Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych dla SP ZOZ Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie, Nr sprawy: DZP-271-418/15

Data publikacji 2015-08-12
Data zakończenia 2015-08-26 10:00:00
Instytucja Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 206110 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych.
2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. wykonanie instalacji chłodzenia opartej na systemach VRF w budynku Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie według szczegółowego opisu znajdującego się w Załączniku nr l do SIWZ obejmujące:
2.1.1. ułożenie rurociągów z tworzyw sztucznych,
2.1.2. ułożenie rurociągów chłodniczych,
2.2. dostawa i montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów typ Multi SPLIT
w budynku Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie obejmująca:
2.2.1. dostawę klimatyzatorów o parametrach nie gorszych niż parametry opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ,
2.2.2. wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z urządzeń klimatyzatorów,
2.2.3. montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów,
2.2.4. montaż instalacji freonowej,
2.2.5. zabezpieczenie przejść przewodów przez ściany,
2.2.6. podłączenie klimatyzatorów,
2.2.7. próby szczelności instalacji,
2.2.8. wykonanie izolacji termicznych,
Załącznik Nr 1 do SIWZ obejmuje: projekt budowlano - wykonawczy wraz z rysunkami, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.

2.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego materiałom, wyposażeniu i urządzeniom, jest obowiązany wykazać na etapie złożenia oferty, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2.4. Jeżeli Wykonawca w sposób jednoznaczny na etapie złożenia oferty nie zaproponuje stosowania, materiałów, urządzeń lub wyposażenia innych niż to zostało sprecyzowane w projekcie przyjmuje się, że oferuje materiały, urządzenia lub wyposażenie dokładnie takie, jak to jest określone w projekcie.
2.5. Przez jednoznaczne określenie rozumie się podanie dokładnych nazw i typów oraz producentów zastosowanych materiałów, urządzeń lub wyposażenia, w zestawieniach materiałów w kosztorysie ofertowym.
2.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (roboty budowlane, zamontowane urządzenia techniczne oraz wyposażenie).
2.7. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji Wykonawca przeprowadzał bezpłatną konserwację, czyszczenie i dezynfekcję systemu klimatyzacji - zgodnie z wymaganiami dokumentacji technicznej zainstalowanych urządzeń. Terminy przeprowadzenia konserwacji każdorazowo będzie uzgadniał z Zamawiającym.
3. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty protokolarnego przekazania pomieszczeń, w których będą wykonywane prace związane z wykonaniem zamówienia.
1. Zamawiający wymaga, by prace związane z wykonaniem zamówienia realizowane były poza godzinami pracy Pracowni Diagnostyki Obrazowej (pom. 018 i 020), Poradni Chirurgii Stomatologicznej (pom. 20,21i 22), Poradni Ortodoncji (pom. 102 i 114), Centralnej Rejestracji (pom. 24 i 28). Możliwe jest wykonywanie zamówienia poza godzinami pracy Kliniki. tj. po godz. 20:00.
2. Zamawiający przed rozpoczęciem prac objętych zamówieniem przedstawi Wykonawcy szczegółowy harmonogram prac uwzgledniający godziny wykonywania prac w poszczególnych pomieszczeniach, gdzie w/w prace mają być wykonywane.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
Ulica ul. Montelupich 4
Nr domu 4
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 012 4245424
Fax 012 4245490
Internet www.uks.com.pl
Regon 35707047800000
E-mail emroczek@uks.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Tak
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium można wnosić w następujących formach: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2014 r, poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie 81 1130 1150 0012 1268 5520 0005, 4. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie realizacji przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą nie zszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale związany z ofertą, Zamawiający nie dokona jego zwrotu. Termin ważności zobowiązania gwaranta lub poręczyciela wynikający z dokumentu nie może upływać wcześniej niż termin związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 6. Wykonawcy, którzy nie wniosą w terminie wadium, wniosą je w innej formie od podanych powyżej lub w innej wysokości niż wskazana przez Zamawiającego, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. e. a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, b. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, c. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, d. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, e. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, f. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Uprawnienie Wykonawca przedstawia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. Za zamówienie podobne Zamawiający uzna dostawę i montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów typ Multi SPLIT o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie (referencje) z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zdolne Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia Wykonawcy że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby: - odpowiedzialnej za kierowanie pracami montażowymi, osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 póz. 578) - wymagana 1 osoba - odpowiedzialnej za wykonanie instalacji elektrycznej, osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 póz. 578). Wykonawca zobowiazany jest przedstawić oświadczenie wraz z wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
Sytuacja O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający opłaconą polisę, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł., w przypadku, gdy okres obowiązywania polisy jest krótszy niż okres gwarancji na ostatnie z urządzeń wchodzących w skład przedmiotu umowy (dostawy) Wykonawca ma obowiązek przedstawić OŚWIADCZENIE, że po wygaśnięciu bieżącej polisy przedstawi Zamawiającemu nową polisę ważną do końca wygaśnięcia gwarancji na ostatnie z urządzeń wchodzących w skład przedmiotu umowy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby dokument wskazywał: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę kart katalogowych oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych lub ich szczegółowych opisów techniczno - funkcjonalnych, potwierdzających zgodność z wymaganiami określonymi w SIWZ. Karty lub opisy muszą być w języku polskim lub muszą zawierać tłumaczenie na język polski. Tłumaczenie musi być potwierdzone przez Wykonawcę, lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem
Inne dokumenty W celu zaakceptowania warunków umowy Wykonawca przedstawi zaakceptowany (podpisany w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uks.com.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, pokój 48
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Dyrekcji SP ZOZ Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, pok. 41
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)