Modernizację krytej pływalni w Ciechanowie ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej

Data publikacji 2015-08-12
Data zakończenia 2015-08-27 10:00:00
Instytucja Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120671 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452122125, 453311007, 453100003, 454320004, 317113006, 454211108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja krytej pływalni w Ciechanowie.
Zakres prac planowanych do wykonania w hali basenowej obejmuje:
ETAP 1:

- częściową wymianę grzejników centralnego ogrzewania w hali basenowej z wymianą rur przyłączeniowej ,
- wymianę ślusarki okiennej aluminiowej w głównej hali basenowej
o powierzchni 312 m2,
- zakup i montaż systemu pomiaru czasu wraz z nakładkami na stopnie startowe oraz tablicą wyników,
- wymianę opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego w głównej hali basenowej,
- wymianę 48 mb siedzisk dla zawodników z 96 miejscami siedzącymi,
ETAP 1 robót należy wykonać do 10.10.2015 r.
ETAP 2:
- wymianę okładzin podłogowych wokół niecek basenu na powierzchni ok. 820m2 wraz z uszczelnieniem podłoża i wymianą wpustów ściekowych.
Do realizacji ETAPU 2 Wykonawca może przystąpić nie wcześniej niż 15.12.2015 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Ulica Plac Jana Pawła II 6
Nr domu 6
Miejscowość Ciechanów
Kod Pocztowy 06-400
Województwo mazowieckie
Tel 23 6749200
Fax 23 672 29 63
Internet www.umciechanow.pl
Regon 13037782400000
E-mail umciech@ci.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.umciechanow.pl
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/02/2016
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 54821300082001008888880010 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, wadium winno być odnotowane do upływu terminu składania ofert na ww rachunku bankowym - za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w innych formach (poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. z 2007 nr 42 poz. 275) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Ciechanowie przy ul. Wodnej 1, Biuro Obsługi Interesanta- (jednocześnie dołączając kopię do oferty), lub wraz z ofertą. Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą składa oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument ten nie powinien być spięty na trwale z ofertą. Ww. dokument prosimy umieszczać w ofercie w koszulce(z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy Pzp - zwrot wadium).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku
Wiedza za spełnienie powyższego warunku Zamawiający będzie rozumiał wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. odpowiednio: a) jednej roboty polegającej na remoncie obejmujących m.in.: wymianę bądź montaż stolarki okiennej aluminiowej o powierzchni co najmniej 300m2, b) jednej roboty polegającej na wymianie bądź układaniu okładzin podłogowych na powierzchni co najmniej 800 m2. Dopuszcza się by wymagane wyżej roboty obejmowała jedna umowa.
Potencjał ocena spełnienia nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art.22 ust.2 ustawy Pzp
Zdolne Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące sie doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, które spełniają następujące wymagania tj.: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Budowlanych: minimalne doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych na zadaniach obejmujących remont obiektu basenowego o wartości brutto minimum 800 000,00 PLN. b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Elektrycznych: minimalne doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych na zadaniach polegających na wykonaniu lub modernizacji instalacji elektrycznych, w tym na co najmniej 1 zadaniu o wartości brutto minimum 100 000,00 PLN. b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych; 4) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych: minimalne doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych na zadaniach polegających na wykonaniu lub modernizacji instalacji elektrycznych, w tym na co najmniej 1 zadaniu o wartości brutto minimum 50 000,00 PLN. b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika Robót Budowlanych z funkcjami Kierowników Robót branżowych wymienionych powyżej, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami dla każdej łączonej branży.
Sytuacja a) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000,00 PLN. b) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 800 000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 a) jedna roboty polegającej na remoncie obejmujących m.in.: wymianę bądź montaż stolarki okiennej aluminiowej o powierzchni co najmniej 300m2, b) jedna roboty polegającej na wymianie bądź układaniu okładzin podłogowych na powierzchni co najmniej 800 m2. Dopuszcza się by wymagane wyżej roboty obejmowała jedna umowa.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy - według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz cenowy - według załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Informacja o podwykonawcach - według wzoru załącznika nr 9 do siwz; 4. Oświadczenia wymienione w rozdziale XII SIWZ; 5. Inne dokumenty wymienione w rozdziale XII SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: 1. Zmiany osób realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - w przypadku wystąpienia uzasadnionej potrzeby, 2. Możliwość rezygnacji lub zmiany podwykonawców (podmiotów), na etapie realizacji Umowy, z pomocą których Wykonawca - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania , 3. Zmiany zakresu robót, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, 4. Zmiana podmiotu trzeciego (o którym mowa w art. 26 ust. 2b) na etapie realizacji zamówienia na podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż podmiot dotychczasowy 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych lub jeżeli w wyniku prowadzonego nadzoru archeologicznego dokonane zostaną odkrycia, wymagające bardziej gruntownych badań niż pierwotnie przewidywano, b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do STWiOR, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, c) wystąpienia anomalii pogodowych, d) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 czas realizacji ETAPU 2 zamówienia (liczony w dniach)
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.bip.umciechanow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Ciechanów, Wydział Zamówień Publicznych, Działalności Gospodarczej i Inwestycji, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów
Data składania wniosków 27/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Biuro Obsługi Interesanta- Biuro Podawcze stanowisko Nr 7 ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej o godz. 10:45 - w dniu, w którym upływa termin składania ofert, w sali konferencyjnej ul. Wodna 1. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)