Dostawa sprzętu do rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz dodatkowego wyposażenia dla Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Werbkowicach w ramach Projektu pn. Transgraniczna współpraca na rzecz edukacji, rehabilitacji i turystyki osób niepełnosprawnych - przebudowa, rozbudowa i adaptacja budynków rehabilitacyjnych w Alojzowie i Lwowie. Projekt współfinansowany z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013

Data publikacji 2015-08-12
Data zakończenia 2015-08-20 13:00:00
Instytucja Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Werbkowicach
Miejscowość Werbkowice
Województwo lubelskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Dostawcy usług aplikacyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 205754 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331584006, 331931206, 331931213, 349530002, 336930004, 724160009, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz dodatkowego wyposażenia dla Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Werbkowicach w ramach Projektu pn. Transgraniczna współpraca na rzecz edukacji, rehabilitacji i turystyki osób niepełnosprawnych - przebudowa, rozbudowa i adaptacja budynków rehabilitacyjnych w Alojzowie i Lwowie, współfinansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, instalację oraz pierwsze uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń.
3.W ramach zamówienia wymagane jest przeszkolenie personelu.
4.Szczegółowe warunki realizacji dostawy zostały określone w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SzOPZ) znajduje się w Załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie stanowić załącznik do umowy, po jej zawarciu.

6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Werbkowicach
Ulica ul. Piłsudskiego 4
Nr domu 4
Miejscowość Werbkowice
Kod Pocztowy 22-550
Województwo lubelskie
Tel 84 6572049
Fax 84 6572049
Internet www.werbkowice.psouu.org.pl
Regon 06073018600000
E-mail zk.werbkowice@psouu.org
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: organizacja pozarządowa
Rodzaj zam inny organizacja pozarządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Werbkowicach, nr konta 24 9642 0009 2001 0000 1603 0001.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający przy ocenie spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia będzie brał pod uwagę wyłącznie główne dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami wskazującymi, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże należyte wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należyte wykonywanie co najmniej jednej dostawy sprzętu i urządzeń do rehabilitacji o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Wykonawca załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane należycie. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże należyte wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należyte wykonywanie co najmniej jednej dostawy sprzętu i urządzeń do rehabilitacji o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Wykonawca załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany wytycznych, zasad, reguł, dokumentów programowych lub innych dokumentów dotyczących realizacji projektów w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, w zakresie wynikającym ze zmian wyżej wymienionych dokumentów, 2) wydłużenia terminu realizacji Projektu ponad termin określony w umowie, co skutkować będzie wydłużeniem terminu realizacji zamówienia, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku tym dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, 4) zmiany sprzętu, gdy dostawa sprzętu o parametrach wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanie się niemożliwa z powodu zaprzestania ich produkcji. Zamawiający dopuszcza wówczas zmianę na sprzęt o porównywalnych lub lepszych parametrach użytkowych, niż wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy. 5) działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje, i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie terminów i warunków realizacji. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: a) powódź, pożar, b) inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru, c) zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, d) nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, e) promieniowanie lub skażenia, f) nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, g) wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na chorobę zakaźną lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. 6) wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.werbkowice.psouu.org.pl
Adres uzyskania siwz PSOUU Koło w Werbkowicach Warsztat Terapii Zajęciowej w Turkowicach, 22-530 Mircze, Turkowice 131, pok. Nr 20
Data składania wniosków 20/08/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce PSOUU Koło w Werbkowicach Warsztat Terapii Zajęciowej w Turkowicach, 22-530 Mircze, Turkowice 131, pok. Nr 20
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2015r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego - PSOUU Koło w Werbkowicach Warsztat Terapii Zajęciowej w Turkowicach, 22-530 Mircze, Turkowice 131, pok. Nr 20. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Wojciech Krempla nr fax (84) 657-20-49, e-mail wtz.turkowice@psouu.org.pl
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Karty charakterystyki urządzeń - dotyczy tych urządzeń, dla których taki wymóg został określony w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)