wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu systemu regałów przesuwnych, związanych z budową obiektu Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/272/2015

Data publikacji 2015-08-12
Data zakończenia 2015-08-24 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Regały biurowe,
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120363 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391310009, 391311000, 391320006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu systemu regałów przesuwnych wraz z sekcjami stałymi na stelażu metalowym, związanych z budową obiektu Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż regałów oraz torów jednych, zwanych dalej regałami. Przez montaż należy wyładunek, wniesienie i ustawienie oraz montaż, a w przypadku konieczności zakotwienia sekcji stałych do konstrukcji budynku, czynności te zobowiązany jest zrealizować Wykonawca we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu obiektu. Zakres zamówienia obejmuje także świadczenie usług gwarancyjnych. Wykonawca winien dostarczyć wszystkie niezbędne łączniki oraz elementy do montażu do konstrukcji budynku dostosowane do materiałów znajdujących się na obiekcie. Zamawiający zwraca uwagę, iż na terenie obiektu nie można dokonywać czynności wymagających użycia urządzeń mogących spowodować zniszczenia elementów wykończeniowych i zagrożenie pożarowe.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe regały. Zamawiany system regałów przesuwnych na stelażu metalowym należy podzielić na 3 strefy z czego każda z nich winna być zamknięta sekcją stałą. W strefie nie może być więcej niż po 8 sekcji ruchomych. Łącznie wymaganym jest 20 sekcji ruchomych i 6 sekcji stałych. Każda sekcja ma wytrzymać obciążenie minimum 375kg i mieć głębokość maksimum 360cm (3x120). Sekcje ruchome nie mogą przekraczać 61cm szerokości, a stałe 31cm (wymiary systemu należy zweryfikować przed realizacją zamówienia na obiekcie).
1.3. Zamawiający informuje, iż po stronie Firmy Budimex S.A. jest obowiązek usunięcia pasów wylewki, montażu torów jezdnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z niezbędnymi elementami (np. kotwy, elementy dystansowe, itp.), do konstrukcji stropu pod nadzorem dostawcy regałów i uzupełnienie warstw posadzkowych (odtworzenie).
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawarte są w pkt 3)10. SIWZ oraz w załączonych rysunkach, stanowiących Załącznik A do SIWZ, tj. 1 plik w formacie pdf zawierający 2 strony.
1.5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przystosowany do bezpośredniego montażu w obiekcie. Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie wymagał przeróbek w jakimkolwiek zakresie w obiekcie lub oferowanym przez Wykonawcę przedmiocie zamówienia, Wykonawca musi zapewnić wykonanie tych przeróbek, uzgodnić ich wykonanie z Zamawiającym, GWI, Zarządzającym Kontraktem, oraz przejąć gwarancję na wykonany zakres czynności i dostaw zgodnie z wymaganiami Zamawiającego lub posiadanymi przez niego gwarancjami.
1.6. Zamawiający informuje ponadto, iż:
1.5.1 Wymiary poszczególnych elementów zamieszczone w SIWZ stanowią wartość niezbędną do dokonania wyceny zamówienia i mogą oscylować w 5% przedziale różnic. Dlatego też, wymagane jest wykonanie ostatecznych obmiarów przez wyłonionego w postępowaniu Wykonawcę przed rozpoczęciem produkcji.
1.6 Szczegółowe warunki i wymagania, czy uwarunkowania, dotyczące realizacji zamówienia, w szczególności dotyczące dostaw i montażu na obiekcie:
1.6.1 Termin dostawy regałów dla ewentualnej każdej dostawy częściowej zostanie zgłoszony do Zamawiającego, co najmniej na 7 siedem dni kalendarzowych przed planowanym dniem jej realizacji.
1.6.2 W imieniu Zamawiającego czynności odbiorowych dokonuje Zarządzający Kontraktem, tj. Firma PPiRI Probadex-Kraków mgr inż. arch. Jerzy Boruta oraz przedstawiciele GWI i Zamawiającego.
1.6.3 Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty określone zapisami umowy i SIWZ (certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu itp.), które są wymagane i wydawane dla wykonywanego przedmiotu zamówienia, chyba, iż dokumenty te nie są standardowo dostępne, a w takim przypadku ich dostarczenie winno nastąpić nie później niż wraz z dostawą określonego elementu.
1.6.4 Wykonawca, pod nadzorem swojego przedstawiciela, swoim personelem, sprzętem i staraniem dokona rozładunku i transportu regałów do właściwego, docelowego pomieszczenia obiektu.
1.6.5 Kompletacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na terenie budowy, przy czym w tym celu Zamawiający udostępni pomieszczenia na terenie budowy, dlatego też personel Wykonawcy, lub jego podwykonawcy/podwykonawców, będzie musiał posiadać odpowiednie kwalifikacje, badania i uprawnienia wynikające z przepisów BHP i prawa budowlanego.
1.6.6 Drogi transportu na placu budowy oraz w budynku (w tym sprzęt transportu poziomego i pionowego możliwego do użycia wewnątrz budynku), a także sposób zabezpieczenia (ochrony) elementów budynku już zrealizowanych, przed uszkodzeniem, Wykonawca uzgodni każdorazowo z GWI, w zależności od postępu robót budowlanych i wykończeniowych na budowie w związku ze zgłoszonym terminem częściowej dostawy.
1.6.7 Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt, skalkulowany w ryczałtowej cenie oferty, dokona rozpakowania regałów i scalenia elementów oraz akcesoriów składających się na przedmiot zamówienia, wraz ze skompletowaniem oraz montażem.
1.6.8 W ciągu 3 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego Zamawiający, wspólnie z Wykonawcą, oraz wspólnie z GWI i Zarządzającego Kontraktem, rozpocznie komisyjny, odbiór częściowy przedmiotu zamówienia w zakresie torów jezdnych. Natomiast odbiorowi końcowemu będzie podlegać całość zamówienia w terminie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru.
1.6.9 Wykonawca zapewni na czas pracy Komisji niezbędny personel do prac pomocniczych związanych z odbiorem.
1.6.10 Komisja dokonuje odbioru ilościowego (zgodność asortymentu oraz jego ilości z treścią SIWZ), oraz jakościowego, w tym na przykład braku widocznych mechanicznych uszkodzeń transportowych i montażowych, braku śladów zalania lub zabrudzenia, wizualnej oceny jakościowej.
1.6.11 Wszystkie opisane wyżej i niżej czynności będą protokołowane i podpisywane przez upoważnionych przedstawicieli Zarządzającego Kontraktem, Zamawiającego, GWI i Wykonawcy.
1.6.12 Przedmiot zamówienia, po zakończeniu wszystkich opisanych powyżej czynności w odniesieniu do całości zamówienia, podlega następnie pisemnemu zgłoszeniu do odbioru końcowego.
1.6.13 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać w trakcie odbioru końcowego wykaz dostaw w formie wypełnionej tabeli, według wzoru stanowiącego Załącznik B do SIWZ, tj. Tabela OT (1 plik w formacie Excel zawierający jeden arkusz), oraz dostarczać to w formacie PDF oraz aktywnego dokumentu z wypełnieniem poszczególnych kolumn odpowiednio do dostarczanego asortymentu zamówienia.
1.7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane regały muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - PZP zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wymagane próbki, jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych regałów i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego regału oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań, elementów, itp. równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), bądź w wykonanych na obiekcie instalacjach itp., Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.), lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych, a następnie realizacji stosownych czynności i robót na koszt własny. Również w przypadku konieczności jakichkolwiek zmian istniejącego stanu technicznego obiektu, w szczególności przeróbek, demontaży itp., wynikającego z zastosowania rozwiązań, elementów, itp. równoważnych Wykonawca zobowiązany będzie wykonać je własnym kosztem i staraniem w terminie realizacji zamówienia i udzielić gwarancji na okres jaki na dany zakres został udzielony przez GWI.
2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 90 dni, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych określonych elementów, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, zgodnie z wzorem tabelarycznym stanowiącym Załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wymagane próbki oraz jego opis techniczny lub funkcjonalny, schemat/y, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.
6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.
8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jagielloński
Ulica ul. Gołębia 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-007
Województwo małopolskie
Tel 012 4324450
Fax 012 4324451
Internet www.uj.edu.pl
E-mail bzp@adm.uj.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Wiedza 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych dostaw i oświadczenia, potwierdzonego poświadczeniami, referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, albo oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, główne dostawy. Przez główne dostawy rozumie się zrealizowanie co najmniej trzech dostaw systemów regałów przesuwnych na stelażu metalowym wraz z ich montażem, o wartości łącznej wykazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych, PLN). Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione dostawy wykonał (wykonuje) należycie załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów), .. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz głównych dostaw, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Potencjał 3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Zdolne 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Sytuacja 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać w zakresie sytuacji finansowej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych (PLN)). Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych i finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Celem skutecznego powołania się na potencjał podmiotu trzeciego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie mógł polegać na określonych zdolnościach w trakcie realizacji zamówienia. Pociąga to za sobą konieczność wykazania w treści oferty przez Wykonawcę, że odwołanie się do zdolności podmiotu trzeciego ma charakter realny, gwarantujący należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykazanie powyższej okoliczności nastąpić powinno przede wszystkim, poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w danym zakresie na potrzeby realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy postępowanie. Wykonawca składając ofertę w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż faktycznie będzie dysponował określonymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, jaki podmiot i jakie zasoby udostępnia, na jaki okres i w jaki sposób, czy też w jakiej formie będą udostępnione określone zasoby, aby wykazać jednoznacznie, iż udostępnienie danych zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy. W przypadku polegania Wykonawcy na potencjale innych podmiotów stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i winien skalkulować cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, a dowód jego wniesienia winien złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych elementów niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, odpowiednio do wzorów tabelarycznych stanowiących Załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wymagane próbki oraz jego opis techniczny lub funkcjonalny, schemat/y, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 5. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą załączniki od 1 do 6, zawierające oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6) SIWZ, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 6. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, w tym spółki cywilne.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowo przedstawione i opisane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ w pkt 16).
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Gwarancja i rękojmia
Kryt 2p 15
Kryt 3 Termin realizacji
Kryt 3p 15
Adres strony internetowej siwz www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p
Data składania wniosków 24/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w Dziale Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p., w terminie do dnia 24 sierpnia 2015r. do godziny 10:00.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)