Dostawa sprzętu komputerowego na potrzebę realizacji projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Boronów w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Data publikacji 2015-08-11
Data zakończenia 2015-08-19 09:00:00
Instytucja Gmina Boronów
Miejscowość Boronów
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Stacje robocze,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
  • Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 205488 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302140002, 722668001, 487600003, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego na potrzebę realizacji projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Boronów w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 na potrzebę realizacji projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Boronów w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie 12 zestawów komputerowych w jednostkach podległych objętych projektem na terenie Gminy Boronów.
Lista jednostek:
1. Szkoła Podstawowa w Boronowie, (6 komputerów,)
2. Gimnazjum w Boronowie, (6 komputerów)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zestawów komputerowych zawiera załącznik nr 6 do formularza oferty.
Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe, (rok produkcji nie wcześniej niż II kwartał 2015).
Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej.
Wykonawca przygotuje dla Zamawiającego protokoły odbioru :
a) Indywidualne Protokoły Odbioru dostawy sprzętu komputerowego do jednostek podległych,
d) Końcowy (Zbiorczy) Protokół Odbioru zostanie sporządzony w terminie max. siedmiu dni od daty dostawy sprzętu komputerowego do jednostek podległych , i podpisany przez obie Strony bez zastrzeżeń.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do siedziby Zamawiającego, wybrany przez Zamawiającego losowo jeden lub więcej zestawów komputerowych w celu sprawdzenia zgodności dostarczonego sprzętu z złożoną ofertą (hardware i software). W przypadku dwukrotnej negatywnej weryfikacji sprzętu Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z uwzględnieniem kar umownych.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Ogólnych Warunkach Umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Boronów
Ulica ul. Dolna 2
Nr domu 2
Miejscowość Boronów
Kod Pocztowy 42-283
Województwo śląskie
Tel 034 3539100
Fax 034 3669814
Internet www.boronow.pl
Regon 15139840000000
E-mail szymonz@boronow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a) wykonali co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 35.000,00 złotych brutto każda
Potencjał Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku
Zdolne Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku
Sytuacja Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 35.000,00 złotych brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 7.6 Certyfikaty i normy dla zestawu komputerowego oraz potwierdzenia spełnienia warunków technicznych jakie należy dołączyć do oferty: wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net potwierdzający wydajność procesora, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, wydruk ze strony internetowej http:www.videobenchmark.net potwierdzający wydajność karty graficznej, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, raport z testów wykonanych przez akredytowaną jednostkę badawczą potwierdzający głośność komputera, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument zawierający adres strony internetowej na której można sprawdzić okres gwarancji stacji roboczej, Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważną, Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 lub równoważną, Deklaracja zgodności CE lub równoważna dla stacji roboczej i monitora Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze i monitory są zgodne z normą Energy Star 5.0. lub równoważną. Katalog internetowy http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 20.2 Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zmienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzy Wdrażającej; e) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; 2) w zakresie Podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 3) w zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki beneficjenta ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. 20.3. Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy. 20.4. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.boronow.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 17 w cenie 12 zł +VAT
Data składania wniosków 19/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 11 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)