I.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż kompleksowego wyposażenia wnętrz wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji hotelu skategoryzowanego na jedną gwiazdkę oraz wyposażenia laboratorium w ramach projektu Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II w Stanowicach w gminie Bogdaniec.
Założenia ogólne dla hotelu:Budynek znajdujący się w północno-zachodniej części dziedzińca zabytkowego zespołu parkowo-pałacowego w Stanowicach w Gminie Bogdaniec, jest budynkiem murowanym dwukondygnacyjnym, z czego druga kondygnacja znajduje się na poddaszu dachu stromego dwuspadowego. Budynek bez windy, na parterze budynku Zamawiający przewidział klatkę schodową, w której planowane jest stanowisko recepcyjne a także ogólnodostępne sanitariaty, jadalnię z zapleczem kuchennym i zmywalnię, boks porządkowy oraz pokoje mieszkalne z łazienkami. Na półpiętrze i piętrze przewidziano pokoje mieszkalne z łazienkami, magazyny na czystą i brudną pościel, pomieszczenia dla sprzątaczek oraz pomieszczenie porządkowe.
Założenia ogólne dla budynku laboratorium:Budynek dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym, położony w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym. Na górnej kondygnacji znajduje się laboratorium chemiczne, węzeł sanitarny oraz pomieszczenia biurowe i socjalne. W przyziemiu znajdują się budowane pomieszczenia przeznaczone na laboratoria chemiczne, biologiczne, fizyczne oraz elektroniki z cybernetyką.
2.Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
Część I-przedmiotem zamówienia jest dostawa pieca konwekcyjno-parowego wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).
42.21.40.00-9 Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania;79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych;Część II - przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). 39.14.10.00-2 Meble i wyposażenie kuchni
42.21.50.00-6 Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów;39.22.00.00-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe;79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych;Część III - przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla pomieszczeń gospodarczych wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II -Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).39.10.00.00-3 Meble
39.14.13.00-5 Szafy;44.41.10.00-4 Wyroby sanitarne;39.51.54.10-2 Rolety wewnętrzne;39.15.00.00-8 Różne meble i wyposażenie;79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych;Część IV - przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowego wyposażenia hotelu wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). 39.15.00.00-8 Różne meble i wyposażenie; 42.99.90.00-5 Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym; 39.11.00.00-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części; 34.91.20.00-3 Wózki bagażowe;39.22.00.00-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe; 39.51.00.00-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym; Część V - przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pokoi wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 39.10.00.00-3 Meble; 39.51.54.10-2 Rolety wewnętrzne; 39.14.31.10-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39.14.31.12-4 Materace;39.29.89.00-6 Różne wyroby dekoracyjne; 31.52.00.00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe;39.22.11.23-5 Szklanki do napojów 39.13.60.00-4 Wieszaki na odzież; 38.62.20.00-1 Lustra
79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych; 39.11.00.00-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części;Część VI - przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia recepcyjnego wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).39.15.00.00-8 Różne meble i wyposażenie 39.29.89.00-6 Różne wyroby dekoracyjne; 79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych;39.11.00.00-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części;Część VII - przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do jadalni wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II -Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).39.14.32.00-8 Meble do jadalni39.29.89.00-6 Różne wyroby dekoracyjne;39.51.54.10-2 Rolety wewnętrzne 79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 39.11.00.00-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Część VIII - przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz rolet do pomieszczeń laboratoriów Klubu Młodego Wynalazcy wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II -Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). 39.10.00.00-3 Meble; 39.51.54.10-2 Rolety wewnętrzne, 39.29.89.00-6 Różne wyroby dekoracyjne,
79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych,39.11.00.00-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia.
4.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z minimalnymi parametrami, wymaganiami określonymi w TOMIE II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie zestawienia minimalnych parametrów, wymagań wymaganych przez Zamawiającego, dla poszczególnych części od I do VIII.
5.Podstawowe parametry zamówienia:
a)Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia.
b)Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
c)Adres dostawy: Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o., Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec.d)Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru, oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie zamówienia.e)W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady. f)W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego Wykonawca po wezwaniu pisemnym (e-mail) przez Zamawiającego obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania nie później niż w ciągu 24 godzin - jest to czas zwany czasem reakcji licząc od daty zgłoszenia, z wyłączeniem dni świątecznych. Czas Reakcji - czas liczony od momentu prawidłowego przekazania Zgłoszenia o wadzie do momentu podjęcia przez Wykonawcę działań zmierzających do ustalenia przyczyn i usunięcia Wady. g)Maksymalny czas na usunięcie usterki i naprawienie awarii urządzeń dla części I - VIII strony określają na 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zgłoszenia. h)Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę.i)Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej części licząc od dnia odbioru końcowego na okres minimalny 12 miesięcy.Okres Gwarancji jest wiążący i zostanie wskazany w Formularzu ofertowym każdego Wykonawcy - podlega ocenie zgodnie z przyjętymi kryteriami.j)W przypadku, gdy w okresie gwarancji Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności bądź pozostaje w opóźnieniu w stosunku do terminów określonych w SIWZ oraz w Umowie, Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.k)Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
l)Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta.m)Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania (bez zastrzeżeń), przez obie strony, protokołu odbioru - dotyczy wszystkich części. Minimalna wymagana gwarancja na każde dostarczone wyposażenie, urządzenie wskazana została w TOMIE II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. n)W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania przeglądów gwarancyjnych, konserwacji, w tym wymiany odpowiednich elementów urządzenia, niezbędnych dla zapewnienia prawidłowej pracy urządzenia, w miejscu użytkowania i zgodnych z zaleceniami Producenta i przez okres udzielonej przez niego gwarancji. o)Wykonawca ponosi koszty transportu (w tym przesyłek) związane z naprawami gwarancyjnymi.
6.Wymagania stawiane Wykonawcy:a)Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.b)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. c)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. d)Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu wymagane dokumenty określone w TOMIE II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części przedmiotu zamówienia. e)Termin zapłaty za fakturę 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
f)Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wymiarów z natury.
g)Wykonawca przedstawi w ciągu 7 dni od momentu podpisania umowy do akceptacji Zamawiającemu Koncepcje aranżacji wnętrz hotelu (z wizualizacjami wszystkich rodzajów pomieszczeń, objętych Opisem przedmiotu zamówienia), na podstawie architektonicznego projektu wykonawczego oraz wytycznych Zamawiającego, po wcześniejszej wizji lokalnej obiektu i dokonaniu zdjęcia wymiarów z natury. Zamawiający może wnosić o zmianę koncepcji do momentu otrzymania od Wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom. h)W przypadku zakwestionowania koncepcji lub jej elementu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmienioną koncepcję (z uwzględnieniem uwag Zamawiającego) w ciągu 3 dni. i)Ostateczna koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. j)Przedstawione Zamawiającemu opracowanie powinno uwzględniać rzuty, układy ścian, podłóg, próbki materiałowe, wizualizacje. k)Zakres opracowania dotyczy następujących pomieszczeń w zależności od części:i.Piec konwekcyjno- parowy-dostosowany do układu pomieszczenia, ii.Wyposażenia kuchni-w sprzęt odpowiadający standardowi obiektu hotelowego jednej gwiazdki wg projektu architektonicznego hotelu oraz wytycznych projektanta (Załącznik A do SIWZ)
iii.Wyposażenia pomieszczeń gospodarczych - zgodnie z Opisem ujętym w TOMIE II, iv.Dodatkowego wyposażenia hotelu- zgodnie z Opisem ujętym w TOMIE II, v.Recepcja-1 stanowisko recepcyjne oraz pozostałe wyposażenie pomieszczenia 0.01 Klatka schodowa wg projektu architektonicznego hotelu (Załącznik A do SIWZ),vi.Jadalnia - wyposażenie na 36 osób,vii.Wyposażenie pokoi na 36 osób,Przy czym koncepcja musi zostać dostosowana do wymogów odpowiadających standardowi obiektu hotelowego jednej gwiazdki, istniejących układów pomieszczeń, instalacji branżowych, stolarki okiennej-w tym celu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obmiaru przedwykonawczego.
viii.Koncepcja musi zostać dostosowana do zastanej kolorystyki ścian, podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej. ix.Wyposażenie pomieszczenia nr 018 wg. Załącznika C do SIWZ dla 2 osób;x.Wyposażenie w rolety wewnętrzne 23 szt. dostosowane do istniejących układów pomieszczeń, stolarki okiennej-w tym celu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obmiaru przedwykonawczego.
Ponadto w przypadku pomieszczenia 0.09-Zamawiający wymaga wyposażenia pomieszczenia w rolety zaciemniające.Projekt musi zostać dostosowany do zastanej kolorystyki ścian, podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej.
7.Warunki dostawy: a)Miejscem dostawy i odbioru przedmiotu umowy jest Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o. Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec,b)w ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi instruktaż stanowiskowy wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi koniecznym do prawidłowej eksploatacji zamówionych urządzeń.8.Wizja lokalna: Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania, ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami Rozdziału XIII.
II.PODWYKONAWCY I PODMIOTY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 26 UST. 2B USTAWY PZP.1.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Załączniku nr 3 do IDW. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców.2.Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawców kluczowych części zamówienia.
3.Umowa o podwykonawstwo: Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w Umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie danego zakresu Umowy o podwykonawstwo.; 4.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36 b ust 2.;5.W sytuacji, kiedy Wykonawca samodzielnie wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, nawet jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z potencjału podmiotów trzecich nie jest zobowiązany do udowadniania, iż zasobami podmiotów trzecich będzie dysponował.6.Wykonawca składający ofertę wspólną nie jest podwykonawcą. III.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY RÓWNOWAŻNEJ 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 2.Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 3.Podane w opisie przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ) parametry stanowią parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w treści dokumentów składających się na TOM II SIWZ. Ofertą równoważną jest więc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. 4.W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ) przez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych, o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 5.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Ciężar udowodnienia przez Wykonawcę zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 7.Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard jakości towarów i usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu eferencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim: elementom, materiałom urządzeniom parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi elementami, materiałami, urządzeniami w sposób pozwalający uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. 8.Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej syg. Akt. KIO/UZP 1400/08. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
9.Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadające odpowiednie certyfikaty, atesty i dopuszczenia, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne, oraz posiadające legalne oprogramowanie, licencje, itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie dokumenty, wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ), potwierdzające spełnienie określonych przepisami norm oraz certyfikatów.
10.Gdziekolwiek w dokumentach przywołane są konkretne normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich uprzedniego sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego.
11.Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez wykonawcę i przedłożone zamawiającemu, co najmniej na 14 dni przed datą oczekiwanego przez wykonawcę zatwierdzenia ich przez zamawiającego. W przypadku, gdy zamawiający stwierdzi, że zaproponowane zmiany nie zapewniają zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania wykonawca zastosuje się do norm przywołanych w dokumentach. Powyższe należy przyjąć z zastrzeżeniem, iż tam gdzie wymagany jest okres gwarancji należy zapewnić rozwiązania, które pozwolą na dotrzymanie warunków i czasu gwarancji.
IV.INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
V.SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza przedstawienia ofert częściowych.
VI.OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE
Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ofert wariantowych.
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do 4 tygodni dla każdej Części.
OpisI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż kompleksowego wyposażenia wnętrz wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji hotelu skategoryzowanego na jedną gwiazdkę oraz wyposażenia laboratorium w ramach projektu Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II w Stanowicach w gminie Bogdaniec.
Założenia ogólne dla hotelu:
Budynek znajdujący się w północno-zachodniej części dziedzińca zabytkowego zespołu parkowo-pałacowego w Stanowicach w Gminie Bogdaniec, jest budynkiem murowanym dwukondygnacyjnym, z czego druga kondygnacja znajduje się na poddaszu dachu stromego dwuspadowego. Budynek bez windy, na parterze budynku Zamawiający przewidział klatkę schodową, w której planowane jest stanowisko recepcyjne a także ogólnodostępne sanitariaty, jadalnię z zapleczem kuchennym i zmywalnię, boks porządkowy oraz pokoje mieszkalne z łazienkami. Na półpiętrze i piętrze przewidziano pokoje mieszkalne z łazienkami, magazyny na czystą i brudną pościel, pomieszczenia dla sprzątaczek oraz pomieszczenie porządkowe.
Założenia ogólne dla budynku laboratorium:
Budynek dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym, położony w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym.
Na górnej kondygnacji znajduje się laboratorium chemiczne, węzeł sanitarny oraz pomieszczenia biurowe i socjalne. W przyziemiu znajdują się budowane pomieszczenia przeznaczone na laboratoria chemiczne, biologiczne, fizyczne oraz elektroniki z cybernetyką.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
Część I - przedmiotem zamówienia jest dostawa pieca konwekcyjno - parowego wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).
42.21.40.00-9 Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z minimalnymi parametrami, wymaganiami określonymi w TOMIE II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie zestawienia minimalnych parametrów, wymagań wymaganych przez Zamawiającego, dla poszczególnych części od I do VIII.
5. Podstawowe parametry zamówienia:
a) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia.
b) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
c) Adres dostawy: Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o., Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec.
d) Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru, oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie zamówienia.
e) W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady.
f) W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego Wykonawca po wezwaniu pisemnym (e-mail) przez Zamawiającego obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania nie później niż w ciągu 24 godzin - jest to czas zwany czasem reakcji licząc od daty zgłoszenia, z wyłączeniem dni świątecznych. Czas Reakcji - czas liczony od momentu prawidłowego przekazania Zgłoszenia o wadzie do momentu podjęcia przez Wykonawcę działań zmierzających do ustalenia przyczyn i usunięcia Wady.
g) Maksymalny czas na usunięcie usterki i naprawienie awarii urządzeń dla części I - VIII strony określają na 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zgłoszenia.
h) Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę.
i) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej części licząc od dnia odbioru końcowego na okres minimalny 12 miesięcy.
Okres Gwarancji jest wiążący i zostanie wskazany w Formularzu ofertowym każdego Wykonawcy - podlega ocenie zgodnie z przyjętymi kryteriami.
j) W przypadku, gdy w okresie gwarancji Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności bądź pozostaje w opóźnieniu w stosunku do terminów określonych w SIWZ oraz w Umowie, Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
l) Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta.
m) Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania (bez zastrzeżeń), przez obie strony, protokołu odbioru - dotyczy wszystkich części. Minimalna wymagana gwarancja na każde dostarczone wyposażenie, urządzenie wskazana została w TOMIE II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
n) W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania przeglądów gwarancyjnych, konserwacji, w tym wymiany odpowiednich elementów urządzenia, niezbędnych dla zapewnienia prawidłowej pracy urządzenia, w miejscu użytkowania i zgodnych z zaleceniami Producenta i przez okres udzielonej przez niego gwarancji.
o) Wykonawca ponosi koszty transportu (w tym przesyłek) związane z naprawami gwarancyjnymi.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
d) Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu wymagane dokumenty określone w TOMIE II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części przedmiotu zamówienia.
e) Termin zapłaty za fakturę 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
f) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wymiarów z natury.
g) Wykonawca przedstawi w ciągu 7 dni od momentu podpisania umowy do akceptacji Zamawiającemu Koncepcje aranżacji wnętrz hotelu (z wizualizacjami wszystkich rodzajów pomieszczeń, objętych Opisem przedmiotu zamówienia), na podstawie architektonicznego projektu wykonawczego oraz wytycznych Zamawiającego, po wcześniejszej wizji lokalnej obiektu i dokonaniu zdjęcia wymiarów z natury. Zamawiający może wnosić o zmianę koncepcji do momentu otrzymania od Wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom.
h) W przypadku zakwestionowania koncepcji lub jej elementu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmienioną koncepcję (z uwzględnieniem uwag Zamawiającego) w ciągu 3 dni.
i) Ostateczna koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
j) Przedstawione Zamawiającemu opracowanie powinno uwzględniać rzuty, układy ścian, podłóg, próbki materiałowe, wizualizacje.
k) Zakres opracowania dotyczy następujących pomieszczeń w zależności od części:
i. Piec konwekcyjno- parowy - dostosowany do układu pomieszczenia
ii. Wyposażenia kuchni - w sprzęt odpowiadający standardowi obiektu hotelowego jednej gwiazdki wg projektu architektonicznego hotelu oraz wytycznych projektanta (Załącznik A do SIWZ)
iii. Wyposażenia pomieszczeń gospodarczych - zgodnie z Opisem ujętym w TOMIE II
iv. Dodatkowego wyposażenia hotelu- zgodnie z Opisem ujętym w TOMIE II
v. Recepcja - 1 stanowisko recepcyjne oraz pozostałe wyposażenie pomieszczenia 0.01 Klatka schodowa wg projektu architektonicznego hotelu (Załącznik A do SIWZ)
vi. Jadalnia - wyposażenie na 36 osób
vii. Wyposażenie pokoi na 36 osób
Przy czym koncepcja musi zostać dostosowana do wymogów odpowiadających standardowi obiektu hotelowego jednej gwiazdki, istniejących układów pomieszczeń, instalacji branżowych, stolarki okiennej - w tym celu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obmiaru przedwykonawczego.
viii. Koncepcja musi zostać dostosowana do zastanej kolorystyki ścian, podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej.
ix. Wyposażenie pomieszczenia nr 018 wg. Załącznika C do SIWZ dla 2 osób
x. Wyposażenie w rolety wewnętrzne 23 szt. dostosowane do istniejących układów pomieszczeń, stolarki okiennej - w tym celu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obmiaru przedwykonawczego.
Ponadto w przypadku pomieszczenia 0.09 - Zamawiający wymaga wyposażenia pomieszczenia w rolety zaciemniające
Projekt musi zostać dostosowany do zastanej kolorystyki ścian, podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej.
7. Warunki dostawy:
a) Miejscem dostawy i odbioru przedmiotu umowy jest Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o. Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec,
b) w ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi instruktaż stanowiskowy wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi koniecznym do prawidłowej eksploatacji zamówionych urządzeń.
8. Wizja lokalna: Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania, ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ.
Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami Rozdziału XIII.
II. PODWYKONAWCY I PODMIOTY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 26 UST. 2B USTAWY PZP.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Załączniku nr 3 do IDW. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców.
2. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawców kluczowych części zamówienia.
3. Umowa o podwykonawstwo: Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w Umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie danego zakresu Umowy o podwykonawstwo.
4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36 b ust 2.
5. W sytuacji, kiedy Wykonawca samodzielnie wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, nawet jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z potencjału podmiotów trzecich nie jest zobowiązany do udowadniania, iż zasobami podmiotów trzecich będzie dysponował.
6. Wykonawca składający ofertę wspólną nie jest podwykonawcą.
III. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY RÓWNOWAŻNEJ
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
2. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
3. Podane w opisie przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ) parametry stanowią parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w treści dokumentów składających się na TOM II SIWZ. Ofertą równoważną jest więc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ) przez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych, o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych.
5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Ciężar udowodnienia przez Wykonawcę zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
7. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard jakości towarów i usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim: elementom, materiałom urządzeniom parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi elementami, materiałami, urządzeniami w sposób pozwalający uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej syg. Akt. KIO/UZP 1400/08 Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
9. Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadające odpowiednie certyfikaty, atesty i dopuszczenia, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne, oraz posiadające legalne oprogramowanie, licencje, itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie dokumenty, wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ), potwierdzające spełnienie określonych przepisami norm oraz certyfikatów.
10. Gdziekolwiek w dokumentach przywołane są konkretne normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich uprzedniego sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego.
11. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez wykonawcę i przedłożone zamawiającemu, co najmniej na 14 dni przed datą oczekiwanego przez wykonawcę zatwierdzenia ich przez zamawiającego. W przypadku, gdy zamawiający stwierdzi, że zaproponowane zmiany nie zapewniają zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania wykonawca zastosuje się do norm przywołanych w dokumentach. Powyższe należy przyjąć z zastrzeżeniem, iż tam gdzie wymagany jest okres gwarancji należy zapewnić rozwiązania, które pozwolą na dotrzymanie warunków i czasu gwarancji.
IV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
V. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza przedstawienia ofert częściowych.
VI. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE
Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ofert wariantowych.
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do 4 tygodni dla każdej Części.I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż kompleksowego wyposażenia wnętrz wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji hotelu skategoryzowanego na jedną gwiazdkę oraz wyposażenia laboratorium w ramach projektu Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II w Stanowicach w gminie Bogdaniec.
Założenia ogólne dla hotelu:
Budynek znajdujący się w północno-zachodniej części dziedzińca zabytkowego zespołu parkowo-pałacowego w Stanowicach w Gminie Bogdaniec, jest budynkiem murowanym dwukondygnacyjnym, z czego druga kondygnacja znajduje się na poddaszu dachu stromego dwuspadowego. Budynek bez windy, na parterze budynku Zamawiający przewidział klatkę schodową, w której planowane jest stanowisko recepcyjne a także ogólnodostępne sanitariaty, jadalnię z zapleczem kuchennym i zmywalnię, boks porządkowy oraz pokoje mieszkalne z łazienkami. Na półpiętrze i piętrze przewidziano pokoje mieszkalne z łazienkami, magazyny na czystą i brudną pościel, pomieszczenia dla sprzątaczek oraz pomieszczenie porządkowe.
Założenia ogólne dla budynku laboratorium:
Budynek dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym, położony w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym.
Na górnej kondygnacji znajduje się laboratorium chemiczne, węzeł sanitarny oraz pomieszczenia biurowe i socjalne. W przyziemiu znajdują się budowane pomieszczenia przeznaczone na laboratoria chemiczne, biologiczne, fizyczne oraz elektroniki z cybernetyką.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
Część II - przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w TOMIE II - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).
39.14.10.00-2 Meble i wyposażenie kuchni
42.21.50.00-6 Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów
39.22.00.00-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
79.42.12.00-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z minimalnymi parametrami, wymaganiami określonymi w TOMIE II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie zestawienia minimalnych parametrów, wymagań wymaganych przez Zamawiającego, dla poszczególnych części od I do VIII.
5. Podstawowe parametry zamówienia:
a) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia.
b) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
c) Adres dostawy: Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o., Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec.
d) Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru, oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie zamówienia.
e) W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady.
f) W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego Wykonawca po wezwaniu pisemnym (e-mail) przez Zamawiającego obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania nie później niż w ciągu 24 godzin - jest to czas zwany czasem reakcji licząc od daty zgłoszenia, z wyłączeniem dni świątecznych. Czas Reakcji - czas liczony od momentu prawidłowego przekazania Zgłoszenia o wadzie do momentu podjęcia przez Wykonawcę działań zmierzających do ustalenia przyczyn i usunięcia Wady.
g) Maksymalny czas na usunięcie usterki i naprawienie awarii urządzeń dla części I - VIII strony określają na 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zgłoszenia.
h) Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę.
i) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej części licząc od dnia odbioru końcowego na okres minimalny 12 miesięcy.
Okres Gwarancji jest wiążący i zostanie wskazany w Formularzu ofertowym każdego Wykonawcy - podlega ocenie zgodnie z przyjętymi kryteriami.
j) W przypadku, gdy w okresie gwarancji Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności bądź pozostaje w opóźnieniu w stosunku do terminów określonych w SIWZ oraz w Umowie, Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
l) Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta.
m) Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania (bez zastrzeżeń), przez obie strony, protokołu odbioru - dotyczy wszystkich części. Minimalna wymagana gwarancja na każde dostarczone wyposażenie, urządzenie wskazana została w TOMIE II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
n) W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania przeglądów gwarancyjnych, konserwacji, w tym wymiany odpowiednich elementów urządzenia, niezbędnych dla zapewnienia prawidłowej pracy urządzenia, w miejscu użytkowania i zgodnych z zaleceniami Producenta i przez okres udzielonej przez niego gwarancji.
o) Wykonawca ponosi koszty transportu (w tym przesyłek) związane z naprawami gwarancyjnymi.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
d) Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu wymagane dokumenty określone w TOMIE II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części przedmiotu zamówienia.
e) Termin zapłaty za fakturę 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
f) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wymiarów z natury.
g) Wykonawca przedstawi w ciągu 7 dni od momentu podpisania umowy do akceptacji Zamawiającemu Koncepcje aranżacji wnętrz hotelu (z wizualizacjami wszystkich rodzajów pomieszczeń, objętych Opisem przedmiotu zamówienia), na podstawie architektonicznego projektu wykonawczego oraz wytycznych Zamawiającego, po wcześniejszej wizji lokalnej obiektu i dokonaniu zdjęcia wymiarów z natury. Zamawiający może wnosić o zmianę koncepcji do momentu otrzymania od Wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom.
h) W przypadku zakwestionowania koncepcji lub jej elementu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmienioną koncepcję (z uwzględnieniem uwag Zamawiającego) w ciągu 3 dni.
i) Ostateczna koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
j) Przedstawione Zamawiającemu opracowanie powinno uwzględniać rzuty, układy ścian, podłóg, próbki materiałowe, wizualizacje.
k) Zakres opracowania dotyczy następujących pomieszczeń w zależności od części:
i. Piec konwekcyjno- parowy - dostosowany do układu pomieszczenia
ii. Wyposażenia kuchni - w sprzęt odpowiadający standardowi obiektu hotelowego jednej gwiazdki wg projektu architektonicznego hotelu oraz wytycznych projektanta (Załącznik A do SIWZ)
iii. Wyposażenia pomieszczeń gospodarczych - zgodnie z Opisem ujętym w TOMIE II
iv. Dodatkowego wyposażenia hotelu- zgodnie z Opisem ujętym w TOMIE II
v. Recepcja - 1 stanowisko recepcyjne oraz pozostałe wyposażenie pomieszczenia 0.01 Klatka schodowa wg projektu architektonicznego hotelu (Załącznik A do SIWZ)
vi. Jadalnia - wyposażenie na 36 osób
vii. Wyposażenie pokoi na 36 osób
Przy czym koncepcja musi zostać dostosowana do wymogów odpowiadających standardowi obiektu hotelowego jednej gwiazdki, istniejących układów pomieszczeń, instalacji branżowych, stolarki okiennej - w tym celu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obmiaru przedwykonawczego.
viii. Koncepcja musi zostać dostosowana do zastanej kolorystyki ścian, podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej.
ix. Wyposażenie pomieszczenia nr 018 wg. Załącznika C do SIWZ dla 2 osób
x. Wyposażenie w rolety wewnętrzne 23 szt. dostosowane do istniejących układów pomieszczeń, stolarki okiennej - w tym celu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obmiaru przedwykonawczego.
Ponadto w przypadku pomieszczenia 0.09 - Zamawiający wymaga wyposażenia pomieszczenia w rolety zaciemniające
Projekt musi zostać dostosowany do zastanej kolorystyki ścian, podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej.
7. Warunki dostawy:
a) Miejscem dostawy i odbioru przedmiotu umowy jest Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o. Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec,
b) w ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi instruktaż stanowiskowy wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi koniecznym do prawidłowej eksploatacji zamówionych urządzeń.
8. Wizja lokalna: Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania, ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ.
Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami Rozdziału XIII.
II. PODWYKONAWCY I PODMIOTY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 26 UST. 2B USTAWY PZP.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Załączniku nr 3 do IDW. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców.
2. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawców kluczowych części zamówienia.
3. Umowa o podwykonawstwo: Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w Umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie danego zakresu Umowy o podwykonawstwo.
4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36 b ust 2.
5. W sytuacji, kiedy Wykonawca samodzielnie wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, nawet jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z potencjału podmiotów trzecich nie jest zobowiązany do udowadniania, iż zasobami podmiotów trzecich będzie dysponował.
6. Wykonawca składający ofertę wspólną nie jest podwykonawcą.
III. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY RÓWNOWAŻNEJ
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
2. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
3. Podane w opisie przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ) parametry stanowią parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w treści dokumentów składających się na TOM II SIWZ. Ofertą równoważną jest więc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ) przez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych, o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych.
5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Ciężar udowodnienia przez Wykonawcę zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
7. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard jakości towarów i usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim: elementom, materiałom urządzeniom parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi elementami, materiałami, urządzeniami w sposób pozwalający uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej syg. Akt. KIO/UZP 1400/08 Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
9. Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadające odpowiednie certyfikaty, atesty i dopuszczenia, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne, oraz posiadające legalne oprogramowanie, licencje, itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie dokumenty, wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ), potwierdzające spełnienie określonych przepisami norm oraz certyfikatów.
10. Gdziekolwiek w dokumentach przywołane są konkretne normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich uprzedniego sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego.
11. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez wykonawcę i przedłożone zamawiającemu, co najmniej na 14 dni przed datą oczekiwanego przez wykonawcę zatwierdzenia ich przez zamawiającego. W przypadku, gdy zamawiający stwierdzi, że zaproponowane zmiany nie zapewniają zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania wykonawca zastosuje się do norm przywołanych w dokumentach. Powyższe należy przyjąć z zastrzeżeniem, iż tam gdzie wymagany jest okres gwarancji należy zapewnić rozwiązania, które pozwolą na dotrzymanie warunków i czasu gwarancji.
IV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
V. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza przedstawienia ofert częściowych.
VI. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE
Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ofert wariantowych.
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do 4 tygodni dla każdej Części.I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż kompleksowego wyposażenia wnętrz wraz z wykonaniem koncepcji aranżacji hotelu skategoryzowanego na jedną gwiazdkę oraz wyposażenia laboratorium w ramach projektu Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II w Stanowicach w gminie Bogdaniec.
Założenia ogólne dla hotelu:
Budynek znajdujący się w północno-zachodniej części dziedzińca zabytkowego zespołu parkowo-pałacowego w Stanowicach w Gminie Bogdaniec, jest budynkiem murowanym dwukondygnacyjnym, z czego druga kondygnacja znajduje się na poddaszu dachu stromego dwuspadowego. Budynek bez windy, na parterze budynku Zamawiający przewidział klatkę schodową, w której planowane jest stanowisko recepcyjne a także ogólnodostępne sanitariaty, jadalnię z zapleczem kuchennym i zmywalnię, boks porządkowy oraz pokoje mieszkalne z łazienkami. Na półpiętrze i piętrze przewidziano pokoje mieszkalne z łazienkami, magazyny na czystą i brudną pościel, pomieszczenia dla sprzątaczek oraz pomieszczenie porządkowe.
Założenia ogólne dla budynku laboratorium:
Budynek dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym, położony w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym.
Na górnej kondygnacji znajduje się laboratorium chemiczne, węzeł sanitarny oraz pomieszczenia biurowe i socjalne. W przyziemiu znajdują się budowane pomieszczenia przeznaczone na laboratoria chemiczne, biologiczne, fizyczne oraz elektroniki z cybernetyką.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
|