Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
|
Ulica |
Plac Jana Pawła II 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Ciechanów
|
Kod Pocztowy |
06-400
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
23 6749200
|
Fax |
23 672 29 63
|
Internet |
www.umciechanow.pl
|
Regon |
13037782400000
|
E-mail |
umciech@ci.onet.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.bip.umciechanow.pl
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
28/02/2016
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 54821300082001008888880010 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie.
b. poręczeniach bankowych;
c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d. gwarancjach bankowych;
e. gwarancjach ubezpieczeniowych;
f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, wadium winno być odnotowane do upływu terminu składania ofert na ww rachunku bankowym - za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego.
4.Wadium wnoszone w innych formach (poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. z 2007 nr 42 poz. 275) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Ciechanowie przy
ul. Wodnej 1, Biuro Obsługi Interesanta- (jednocześnie dołączając kopię do oferty), lub wraz z ofertą. Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą składa oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument ten nie powinien być spięty na trwale z ofertą. Ww. dokument prosimy umieszczać w ofercie w koszulce(z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy Pzp - zwrot wadium).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku
|
Wiedza |
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający będzie rozumiał wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. odpowiednio:
a) jednej roboty polegającej na remoncie obejmujących m.in.: wymianę bądź montaż stolarki okiennej aluminiowej o powierzchni co najmniej 300m2,
b) jednej roboty polegającej na wymianie bądź układaniu okładzin podłogowych na powierzchni co najmniej 800 m2.
Dopuszcza się by wymagane wyżej roboty obejmowała jedna umowa.
|
Potencjał |
ocena spełnienia nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art.22 ust.2 ustawy Pzp
|
Zdolne |
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące sie doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, które spełniają następujące wymagania tj.:
1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Budowlanych:
minimalne doświadczenie:
a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych na zadaniach obejmujących remont obiektu basenowego o wartości brutto minimum 800 000,00 PLN.
b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Elektrycznych:
minimalne doświadczenie:
a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych na zadaniach polegających na wykonaniu lub modernizacji instalacji elektrycznych, w tym na co najmniej 1 zadaniu o wartości brutto minimum 100 000,00 PLN.
b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;
4) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych: minimalne doświadczenie:
a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych na zadaniach polegających na wykonaniu lub modernizacji instalacji elektrycznych, w tym na co najmniej 1 zadaniu o wartości brutto minimum 50 000,00 PLN.
b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika Robót Budowlanych z funkcjami Kierowników Robót branżowych wymienionych powyżej, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami dla każdej łączonej branży.
|
Sytuacja |
a) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000,00 PLN.
b) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę
ubezpieczeniową nie niższą niż 800 000,00 PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
a) jedna roboty polegającej na remoncie obejmujących m.in.: wymianę bądź montaż stolarki okiennej aluminiowej o powierzchni co najmniej 300m2,
b) jedna roboty polegającej na wymianie bądź układaniu okładzin podłogowych na powierzchni co najmniej 800 m2.
Dopuszcza się by wymagane wyżej roboty obejmowała jedna umowa.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy - według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ;
2. Wypełniony formularz cenowy - według załącznika nr 2 do SIWZ;
3. Informacja o podwykonawcach - według wzoru załącznika nr 9 do siwz;
4. Oświadczenia wymienione w rozdziale XII SIWZ;
5. Inne dokumenty wymienione w rozdziale XII SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie:
1. Zmiany osób realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - w przypadku wystąpienia uzasadnionej potrzeby,
2. Możliwość rezygnacji lub zmiany podwykonawców (podmiotów), na etapie realizacji Umowy, z pomocą których Wykonawca - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania ,
3. Zmiany zakresu robót, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy,
4. Zmiana podmiotu trzeciego (o którym mowa w art. 26 ust. 2b) na etapie realizacji zamówienia na podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż podmiot dotychczasowy
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych lub jeżeli w wyniku prowadzonego nadzoru archeologicznego dokonane zostaną odkrycia, wymagające bardziej gruntownych badań niż pierwotnie przewidywano,
b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do STWiOR, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy,
c) wystąpienia anomalii pogodowych,
d) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
czas realizacji ETAPU 2 zamówienia (liczony w dniach)
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.umciechanow.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Ciechanów, Wydział Zamówień Publicznych, Działalności Gospodarczej i Inwestycji, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów
|
Data składania wniosków |
27/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Biuro Obsługi Interesanta- Biuro Podawcze stanowisko Nr 7 ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej
o godz. 10:45 - w dniu, w którym upływa termin składania ofert, w sali konferencyjnej ul. Wodna 1.
2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|