Wykonanie modułu programowego e-repozytorium w ramach platformy systemowej Wirtualnego Centrum Chorób Cywilizacyjnych

Data publikacji 2015-08-12
Data zakończenia 2015-08-21 10:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 206626 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) usługę Wykonanie modułu programowego e-repozytorium w ramach platformy systemowej Wirtualnego Centrum Chorób Cywilizacyjnych do realizacji Projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno - Społecznych, zadanie 4, etap II, poz. Budowa e-repozytorium opracowań i publikacji naukowych - moduł funkcjonalny systemu,
b) wdrożenie, konfigurację i uruchomienie w/w oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego wraz przeprowadzeniem szkolenia w niezbędnym zakresie wyznaczonemu personelowi Zamawiającemu dla minimum 4 osób z zakresu obsługi i administracji wdrożonego oprogramowania,
c) dostarczenie dokumentacji: użytkownika, administratora oraz dokumentacji technicznej oprogramowania,
d) świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym we wzorze umowy,
e) wszelkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania i uruchomienia oprogramowania, zgodnego z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Ulica ul. Krasińskiego 54/56
Nr domu 54
Nr miesz 56
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-755
Województwo mazowieckie
Tel 261 852 689, 261 852 309
Fax 261 852 715
Internet www.wiml.waw.pl
Regon 01013218800000
E-mail mpuszkar.wiml.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 500,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej dwóch usług zaprojektowania, wykonania i wdrożenia systemu informatycznego (w architekturze trójwarstwowej z dostępem do Systemu za pośrednictwem tzw. Cienkiego klienta w postaci przeglądarki internetowej) dla min. 300 użytkowników, działającego min. w 5 lokalizacjach terenowych o wartości, co najmniej 200 000,00 zł brutto (a w przypadku jeśli wartość usługi została wyrażona w walucie obcej - równowartość 200 000,00 złotych brutto według średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie systemu); b) co najmniej jedno wdrożenie systemu informatycznego (w architekturze trójwarstwowej) z dostępem do Systemu za pośrednictwem tzw. cienkiego klienta w postaci przeglądarki internetowej, zintegrowanego z min. 3 innymi systemami, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, który został wykonany z zachowaniem norm jakości ISO 9001 oraz bezpieczeństwa ISO 27001 lub równoważnymi, potwierdzonych aktualnym na dzień wykonania certyfikatem wystawionym przez akredytowaną instytucję certyfikującą potwierdzającym posiadanie przez Wykonawcę wdrożonych norm ISO 9001 i ISO 27001 lub równoważnych (a w przypadku jeśli wartość usługi została wyrażona w walucie obcej - równowartość 200 000,00 złotych brutto według średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie systemu); Cienki klient (ang. thin client) - komputer bądź specjalizowane urządzenie (terminal komputerowy) wraz z odpowiednim oprogramowaniem typu klient, umożliwiające obsługę aplikacji stworzonej w architekturze klient-serwer. Cechą szczególną cienkiego klienta jest niezależność od obsługiwanej aplikacji serwerowej (jej zmiana nie pociąga za sobą konieczności wymiany oprogramowania klienta). Dodatkowym atutem jest niewielkie zapotrzebowanie na moc przetwarzania.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować zasobami kadrowymi składającymi się z następujących osób: a) co najmniej 1 Analityk - posiadający wyższe wykształcenie informatyczne trzeciego stopnia, posiadający min. 3 letnie doświadczenie w tworzeniu specyfikacji wymagań systemów informatycznych; b) co najmniej 4 Programistami / wdrożeniowcami - z wyższym wykształceniem informatycznym i min. 5 letnim. doświadczeniem w realizacji wdrożeń systemów informatycznych w architekturze Trójwarstwowej z dostępem do systemu za pośrednictwem Cienkiego klienta w postaci Przeglądarki internetowej, dla nieograniczonej liczby użytkowników; c) co najmniej 2 Programistami / wdrożeniowcami - z wyższym wykształceniem informatycznym i doświadczeniem w realizacji wdrożeń systemów informatycznych zintegrowanych z portalem internetowym, hurtownią danych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto; d) co najmniej 1 Kierownikiem Projektu -posiadającym wyższe wykształcenie i certyfikat Certyfikat PRINCE2® Practitioner lub równoważny oraz doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularzu ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmiany do treści zawartej umowy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych urządzeń lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a. zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiany stawek podatku od towarów i usług; zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące; b. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; c. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; d. siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wiml.waw.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego, bud. nr 5 pok. nr 26 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 21/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, bud. nr 2 pok. nr 37 - Punkt Ewidencyjny WIML
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe POIG.02.03.00-14-130/13
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)