| Data publikacji |
2015-08-12 |
| Data zakończenia |
2015-09-04 12:00:00 |
| Instytucja |
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych |
| Miejscowość |
Warszawa |
| Województwo |
mazowieckie |
| Branża |
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Meble
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
206630 / 2015 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
451113000, 453100003, 453300009, 453320003, 453322005, 454000001, 454100004, 454221002, 454300000, 454421008, 454421802, 454500006, 302313003, 391000003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie i aranżacji wybranych pomieszczeń siedziby Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie, ul. Grójecka 127.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) robót rozbiórkowych,
b) demontażu,
c) robót hydraulicznych,
d) ścianek z płyt G-K,
e) gładzi gipsowych,
f) osadzenia drzwi, montaż drzwi wraz z ościeżnicami,
g) gruntowania i malowania powierzchni,
h) robót elektrycznych,
i) montażu opraw oświetleniowych,
j) okładzin z łupka kamiennego,
k) tapetowania ścian,
l) okładzin fornirowanych na ścianach,
m) ściany zielonej z mchu,
n) ułożenia wykładziny PCV i wykładziny dywanowej,
o) czyszczenia oraz wymiany elementów wentylacji,
p) lady recepcyjnej,
q) informacji wizualnej.
Roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z dokumentacją obejmującą:
a) projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i informatycznych - załącznik nr 1 do SIWZ,
b) przedmiar robót (roboty elektryczne) - załącznik nr 2 do SIWZ,
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) - załącznik nr 3 do SIWZ,
d) projekt aranżacji hallu wejściowego - załącznik nr 4 do SIWZ,
e) przedmiar robót (hall wejściowy) - załącznik nr 5 do SIWZ,
f) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (hall wejściowy) - załącznik nr 6 do SIWZ,
g) wizualizacje (hall wejściowy) - załącznik nr 7 do SIWZ,
h) projekt aranżacji pomieszczeń (2, 3 i 4 piętro) - załącznik nr 8 do SIWZ,
i) przedmiar robót (2, 3 i 4 piętro) - załącznik nr 9 do SIWZ,
j) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (2, 3 i 4 piętro) - załącznik nr 10 do SIWZ,
k) przedmiar (zieleń, kwiaty) - załącznik nr 11 do SIWZ |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
|
| Ulica |
ul. Grójecka 127
|
| Nr domu |
127
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
02-124
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 589 82 80
|
| Fax |
022 589 81 71
|
| Regon |
00011577200000
|
| E-mail |
a.niewiadomska@lasy.gov.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
| Rodzaj zam inny |
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
70
|
| Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, przez cały okres związania ofertą, w wysokości 40 000 zł
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie budynku biurowego, administracyjnego lub innego budynku użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto
|
| Potencjał |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
| Zdolne |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że
a) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wysokości sumy ubezpieczenia co najmniej 2 000 000 zł (słownie dwa miliony złotych)
oraz
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 zł (słownie dwa miliony złotych)
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym:
1) wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku:
a) wstrzymania przez Zamawiającego lub inny uprawniony organ wykonania robót - o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót;
b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
c) przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
d) wystąpienia istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej skutkujących wstrzymaniem robót w wyniku oczekiwania na wykonanie dokumentacji zamiennej;
2) zmiany technologii wykonania robót, w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności technicznych uniemożliwiających przeprowadzenie robót przewidzianych w dokumentacji przy zastosowaniu założonych technologii,
3) zmiany rodzaju materiałów lub urządzeń, w przypadku zaprzestania ich produkcji lub wycofania z obrotu.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
99
|
| Kryt 2 |
Termin wykonania zmówienia
|
| Kryt 2p |
1
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zamowienia_publiczne
|
| Adres uzyskania siwz |
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa
|
| Data składania wniosków |
04/09/2015
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce |
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa, pokój nr 123
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|