatycznych, o których mowa w pkt 1.4, została w umowie wyrażona w walucie obcej, do oceny Zamawiający przyjmie wyrażoną w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP danej waluty obcej z dnia zawarcia danej umowy. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający ocenia zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w odniesieniu do jego rzetelności. W celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, Zamawiający wymaga by Wykonawca w wykazie usług, o którym mowa w sekcji III pkt 1.6 niniejszej SIWZ, przedstawił wszystkie wykonane lub wykonywane główne dostawy i usługi, przez co Zamawiający rozumie wdrożenia systemów informatycznych o wartości przekraczającej 300 000,00 PLN brutto. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia wymagań zamawiającego według kryterium rzetelności, jeżeli którakolwiek z rzeczonych robót została niewykonana lub wykonana bądź wykonywana nienależycie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. kierownikiem projektu posiadającym wykształcenie wyższe magisterskie oraz aktualny certyfikat IPMA Project Manager lub równoważny certyfikat potwierdzający znajomość sprawdzonej i uznanej metodyki zarządzania projektami udzielony przez uprawnioną instytucję certyfikującą zgodny z tabelą poniżej: Wystawca certyfikatu IPMA PMI APMG Skrócona nazwa certyfikatu IPMA-D CAPM Prince 2 Foundation Pełna nazwa certyfikatu IPMA Level D Certified Project Manager Certified Associate in Project Management Prince 2 Foundation Tytuł Project Manager Project Manager Project Manager Kierownik projektu musi dysponować co najmniej 36 - miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika projektu w zakresie wdrażania systemów informatycznych, w tym udział na stanowisku kierownika projektu w co najmniej 2 projektach polegających na wdrożeniu systemów informatycznych, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto każdy; 2.zespołem konsultantów, w skład którego wchodzić będą: a) min. 1 specjalista ds. analityczno - projektowych posiadającym doświadczenie w charakterze analityka bądź projektanta w co najmniej 2 (dwóch) projektach wdrożeniowych systemów informatycznych, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto każdy, b) min. 2 specjalistami konsultantami projektowo - wdrożeniowymi, z których każdy posiada doświadczenie w w/w charakterze w co najmniej 2 (dwóch) projektach wdrożeniowych systemów informatycznych, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto każdy, c) min. 1 specjalista ds. rozwoju oprogramowania posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu czynności związanych z rozwojem oprogramowania w ramach wdrożeń systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto każdy. d) min. 1 specjalista ds. telekomunikacji posiadający min. 2-letnie doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu czynności związanych z wdrażaniem technologii telekomunikacyjnych; e) min. 1 specjalista ds. szkoleń posiadającym min. 12 - miesięczne doświadczenie zawodowe w charakterze szkoleniowca w zakresie technologii informatycznych. Specjaliści dedykowani do pełnienia poszczególnych funkcji wymienionych w pkt a) - e) nie mogą się powtarzać (nie mogą łączyć poszczególnych funkcji ze sobą). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna warunek potwierdzajacy ekonomiczną i finansową zdolność Wykonawcy za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, się: 1. posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 500 000,00 PLN; 2. osiągnięciem przychodów ze sprzedaży netto za dwa ostatnie lata obrotowe w łącznej wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (jeden milion); 3. posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 PLN; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia
Sprawozdanie calosc Tak
Lata obrotowe 2
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Dowód wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Umowa może podlegać zmianie w drodze aneksu podpisanego przez Strony w przypadku: a) zmiany przepisów obowiązujących w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co spowodować może konieczność modyfikacji poszczególnych elementów Systemu; b) zmian po stronie Zamawiającego polegających na zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego; c) konieczności uwzględnienia zmiany stawki podatku VAT stawek podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy; 2. Aneks sporządzony w powyższych przypadkach nie powoduje powstania po stronie Wykonawcy roszczenia o zwiększenie należnego wynagrodzenia - z wyjątkiem ust. c) - z powodu ewentualnej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wobec podwyższenia stawki należnego podatku VAT, w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Aneks nie powoduje także powstania roszczeń o naprawienie szkody wynikłej z utraty spodziewanych korzyści przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres świadczenia dodatkowej usługi gwarancyjnej i utrzymaniowej dla Aplikacji WORD wyrażony w latach
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.word.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach, 40-507 Katowice ul. Francuska 78. Zamówienia Publiczne
Data składania wniosków 18/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach, 40-507 Katowice ul. Francuska 78. SEKRETARIAT
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czas w miesiącach 24
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)