Dostawa kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarek dla jednostek Policji woj. małopolskiego.

Data publikacji 2015-08-11
Data zakończenia 2015-08-19 12:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 205158 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301914008, 301210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Zadanie nr 1 - dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i instruktażem kserokopiarek - 22 sztuki, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - pozycja nr 1
b) Zadanie nr 2 - dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i instruktażem kserokopiarek (urządzeń wielofunkcyjnych) - 3 sztuki, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - pozycja nr 2.
c) Zadanie nr 3 - dostawa niszczarek - 60 sztuk, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, parametry techniczne urządzeń zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, zgodnie z opisami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków.
4. Miejscem dostawy jest siedziba KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
5. UWAGA! - Dotyczy zadań:1-2 - Zamawiający zamierza dostarczony sprzęt rozdysponować pomiędzy jednostki Policji woj. małopolskiego. Po dostarczeniu przez Zamawiającego w miejsce użytkowania urządzeń Wykonawca będzie zobowiązany zainstalować sprzęt, uruchomić i przeprowadzić stosowny instruktaż użytkowników - w terminie do 14 dni od daty przesłania powiadomienia przez Zamawiającego. Powiadomienie zostanie przesłane w terminie: do 30 dni od daty dostawy.

Opis

Dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i instruktażem kserokopiarek - 22 sztuki, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - pozycja nr 1Dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i instruktażem kserokopiarek - 3 sztuki (urządzeń wielofunkcyjnych), zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - pozycja nr 2Dostawa niszczarek - 60 sztuk, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Ulica ul. Mogilska 109
Nr domu 109
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-571
Województwo małopolskie
Tel 012 6154860, 6154862
Fax 012 6154887; 6154219
Internet www.malopolska.policja.gov.pl
Regon 35108157000000
E-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu wykazania, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, zgodnie z § 6.1 Rozporządzenia PRM z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający żąda: a. certyfikatów zgodności CE bądź deklaracji zgodności CE - dla każdego z oferowanych typów urządzeń równoważnych; b. opisów oferowanych produktów równoważnych, potwierdzających, że oferowane zamienniki spełniają wszystkie warunki opisane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego, dołączanie opisów nie jest wymagane.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. Poprzez zmianę postanowień umowy Zamawiający rozumie zmianę któregokolwiek elementu z oferowanych produktów i zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowane, dla danego produktu. Zmiana może być spowodowana zmianą sytuacji rynkowej i wycofaniem z rynku oferowanego przez Wykonawcę produktu oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109, Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, pok. 101B
Data składania wniosków 19/08/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109, Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, pok. 101B
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)